Umiejętności Siekierki, HA w grze New World

Lista wszystkich umiejętności dla Siekierki w New World. Każda umiejętność powiązana z buildami z HA stworzona w New World Guide i posortowana według ilości polubień od użytkowników

Dystans społeczny
Dystans społeczny
Rzucasz siekierką na odległość do 25 m przed siebie, zadając 115% obrażeń od broni i wywołując spowolnienie o 30% na 5 s. (Spowolnienie zmniejsza szybkość ruchu celu). Jeśli stoisz nieruchomo lub się cofasz, wykonasz unik w tył i zyskasz chwilową nietykalność. Jeśli poruszasz się w bok lub do przodu, ten efekt nie zostanie wywołany.
Toporek
Aktywowalna zdolność
Berserker
Berserker
Uruchamia tryb berserkera, w którym wszystkie zadawane obrażenia rosną o 20%. Efekt trwa przez 12 s. (Czas odnowienia tej zdolności jest liczony dopiero od chwili zakończenia trybu). Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twojej siekierce jest osadzony karneol, użycie tej zdolności przez 8 s prowokuje wszystkich wrogów w promieniu 8 m. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Berserker
Aktywowalna zdolność
Uporczywość
Uporczywość
Trafienie celu rzuconą siekierką wydłuża czas działania wszystkich negatywnych efektów siekierki nałożonych przez ciebie na ten cel o 20%. Wszystkie ataki zadają 3% dodatkowych obrażeń za każdy negatywny efekt nałożony na cel (maks. 4)
Toporek
Pasywny
Zakażony rzut
Zakażony rzut
Skok w powietrze i rzut siekierką zadający 140% obrażeń od broni. Atak nakłada na cel 30% choroby i 10% osłabienia na 10 s. (Choroba zmniejsza skuteczność leczenia celu). (Osłabienie zmniejsza obrażenia zadawane przez cel).
Toporek
Aktywowalna zdolność
Rozdzierający rzut
Rozdzierający rzut
Rzucasz siekierką na odległość do 25 m, zadając 110% obrażeń od broni i nakładając na cel rozdarcie zmniejszające pancerz celu o 20% na 10 s.
Toporek
Aktywowalna zdolność
Wściekłe oczyszczenie
Wściekłe oczyszczenie
Gdy masz mniej niż 30% zdrowia i trafisz wroga, wszystkie efekty krwawienia, oparzenia i trucizny zostaną z ciebie zdjęte. (Czas odnowienia: 60 s).
Berserker
Pasywny
Nieśmiertelność
Nieśmiertelność
Gdy otrzymasz śmiertelne obrażenia, unikniesz śmierci i zyskasz nietykalność na 0.5 s. Ponadto po aktywacji odzyskasz 500 PZ oraz 50% podstawowego zdrowia (czas odnowienia: 60 s).
Berserker
Pasywny
Skumulowana siła
Skumulowana siła
Po trafieniu tego samego celu trzema atakami lekkimi lub celnymi rzutami zyskujesz nasączenie mocą zapewniające 20% do zadawanych obrażeń na 3 s lub do następnego ataku.
Berserker
Pasywny
Rzut krytyczny
Rzut krytyczny
Zwiększona szansa na trafienie krytyczne wszystkimi atakami wręcz o 5%. Zwiększona szansa na trafienie krytyczne wszystkimi atakami dystansowymi o 10%.
Toporek
Pasywny
Nieokiełznany gniew
Nieokiełznany gniew
Po trafieniu celu atakiem ciężkim zyskujesz nasączenie mocą zapewniające 15% do obrażeń zadawanych czterema kolejnymi atakami w ciągu najbliższych 5 s.
Berserker
Pasywny
Szybka moc
Szybka moc
Jeśli trafisz dystansem społecznym cel będący pod wpływem negatywnego efektu, zyskasz przyspieszenie zwiększające szybkość ruchu o 20% na 6 s.
Toporek
Pasywny
Dzika szarża
Dzika szarża
Skok do przodu i dwukrotny cios. Pierwsze trafienie: 80% obrażeń od broni i zachwianie. Drugie trafienie: 130% obrażeń od broni.
Berserker
Aktywowalna zdolność
Śmiertelna moc
Śmiertelna moc
Wydłuża czas trwania choroby i osłabienia o dodatkowe 5 s przy trafieniu celów mających mniej niż 50% zdrowia.
Toporek
Pasywny
Transmisja powietrzna
Transmisja powietrzna
Przy trafieniu tworzy obszar działania choroby i osłabienia o promieniu 3 m, utrzymujący się przez 6 s.
Toporek
Pasywny
Wściekłe ciosy
Wściekłe ciosy
Zdolności oraz ataki ciężkie zadają o 20% więcej obrażeń celom mającym mniej niż 30% zdrowia.
