Umiejętności Muszkiet, MS w grze New World

Lista wszystkich umiejętności dla Muszkiet w New World. Każda umiejętność powiązana z buildami z MS stworzona w New World Guide i posortowana według ilości polubień od użytkowników

Postawa strzelecka
Postawa strzelecka
Gracz przyjmuje do strzału pozycję kuczną, która usprawnia strzelanie. Po przyjęciu tej postawy strzały zadają o 100% więcej obrażeń od broni, ruchliwość jest zmniejszona do zera, a czas przeładowania skraca się o 75%. Czas aktywacji pewnego chwytu zostaje zmniejszony do 0,75 s. Postać wychodzi z postawy strzeleckiej po 3 strzałach.
Strzelec wyborowy
Aktywowalna zdolność
Palący proch
Palący proch
Przeładuj muszkiet prochem strzelniczym, by następny strzał zadał 110% obrażeń od broni i wywołał podpalenie zadające 20% obrażeń od broni na sekundę przez 9 s. Nie kumuluje się z innymi przeładowanymi strzałami.
Strzelec wyborowy
Aktywowalna zdolność
Osłabienie obrony
Osłabienie obrony
Zwiększa utratę wytrzymałości wywoływaną przez standardowe strzały u wrogów blokujących za pomocą tarczy o 50%. Zwiększa penetrację pancerza u celów nieblokujących za pomocą tarczy o 10%.
Traper
Pasywny
Bomba przylepna
Bomba przylepna
Rzucasz na niewielką odległość bombę, która przylepia się do wszystkiego, w co trafi. Detonacja nastąpi po 3 s od trafienia i zada 210% obrażeń od broni wszystkim celom w promieniu 3 m.
Traper
Aktywowalna zdolność
Druzgocący dystans
Druzgocący dystans
Im dalej znajduje się cel, tym większe są obrażenia podstawowe zadawane przez standardowe strzały z muszkietu. Maksymalne zwiększenie wynosi 15% przy odległości co najmniej 100 m. Nie usuwa zmniejszenia obrażeń wraz z odległością.
Strzelec wyborowy
Pasywny
Większa precyzja
Większa precyzja
Trafienie celu muszkietem podczas celowania zwiększa zadawane obrażenia o 2,5%. Może się kumulować. Ten efekt kończy się, gdy przestajesz celować, lub gdy pomiędzy strzałami upływa więcej niż 5 s. (Kumuluje się do 6 razy).
Strzelec wyborowy
Pasywny
Hamująca moc
Hamująca moc
Potężny strzał, który zadaje 90% obrażeń od broni, wywołuje zachwianie celu i odrzuca go 3 m w tył. (Można oddać go z biodra lub podczas celowania).
Traper
Aktywowalna zdolność
Nasączające mocą osłabienie
Nasączające mocą osłabienie
Trafienie wroga będącego pod wpływem negatywnego efektu daje nasączenie mocą zwiększające zadawane obrażenia o 5% na 5 s.
Traper
Pasywny
Lepkie spowolnienie
Lepkie spowolnienie
Bezpośrednie trafienie bombą przylepną spowolni cel o 15% na 3 s. (Spowolnienie zmniejsza szybkość ruchu celu).
Traper
Pasywny
Snajper
Snajper
Dodaje opcjonalne przybliżenie 3x podczas celowania z muszkietów. Używaj kółka myszy do zmiany przybliżenia podczas celowania. Ponadto zwiększa obrażenia od strzałów w głowę o 15%.
Strzelec wyborowy
Pasywny
Dodatkowe zniechęcenie
Dodatkowe zniechęcenie
Spowalnia cele trafione hamującą mocą o 10% na 8 s. (Spowolnienie zmniejsza szybkość ruchu celu).
Traper
Pasywny
Nasączający mocą strzał w głowę
Nasączający mocą strzał w głowę
Gdy trafisz w głowę, zyskasz nasączenie mocą zwiększające zadawane obrażenia o 10% na 5 s.
Strzelec wyborowy
Pasywny
Mocarny strzał
Mocarny strzał
Przeładuj muszkiet prochem strzelniczym, by następny strzał zadał 150% obrażeń od broni. Nie kumuluje się z innymi przeładowanymi strzałami.
Strzelec wyborowy
Aktywowalna zdolność
Pewny chwyt
Pewny chwyt
Celowanie przez 1,5 s zwiększa celność każdego strzału z muszkietu. Zwiększona celność zresetuje się po oddaniu strzału.
Strzelec wyborowy
Pasywny
Niezapomniane wrażenie
Niezapomniane wrażenie
Cele trafione hamującą mocą ulegają wyczerpaniu – ich szybkość regeneracji wytrzymałości zmniejsza się o 10% na 8 s.
