Umiejętności Rapier, RP w grze New World
Lista wszystkich umiejętności dla Rapier w New World. Każda umiejętność powiązana z buildami z RP stworzona w New World Guide i posortowana według ilości polubień od użytkowników
Riposta
Przyjmij postawę obronną na 1 s. Jeśli wróg zaatakuje cię, kiedy ta zdolność jest aktywna, wykonasz kontrę, która zada 50% obrażeń od broni, wywoła zachwianie i ogłuszy cel na 2 s. Po pomyślnym wykonaniu riposty zyskasz chwilową nietykalność.
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim rapierze jest osadzony karneol, użycie tej zdolności prowokuje wszystkich wrogów w promieniu 5 m przez 4 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Gracja
Aktywowalna zdolność
Popis i finisz
Popis pozwala wykonać cios, który zadaje 60% obrażeń od broni, wywołuje zachwianie i odrzuca wrogów.
Jeśli pod koniec popisu naciśniesz atak podstawowy, wykonasz atak uzupełniający – finisz.
Finisz to wypad do przodu, który zadaje 120% obrażeń od broni i pochłania wszystkie efekty krwawienia rapiera na wszystkich trafionych celach, zadając przy tym od razu 110% ich obrażeń.
Krew
Aktywowalna zdolność
Tondo
Cięcie tak szybkie, że zwiększa zasięg twojego ostrza do 5 metrów. Ten cios zadaje 50% obrażeń od broni i wywołuje krwawienie zadające dodatkowe 10% obrażeń od broni na sekundę przez 12 s. (Kumuluje się do 3 razy i odświeża poprzednie nałożenia).
Krew
Aktywowalna zdolność
Ciężkie przebicie
Każdy atak ciężki, który sięgnął krwawiącego przeciwnika, przedłuża krwawienie z ran zadanych za pomocą rapiera o 2 s. (Kolejne kumulujące się nałożenia przedłużonego krwawienia również będą przedłużone).
Krew
Pasywny
Pęd
Przy trafieniach rapierem zyskujesz 3% przyspieszenia na 4 s. Efekt kumuluje się do 5 razy. (Przyspieszenie zwiększa szybkość ruchu).
Gracja
Pasywny
Aż do kości
Każde trafienie nawałnicy ciosów przedłuża krwawienie spowodowane przez rapier o 1 s. (Kolejne kumulujące się nałożenia przedłużonego krwawienia również będą przedłużone).
Krew
Pasywny
Nawałnica ciosów
Przyjmij szermierczą pozę i wyprowadź serię pięciu szybkich pchnięć, z których każde kolejne zadaje 60% obrażeń od broni.
Serię tę można przerwać w dowolnym momencie za pomocą uniku lub użycia innej zdolności.
Krew
Aktywowalna zdolność
Dopełnienie
Ostatnie trafienie nawałnicą ciosów nakłada na cel krwawienie zadające 10% obrażeń od broni na sekundę przez 12 s.
Krew
Pasywny
Allegro
Zapewnia 20% przyspieszenia na 3 s po uniknięciu ataku wroga. (Przyspieszenie zwiększa szybkość ruchu).
Gracja
Pasywny
Oliwa do ognia
Gdy trafisz cel ripostą, zyskasz nasączenie mocą zwiększające zadawane obrażenia o 10% na 3 s.
Gracja
Pasywny
Rozpęd
Gdy użyjesz dowolnej zdolności, twój następny atak lekki lub ciężki zada o 30% więcej obrażeń. Efekt ten znika po trafieniu przeciwnika lub po upływie 3 s.
Gracja
Pasywny
Krwawe zakończenie
Finisz zadaje 150% obrażeń od krwawienia rapiera zamiast 110%.
Krew
Pasywny
Adagio
Unik w przód zwiększa obrażenia od następnego ataku lekkiego o 15%. Efekt ten znika po trafieniu przeciwnika lub po upływie 1 s.
Gracja
Pasywny
Z klasą
Zyskujesz determinację podczas popisu i finiszu.
