Baza danych wszystkich dokumentów wiedzy New World, strona 2
Najlepsze miejsce, w którym możesz zanurzyć się w lore MMO New World i odkryć wszystkie niuanse świata Aeternum, S. - 2
Almeda
Część rozdziału:
Śmierć i odrodzenie
#2
Zemsta kapitana
Część rozdziału:
Śmierć i odrodzenie
#2
Zapiski okrętowe, 11 października
Ukształtowanie terenu
Część rozdziału:
Śmierć i odrodzenie
#2
Niebieskie lampy
Część rozdziału:
Śmierć i odrodzenie
#2
Cena życia
Część rozdziału:
Śmierć i odrodzenie
#2
Aeternum na horyzoncie
Część rozdziału:
Śmierć i odrodzenie
#2
Odrzucono: Wypad! Strażnica Everetta
Część rozdziału:
Posterunki
#1
Odrzucono: Wypad! Strażnica Duncana
Część rozdziału:
Posterunki
#1
Odrzucono: Wypad! Wiekuista Jutrzenka
Część rozdziału:
Posterunki
#1
Odrzucono: Wypad! Stanica Brzasku
Część rozdziału:
Posterunki
#1
Odrzucono: Wypad! Tkacka Stanica
Część rozdziału:
Posterunki
#1
Odrzucono: Wypad! Tkacki Punkt
Część rozdziału:
Posterunki
#1
Odrzucono: Wypad! Fort Velazquez
Część rozdziału:
Posterunki
#1
Odrzucono: Wypad! Stanica Monarchy
Część rozdziału:
Posterunki
#1
Podstawy poruszania się i interakcje
Część rozdziału:
Mechanika i interfejs gry
#2
Podstawy walki
Część rozdziału:
Mechanika i interfejs gry
#2
Zdrowie, wytrzymałość i mana
Część rozdziału:
Mechanika i interfejs gry
#2
Jedzenie i picie
Część rozdziału:
Mechanika i interfejs gry
#2
Nawigacja po interfejsie
Część rozdziału:
Mechanika i interfejs gry
#2
Biwakowanie
Część rozdziału:
Mechanika i interfejs gry
#2
Śmierć i odradzanie
Część rozdziału:
Mechanika i interfejs gry
#2
Menu funkcji społeczności
Część rozdziału:
Mechanika i interfejs gry
#2
Ekwipunek
Część rozdziału:
Mechanika i interfejs gry
#2
Podstawowe wytwarzanie
Część rozdziału:
Mechanika i interfejs gry
#2
Przestępstwa i walka PvP w otwartym świecie
Część rozdziału:
Mechanika i interfejs gry
#2
Zgłaszanie niewłaściwego zachowania
Część rozdziału:
Mechanika i interfejs gry
#2
Problemy techniczne i wsparcie
Część rozdziału:
Mechanika i interfejs gry
#2
Przegląd funkcji wytwarzania
Podstawowe kroki
Część rozdziału:
Wytwarzanie
#3
Schematy wytwarzania
Jak wytwarzać różne przedmioty
Część rozdziału:
Wytwarzanie
#3