Przestępstwa i walka PvP w otwartym świecie
Strona
#11
Część rozdziału:
Lore book icon Mechanika i interfejs gry
Mechanika i interfejs gry
#2

Aeternum to niebezpieczne miejsce, w którym nie brakuje bandytów i morderców. Każdy gracz może w dowolnym momencie zaatakować innego, ale obowiązują dwa wyjątki: • Nie można zranić gracza z własnej ...

Przestępstwa i walka PvP w otwartym świecie Strona - lore baza NWGuide

Przestępstwa i walka PvP w otwartym świecie Strona - w lore bazie danych New World Guide

Aeternum to niebezpieczne miejsce, w którym nie brakuje bandytów i morderców. Każdy gracz może w dowolnym momencie zaatakować innego, ale obowiązują dwa wyjątki:
• Nie można zranić gracza z własnej
grupy lub kompanii
• Nie można zranić gracza niebędącego przestępcą w azylu, czyli na terenie większości posterunków.

Przypadkowemu popełnianiu przestępstw zapobiega funkcja tzw. przestępczych zamiarów, którą trzeba wcześniej aktywować (domyślnie: [U]), aby atakować graczy lub stworzone przez nich obiekty, w szczególności obozy. Gracze, którzy aktywowali przestępcze zamiary, ale nie popełnili dotąd przestępstwa, podświetlają się na żółto. Gracze, którzy już popełnili przestępstwo, podświetlają się na czerwono.

Przestępstwa wiążą się z karami. Magia Aeternum nie wybacza i nie daje przestępcom wytchnienia. Kiedy gracz popełni przestępstwo, włącza się tzw. zegar przestępcy. Kolejne przestępstwa powodują dodawanie czasu aż do wartości maksymalnej. Kiedy gracz ma aktywny zegar przestępcy:
• Może zostać zaatakowany przez innych graczy. Atakujący przestępcę nie otrzymują standardowych kar.
• Może zostać zaatakowany w azylu. To oznacza, że przestępca nie może czuć się bezpieczny nawet na terenie posterunku.
• Po śmierci porzuca nie tylko ekwipunek, ale i wyposażenie. Przestępca odradza się, nie mając nic przy sobie, a pozostali gracze mogą przejąć pozostawioną przez niego broń i pancerz.

Gracze mogą popełnić 4 rodzaje przestępstw. Najgorsze przestępstwo, za które przysługuje karny czas, widnieje na tabliczce z imieniem. Do przestępstw należą:
• Wandalizm: uszkodzenie obiektu wybudowanego przez innego gracza
• Grabież: zniszczenie obiektu wybudowanego przez innego gracza
• Napaść: zranienie postaci innego gracza
• Morderstwo: zabicie postaci innego gracza

Należy pamiętać, że przestępstwa popełniane na obszarach bezprawia nie są doliczane do zegara przestępcy i nie wiążą się ze standardowymi karami. Jeżeli chcesz stoczyć walkę z innym graczem, najlepiej udać się na obszar bezprawia, ponieważ nie ma tam kar obowiązujących w innych miejscach Aeternum.

Popełnianie przestępstw to spore ryzyko. Jeżeli wybierasz tę ścieżkę postępowania, musisz mieć świadomość konsekwencji.

Sprawdź PTR wersja Przestępstwa i walka PvP w otwartym świecie Strona - lore baza NWGuide

Zdjęcia

Komentarze

0
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Bądź pierwszy!