Umiejętności Miecz dwuręczny, GS w grze New World

Lista wszystkich umiejętności dla Miecz dwuręczny w New World. Każda umiejętność powiązana z buildami z GS stworzona w New World Guide i posortowana według ilości polubień od użytkowników

Katastrofalna kontra
Katastrofalna kontra
Blokuj przez 2 sekundy, zmniejszając utratę wytrzymałości podczas bloku o 90%, a następnie przeprowadź kontratak, który trafia wszystkich wrogów w promieniu 4 m. • Bez blokowania: 80% obrażeń od broni. • 1 blok: 80% obrażeń od broni i zachwianie. • 2 bloki: 80% obrażeń od broni i dłuższe zachwianie. • 3 bloki: 80% obrażeń od broni i odrzucenie. Ta zdolność aktywuje determinację.(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów). Użyj ponownie tej zdolności lub wykonaj atak podstawowy, aby wykonać kontratak wcześniej. Gdy kontratak tej zdolności dobiegnie końca, przybierzesz postawę obronną. Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim mieczu dwuręcznym jest osadzony karneol, użycie tej zdolności prowokuje wszystkich trafionych wrogów w promieniu 8 m przez 8 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Obrona
Aktywowalna zdolność
Huczące przebicie
Huczące przebicie
Wbicie broni w ziemię, wyzwalające falę uderzeniową o promieniu 4 m, zadającą 120% obrażeń od broni. Za każdego trafionego wroga zyskasz 10% umocnienia na 7 s (Kumuluje się do 3 razy). Zdolność generuje 200% zagrożenia i zapewniadeterminację.(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów). Gdy działanie tej zdolności dobiegnie końca, przyjmujesz postawę obrony. Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim mieczu dwuręcznym jest osadzony karneol, ta zdolność prowokuje wszystkich trafionych wrogów przez 8 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Obrona
Aktywowalna zdolność
Droga ataku
Droga ataku
Wykonanie dowolnej zdolności z drzewka ataku sprawia, że przyjmujesz postawę ataku na 10 s. Właściwości postawy ataku: • Zadawane obrażenia są zwiększone o 15%. • Otrzymywane obrażenia są zwiększone o 15%. • Szybkie naładowanie mocą: Ataki ciężkie ładują się o 50% szybciej, ale każdy z nich zużywa 10 pkt wytrzymałości. (Przyjęcie postawy obrony lub zmiana broni natychmiast zakończy postawę ataku).
Atak
Pasywny
Podniebne cięcie
Podniebne cięcie
Brutalny zamaszysty atak, powodujący zachwianie, zadający 50% obrażeń od broni i nakładający 2 efekty 5% rozdarcia na 10 s. (Kumuluje się do 3 razy). Nakłada 1 dodatkowe rozdarcie w postawie ataku. Gdy wykonany zostanie zamach w górę tą zdolnością, przyjmujesz postawę ataku.
Atak
Aktywowalna zdolność
Mocarny cios
Mocarny cios
Nabij wrogów na miecz dwuręczny, a następnie brutalnie wyszarpnij ostrze. Każde trafienie przywraca 20 pkt wytrzymałości. Pierwsze trafienie: 40% obrażeń od broni i zachwianie. Drugie trafienie: 120% obrażeń od broni i przyciągnięcie celu o 1.5 m bliżej ciebie. Ta zdolność generuje 150% zagrożenia. Gdy drugi atak tej zdolności dobiegnie końca, przyjmujesz postawę obrony.
Obrona
Aktywowalna zdolność
Droga obrony
Droga obrony
Wykonanie dowolnej zdolności z drzewka obrony sprawia, że przyjmujesz postawę obrony na 10 s. Właściwości postawy obrony: • Otrzymywane obrażenia są zmniejszone o -15%. • Zadawane obrażenia są zmniejszone o -15%. • Punkt obrony: Blokuj otrzymywane ciosy, gdy twoje ciężkie ataki nabierają mocy. (Przyjęcie postawy ataku lub zmiana broni natychmiast zakończy postawę obrony).
Obrona
Pasywny
Mocarna regeneracja
Mocarna regeneracja
Jeśli cel zostanie trafiony pierwszym uderzeniem mocarnego ciosu, odzyskasz zdrowie w wysokości 50% obrażeń od broni. W postawie obrony pierwszy cios nakłada również 2 efekty krwawienia na 6 s, które zadają 5% obrażeń od broni w każdej sekundzie. (Kumuluje się do 5 razy).