Traper
Pasywny
W pułapce obrażeń
W pułapce obrażeń
Pułapki nakładają na cel, który je uruchomi, rozdarcie zwiększające otrzymywane przez niego obrażenia o 20% na 3 s.
Traper
Pasywny
Pułapki
Pułapki
Zastaw pułapkę, która utrzyma się przez 20 s. Po uruchomieniu uziemi cel, nie pozwalając mu się ruszać przez 3 s.
Traper
Aktywowalna zdolność
Przewaga
Przewaga
Gdy trafisz cel mocarnym strzałem, zyskasz nasączenie mocą zwiększające zadawane obrażenia o 10% na 5 s.
Strzelec wyborowy
Pasywny
Strzelec wyborowy
Strzelec wyborowy
Jeśli trafisz ten sam cel 3 razy z rzędu, wszystkie czasy odnowienia muszkietu zostaną skrócone o 25%.
Strzelec wyborowy
Pasywny
Dobrze wymierzony strzał – uzupełnienie
Dobrze wymierzony strzał – uzupełnienie
Trafienia w głowę podstawowymi atakami skracają wszystkie czasy odnowienia zdolności muszkietu o 10%.
Strzelec wyborowy
Pasywny
Krytyczne przeładowanie
Krytyczne przeładowanie
3 trafienia w głowę w odstępie maksymalnie 5 s od siebie dają natychmiastowe przeładowanie.
Strzelec wyborowy
Pasywny
Przewlekły płomień
Przewlekły płomień
Jeśli strzał palącym prochem trafi cel w głowę, czas trwania podpalenia wydłuży się o 4 s.
Strzelec wyborowy
Pasywny
Krzątanina
Krzątanina
Unik daje 10% przyspieszenia na 3 s. (Przyspieszenie zwiększa szybkość ruchu).
Traper
Pasywny
W dziesiątkę!
W dziesiątkę!
Trafienie w głowę mocarnym strzałem skraca czas odnowienia mocarnego strzału o 15%.
Strzelec wyborowy
Pasywny
Leżącego się kopie
Leżącego się kopie
Zadajesz 10% dodatkowych obrażeń celom będącym pod wpływem aktywnego efektu obezwładniającego. (Spowolnienie, ogłuszenie, uziemienie).
Traper
Pasywny
Zabójcza kombinacja
Zabójcza kombinacja
Zwiększa o 20% obrażenia zadawane przez muszkiet celom będącym pod wpływem negatywnych efektów z drzewka trapera.
Traper
Pasywny
Taktyczny odwrót
Taktyczny odwrót
Zwiększa szybkość chodu i ruchu przy strzelaniu o 10%, gdy wróg znajduje się w promieniu 8 m od ciebie.
Traper
Pasywny
Woń krwi
Woń krwi
Zadanie obrażeń celowi w pułapce przywraca ci zdrowie w wysokości 100% zadanych obrażeń od broni.
Traper
Pasywny
Przypływ energii
Przypływ energii
Zaatakowanie wroga będącego pod wpływem negatywnego efektu przywraca 5 wytrzymałości.
Traper
Pasywny
Ognisty podmuch
Ognisty podmuch
Standardowe strzały z muszkietu zadają 12% dodatkowych obrażeń podpalonym celom.
Strzelec wyborowy
Pasywny
Dobrze wymierzony strzał
Dobrze wymierzony strzał
Obrażenia zadawane muszkietem zwiększają się o 5% po celowaniu dłuższym niż 3 s.
Strzelec wyborowy
Pasywny
Sól na rany
Sól na rany
Zadajesz o 10% więcej obrażeń celom mającym mniej niż 30% zdrowia.
Traper
Pasywny
Taktyczne przeładowanie
Taktyczne przeładowanie
Unik przeładowuje muszkiet. (Można skorzystać raz na 6 s).
Traper
Pasywny
Podwójna pułapka
Podwójna pułapka
Zyskaj dodatkową pułapkę za każde odnowienie, co pozwala na umieszczenie 2 aktywnych pułapek.
Traper
Pasywny
Liczne strzały
Liczne strzały
Liczba strzałów, które można oddać przed końcem postawy strzeleckiej, zwiększa się do 5.
Strzelec wyborowy
Pasywny
Kozak
Kozak
Gdy bomba przylepna zada obrażenia wskutek eksplozji, zyskasz 40 wytrzymałości.
Traper
Pasywny
Pierwsza krew
Pierwsza krew
Mocarny strzał zadaje 10% dodatkowych obrażeń celom z pełnym zdrowiem.
Strzelec wyborowy
Pasywny
Lepsza celność
Lepsza celność
Usuwa karę do celności podczas ostrzału z biodra.
Strzelec wyborowy
Pasywny