Berserker
Pasywny
Umacniające ciosy
Umacniające ciosy
Trafienie celu atakiem ciężkim zapewnia umocnienie zwiększające pancerz o 15% na 3 s.
Berserker
Pasywny
Na przekór wszystkiemu
Na przekór wszystkiemu
Zwiększa obrażenia podstawowe o 10% za każdego wroga znajdującego się w promieniu 5 m od ciebie. (Maks. liczba celów: 5).
Berserker
Pasywny
Berserkerskie oczyszczenie
Berserkerskie oczyszczenie
Aktywowanie trybu berserkera usuwa z ciebie wszystkie efekty ogłuszenia, spowolnienia i uziemienia.
Berserker
Pasywny
Agresywne usposobienie
Agresywne usposobienie
Trafienie celu rwącym potokiem daje przyspieszenie zwiększające szybkość ruchu o 20% na 6 s.
Berserker
Pasywny
Celny rzut
Celny rzut
Zastępuje blok celnym rzutem zadającym 100% obrażeń od broni. Przytrzymaj blok, by przyjąć postawę celowania, i naciśnij przycisk ataku podstawowego, by rzucić.
Toporek
Pasywny
Zamierzony impet
Zamierzony impet
Czas trwania rozdarcia zwiększa się o 4 s, jeśli cel znajduje się dalej niż 6 m.
Toporek
Pasywny
Potęga rzutu
Potęga rzutu
Rzuty siekierką zadają dodatkowe obrażenia zależnie od odległości od celu. Maksymalnie 20% dodatkowych obrażeń na dystansie 20 m lub większym.
Toporek
Pasywny
Desperacka odnowa
Desperacka odnowa
Gdy masz mniej niż 30% zdrowia i trafisz wroga, wszystkie czasy odnowienia zostaną skrócone o 2%. (Maks. liczba trafień na atak: 5).
Berserker
Pasywny
Odświeżające rzuty
Odświeżające rzuty
Rzuty siekierką, które trafią cel pod wpływem negatywnego efektu, skracają wszystkie czasy odnowienia zdolności siekierki o 5%.
Toporek
Pasywny
Drugi oddech
Drugi oddech
Jeśli rozdzierający rzut trafi cel będący już pod wpływem negatywnego efektu, jego czas odnowienia zostanie skrócony o 20%.
Toporek
Pasywny
Oportunistyczny
Oportunistyczny
Jeśli rozdzierający rzut trafi cel będący już pod wpływem negatywnego efektu, zada dodatkowe 20% obrażeń.
Toporek
Pasywny
Obezwładniające ciosy
Obezwładniające ciosy
Jeśli podczas dzikiej szarży trafisz cel od tyłu, zostanie on uziemiony, co unieruchomi go na 2 s.
Berserker
Pasywny
Niepowstrzymany berserker
Niepowstrzymany berserker
Gdy tryb berserkera jest aktywny, twoich ataków nie można przerwać i nie można tobą zachwiać.
Berserker
Pasywny
Wyzysk
Wyzysk
Wszystkie ataki zadają 10% dodatkowych obrażeń celom będącym pod wpływem negatywnego efektu.
Toporek
Pasywny
Przypływ adrenaliny
Przypływ adrenaliny
Uniki wykonane w ciągu 2 s po trafieniu celu zdolnością zużywają o 25% mniej wytrzymałości.
Toporek
Pasywny
Odprawa
Odprawa
Jeśli cel ma mniej niż 30% zdrowia, dzika szarża zadaje o 20% więcej obrażeń.
Berserker
Pasywny
Rwący potok
Rwący potok
Cztery szybkie ataki, z których każdy zadaje 90% obrażeń od broni.
Berserker
Aktywowalna zdolność
Gwóźdź programu
Gwóźdź programu
Przeprowadź atak podstawowy na końcu rwącego potoku, by wyprowadzić ostatni cios, zadający 120% obrażeń od broni.
Berserker
Pasywny
Ożywiający krytyk
Ożywiający krytyk
Trafienia krytyczne atakami lekkimi lub wycelowanymi rzutami przywracają 10 wytrzymałości.
Toporek
Pasywny
Zapalczywość
Zapalczywość
Co trzecie trafienie rzuconą siekierką jest gwarantowanym trafieniem krytycznym.
Toporek
Pasywny
Nie podchodź
Nie podchodź
Trafienia dystansem społecznym wywołują uziemienie trwające przez 1 s.
Toporek
Pasywny
Odnowa berserkera
Odnowa berserkera
W trybie berserkera wszystkie ataki zyskują 5% kradzieży życia.
Berserker
Pasywny
Łowy
Łowy
W trybie berserkera twoja szybkość ruchu wzrasta o 20%.
Berserker
Pasywny