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Krew
Pasywny
Odświeżające ciosy
Skraca wszystkie czasy odnowienia rapiera o 1% przy dowolnym trafieniu. (Maks. liczba redukcji na trafienie: 5).
Krew
Pasywny
Paliwo
Każde obrażenie wywołane efektem krwawienia nałożonym przez tondo skraca czas odnowienia tej zdolności o 3.5%.
Krew
Pasywny
Odpowiednia odległość
Zwiększa obrażenia zadawane przez tondo o 100%, jeśli na cel działa już efekt krwawienia zadany przez rapier.
Krew
Pasywny
Czerwone zasłony
Trafienie krytyczne skraca wszystkie czasy odnowienia o 5%. (Maks. liczba redukcji na trafienie: 5).
Gracja
Pasywny
Unik
Wykonasz mały, pewny krok w bok na swojej osi ruchu, który anuluje bieżącą akcję i zapewni ci chwilową nietykalność. Ataki lekkie wyprowadzane podczas uniku są wyjątkowo szybkie.
Gracja
Aktywowalna zdolność
Jeszcze raz
Jeśli trafisz tylko jeden cel, to nawet w razie bloku czas odnowienia tonda zostanie skrócony o 25%.
Krew
Pasywny
Następstwo
Po wykonaniu przebicia twoje następne trafienie krytyczne w ciągu 5 s zada obrażenia większe o 15%.
Gracja
Pasywny
Przebicie
Odbicie się od ziemi i 10-metrowy wypad, przebijający wrogów i zadający 145% obrażeń od broni.
Gracja
Aktywowalna zdolność
Bezbłędnie
Zadajesz o 5% więcej obrażeń celom, które krwawią z ran zadanych za pomocą rapiera.
Krew
Pasywny
Pragnienie krwi
Pierwsze wywołanie u wroga krwawienia skraca czas odnowienia tonda o 10%.
Krew
Pasywny
Desperacja
Zadajesz o 10% więcej obrażeń, gdy twoja wytrzymałość spada poniżej 40%.
Gracja
Pasywny
Przerwanie
Jeśli naciśniesz atak podstawowy w dowolnym momencie podczas przebicia, zatrzymasz się i wykonasz kolejny atak z miejsca, zadający 115% obrażeń.
Gracja
Pasywny
En garde
Zadajesz o 10% więcej obrażeń, gdy cel ma więcej niż 50% zdrowia.
Krew
Pasywny
Długofalowe konsekwencje
Wydłuża czas trwania ogłuszenia wywołanego ripostą do 2.5 s.
Gracja
Pasywny
Lekkie ostrze
Zwiększa obrażenia zadawane przez oba środkowe zamaszyste ataki wyprowadzane w serii ataków lekkich o 8%.
Krew
Pasywny
Crescendo
Każdy z poszczególnych ataków lekkich, który sięgnie celu, skraca czas odnowienia tej zdolności o 30%.
Gracja
Pasywny
Priorytet
Skraca czas odnowienia innych zdolności rapiera o 20%, kiedy riposta kogoś ogłuszy.
Gracja
Pasywny
Przytłoczenie
Każde trafienie nawałnicy ciosów zadaje 25% więcej obrażeń przeciwko blokom.
Krew
Pasywny
Szybki wypad
Zabicie wroga za pomocą tej zdolności skraca jej czas odnowienia o 80%.
Gracja
Pasywny
Migające ciosy
Każde trafienie nawałnicy ciosów skraca jej czas odnowienia o 7%.
Krew
Pasywny
Stylowo
Zyskujesz 20 wytrzymałości, jeśli finisz trafi jakiś cel.
Krew
Pasywny
Wdech
Zapewnia 20 pkt wytrzymałości po uniknięciu ataku wroga.
Gracja
Pasywny
Perfekcjonizm
Zadajesz o 10% więcej obrażeń, gdy masz pełne zdrowie.
Gracja
Pasywny
Kontrola oddechu
Zyskujesz 3 wytrzymałości po każdym trafieniu.
Gracja
Pasywny