Obrona
Pasywny
Krytyczna klęska
Krytyczna klęska
Szansa na trafienie krytyczne kontrataku zostaje zwiększona o 25%. W postawie ataku kontratak zyskuje dodatkowo 25% szans na trafienie krytyczne. W postawie obrony kontratak leczy 20% zadanych obrażeń. (Do 5 trafień).
Obrona
Pasywny
Nieustępliwy wypad
Nieustępliwy wypad
Rzucaj się na wrogów w wirze i nakładaj spowolnienie w wysokości 20% na 4 s. Pierwsze trafienie: 110% obrażeń od broni. Drugie trafienie: 120% obrażeń od broni. (Ten atak nie zadaje obrażeń od dźgnięć w plecy). Gdy działanie tej zdolności dobiegnie końca, przyjmujesz postawę ataku.
Atak
Aktywowalna zdolność
Bezbłędny obrońca
Bezbłędny obrońca
Zmniejsza utratę wytrzymałości wywoływaną przez wrogie ataki o 50% podczas blokowania ataków zaraz po zmianie postawy na obronną lub z punktem obrony. Blokowanie ataków w tym okresie wywołuje 5% rozdarcia na 10 s przeciwko atakującym w zwarciu. (Kumuluje się do 3 razy).
Obrona
Pasywny
Adaptacyjny wypad
Adaptacyjny wypad
W postawie ataku nieustępliwy wypad nakłada na trafionych wrogów uziemienie na 0.5 s. W postawie obrony nieustępliwy wypad przywraca zdrowie w wysokości 15% zadanych obrażeń. (do 5 trafień).
Atak
Pasywny
Przystań i zaatakuj
Przystań i zaatakuj
Po uniku zyskasz 10% nasączenia mocą na okres kolejnych 3 trafień w ciągu 10 s. (Ten efekt występuje wyłącznie w walce). Ataki wzmocnione tym efektem przywracają 10 pkt wytrzymałości na trafienie.
Atak
Pasywny
Doskonała czujność
Doskonała czujność
Jeśli otrzymasz trafienie przy pełnym zdrowiu, przyjmujesz o 20% mniej obrażeń i zyskujesz 20% umocnienia na 3 s. (czas odnowienia efektu: 20 s).
Obrona
Pasywny
Chorobliwe cięcie
Chorobliwe cięcie
Pierwszy atak nakłada chorobę, która zmniejsza przywracane zdrowie o 20% przez 10 s. Kolejny atak trafia wszystkich wrogów w promieniu 3 m.
Atak
Pasywny
Krzyżowe cięcie
Krzyżowe cięcie
Seria 3 szybkich cięć. Pierwsze trafienie: 110% obrażeń od broni. Drugie trafienie: 130% obrażeń od broni. Trzecie trafienie: 160% obrażeń od broni. Po trzecim ataku tej zdolności przyjmujesz postawę ataku.
Atak
Aktywowalna zdolność
Adaptacyjne przebicie
Adaptacyjne przebicie
W postawie obrony fala uderzeniowa odpycha wrogów na 3 m. W postawie ataku fala uderzeniowa przyciąga wrogów o 3 m w twoją stronę.
Obrona
Pasywny
Krytyczny powrót
Krytyczny powrót
Zyskaj naenergetyzowanie po udanym trafieniu krytycznym i odzyskaj 5 pkt wytrzymałości i 5% zdrowia podstawowego na sekundę przez 5 s. (czas odnowienia efektu: 10 s).
Atak
Pasywny
Wieczny opór
Wieczny opór
Przywraca zdrowie w wysokości 5% zadanych obrażeń. Ataki wykonane w ciągu 3 s od zablokowania ataku przywracają zamiast tego zdrowie w wysokości15% zadanych obrażeń.
Obrona
Pasywny
Niepowstrzymane cięcia
Niepowstrzymane cięcia
Podczas wyprowadzania krzyżowego cięcia zyskujesz determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów). W postawie obrony zyskujesz niewrażliwość na ogłuszenie podczas wyprowadzania cięcia krzyżowego.
Atak
Pasywny
Krzyżowa egzekucja
Krzyżowa egzekucja
Obrażenia podstawowe ostatniego ciosu zostają zwiększone o 50%, jeśli poziom zdrowia celu wynosi mniej niż 50%. W postawie ataku ten próg wzrasta do 75%.
Atak
Pasywny
Niezachwiane ostrze
Niezachwiane ostrze
Naładowane ataki ciężkie zapewniają determinację i wywołują krwawienie na 6 s, zadające 5% obrażeń od broni co sekundę. (Kumuluje się do 5 razy).
