Zdrowie, wytrzymałość i mana
Strona
#3
Część rozdziału:
Lore book icon Mechanika i interfejs gry
Mechanika i interfejs gry
#2

Zdrowie to ogólny wskaźnik samopoczucia twojej postaci. Jeżeli spadnie do zera, postać umrze. Poziom zdrowia zwiększa się wraz z upływem czasu, o ile wskaźnik jedzenia jest na odpowiednio wysokim po...

Zdrowie, wytrzymałość i mana Strona - lore baza NWGuide

Zdrowie, wytrzymałość i mana Strona - w lore bazie danych New World Guide

Zdrowie to ogólny wskaźnik samopoczucia twojej postaci. Jeżeli spadnie do zera, postać umrze. Poziom zdrowia zwiększa się wraz z upływem czasu, o ile wskaźnik jedzenia jest na odpowiednio wysokim poziomie. Regenerację zdrowia można przyspieszyć za pomocą magii i przedmiotów użytkowych lub odpoczywając w obozie. Maksymalny poziom zdrowia jest uzależniony od cechy "Kondycja".

Wytrzymałość wyczerpuje się podczas większości czynności wykonywanych podczas walki. Brak wytrzymałości wywołuje stan wyczerpania, więc warto jej pilnować. Z czasem jej poziom wzrasta, ale niski poziom wskaźnika picia spowoduje, że będzie regenerować się wolniej. Maksymalny poziom wytrzymałości jest uzależniony od cechy "Wytrwałość".

Mana służy do posługiwania się magią i wykonywania ataków specjalnych. Regeneruje się powoli i nie jest powiązana z jedzeniem i piciem. Odpoczynek w obozie znacząco zwiększa tempo regeneracji many, więc jeśli dużo jej zużywasz, warto pomyśleć o zabraniu ze sobą eliksirów albo robieniu przerw między walkami. Maksymalny poziom many jest uzależniony od cech "Inteligencja" i "Wiara", natomiast tempo regeneracji określa cecha "Skupienie".

Sprawdź PTR wersja Zdrowie, wytrzymałość i mana Strona - lore baza NWGuide

Zdjęcia

Komentarze

0
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Bądź pierwszy!