Obrona
Pasywny
Przeraźliwy ryk
Przeraźliwy ryk
Fala uderzeniowa nakłada przy trafieniu 10% osłabienia na 10 s. Następnie udane trafienie staje się niemożliwe do przerwania na 5 s.
Obrona
Pasywny
Baczna postawa
Baczna postawa
Po przybraniu postawy obronnej zyskasz umocnienie zwiększające twój pancerz o 25% przy następnym trafieniu, jakie otrzymasz w ciągu 5 s. (Nie dotyczy obrażeń od negatywnych efektów).
Obrona
Pasywny
Bezlitosny atak
Bezlitosny atak
Trafianie wrogów skraca czasy odnowienia miecza dwuręcznego: • Atak lekki: 2% • Naładowany atak ciężki: 10% (skrócenie czasu odnowienia występuje raz na atak).
Atak
Pasywny
Oczyszczająca seria
Oczyszczająca seria
Trafienie ostatnim atakiem miecza dwuręcznego w serii skraca czas działania na ciebie negatywnych efektów o 10%. (Czas odnowienia efektu: 5 s).
Obrona
Pasywny
Wyszczerbiona kontra
Wyszczerbiona kontra
Kontratak powoduje krwawienie na 6 s za każdy poziom siły. Każdy ładunek zadaje 5% obrażeń od broni co sekundę. (Kumuluje się do 5 razy).
Obrona
Pasywny
Szybki atak
Szybki atak
Po trafieniu celu zdolnością z drzewka ataku zyskasz 20% przyspieszenia na 5 s. (czas odnowienia efektu: 10 s).
Atak
Pasywny
Zapalona postawa
Zapalona postawa
Po przybraniu postawy ataku twój kolejny atak w ciągu 5 s ma zwiększoną o 100% szansę na trafienie krytyczne.
Atak
Pasywny
Obronna zmiana
Obronna zmiana
Blokowanie przez 2 s sprawi, że przybierzesz postawę obronną. (Aktywuje się tylko podczas walki. Ten efekt nie odnowi postawy obronnej, jeśli jest już aktywna).
Obrona
Pasywny
Agresywna zmiana
Agresywna zmiana
Przyjmij postawę ataku po trafieniu naładowanym ciężkim atakiem. (Ten efekt występuje nawet wtedy, gdy atak zostanie zablokowany, ale nie odnowi postawy ataku, jeśli jest już aktywna).
Atak
Pasywny
Naostrzenie miecza
Naostrzenie miecza
Zwiększa obrażenia podstawowe o 3% za każdą posiadaną premię do miecza dwuręcznego. (Maks. liczba premii: 4).
Obrona
Pasywny
Zmiażdż słabych
Zmiażdż słabych
Zwiększa szansę na trafienie krytyczne o 10% podczas atakowania wrogów będących pod wpływem negatywnego efektu.
Atak
Pasywny
Nieustępliwa odnowa
Nieustępliwa odnowa
Skraca czas odnowienia zdolności o 50%, gdy zabijesz wroga. (czas odnowienia efektu: 5 s).
Atak
Pasywny
Zabójca gigantów
Zabójca gigantów
Zwiększa obrażenia podstawowe o 15% przy atakowaniu wrogów mających więcej niż 90% zdrowia.
Atak
Pasywny
Nieustępliwa moc
Nieustępliwa moc
Zyskaj 10% nasączenia mocą na 10 s po trafieniu celu nieustępliwym wypadem.
Atak
Pasywny
Blokowanie strzał
Blokowanie strzał
Umożliwia blokowanie ataków dystansowych za pomocą miecza dwuręcznego, ale zwiększa utratę wytrzymałości podczas blokowania dowolnych ataków o 0%.
Obrona
Pasywny
Mocarna odnowa
Mocarna odnowa
Jeśli cel zostanie trafiony drugim uderzeniem mocarnego ciosu, czas odnowienia pozostałych zdolności miecza dwuręcznego zostanie skrócony o 20%.
Obrona
Pasywny
Niebiański miecz
Niebiański miecz
Aktywuj ponownie umiejętność lub wykonaj atak podstawowy, by wyprowadzić atak uzupełniający, zadający 140% obrażeń od broni.
Atak
Pasywny
Oczyszczający ryk
Oczyszczający ryk
Użycie huczącego przebicia pozwala się pozbyć 2 negatywnych efektów.
Obrona
Pasywny
Ciężkie ostrze
Ciężkie ostrze
Naładowane ataki ciężkie mają 15% penetracji pancerza.
Atak
Pasywny