Umiejętności Rękawica próżni, VG w grze New World

Lista wszystkich umiejętności dla Rękawica próżni w New World. Każda umiejętność powiązana z buildami z VG stworzona w New World Guide i posortowana według ilości polubień od użytkowników

Kula rozkładu
Kula rozkładu
Wystrzeliwujesz niemożliwą do zablokowania kulę, która przelatuje przez wrogów, zadając 90% obrażeń od broni oraz wywołując u nich dezintegrację zadającą 5% obrażeń od broni na sekundę i zmniejszającą pancerz celu o 10% na 8 s. Kumuluje do się 3 razy). Gdy osiągnie maksymalny zasięg, wróci do ciebie, przywracając twoim sojusznikom zdrowie w wysokości 20% obrażeń od broni co sekundę przez 5 s. (Leczenie skaluje się wyłącznie ze skupieniem). Koszt: 20 many.
Rozkład
Aktywowalna zdolność
Ostrze próżni
Ostrze próżni
Przyzywasz ostrze utworzone z energii próżni, zamieniające twoje podstawowe ataki na ataki wręcz. Naciśnięcie klawisza ataku podstawowego powoduje wyprowadzenie szybkiego cięcia zadającego 90% obrażeń od broni. Przytrzymanie klawisza ataku podstawowego powoduje wykonanie pchnięcia zadającego 140% obrażeń od broni. Oba ataki po trafieniu wywołują dezintegrację zadającą 5% obrażeń od broni na sekundę i zmniejszającą pancerz celu o 10% na 8 s. Dezintegracja kumuluje się do 3 razy i trwa 15 s. Koszt: 20 many.
Anihilacja
Aktywowalna zdolność
Wołanie pustki
Wołanie pustki
Trafienie celu za pomocą zdolności zapewni ci jeden efekt esencji próżni. Gdy efekt skumuluje się 6 razy, zostanie on pochłonięty w zamian za aurę o promieniu 3 m, która przywraca tobie i sojusznikom zdrowie w wysokości 30% obrażeń od broni i zadaje 30% obrażeń od broni na sekundę wrogom objętym jej działaniem. Czas trwania: 5 s. (Leczenie skaluje się wyłącznie ze skupieniem). (Czas odnowienia: 20 s).
Anihilacja
Pasywny
Paraliżujący krzyk
Paraliżujący krzyk
Wydajesz z siebie nasycony próżnią krzyk zadający 70% obrażeń od broni, powodujący zachwianie i uziemiający wrogów znajdujących się do 5 m przed tobą. Unieruchamia wrogów na 2 s. Koszt: 25 many. Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twojej rękawicy próżni jest osadzony karneol, ta zdolność wywołuje przy trafieniu prowokację trwającą 4 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Anihilacja
Aktywowalna zdolność
Zwodnicze pęta
Zwodnicze pęta
Wystrzeliwujesz pocisk zadający 100% obrażeń od broni, który połączy cię z wrogiem na 10 s, co nałoży na niego osłabienie, a tobie zapewni 20% nasączenia mocą. Jeśli cel oddali się od ciebie na więcej niż 20 m, połączenie zostanie zerwane. Koszt: 25 many. (Zmiana broni nie zrywa połączenia).
Rozkład
Aktywowalna zdolność
Wyciek esencji
Wyciek esencji
Wystrzeliwujesz pocisk zadający 100% obrażeń od broni, który nałoży na cel wyciek esencji trwający 10 s. Każdy, kto trafi ten cel, odzyska zdrowie w wysokości 20% zadanych obrażeń. (Nie działa na obrażenia rozłożone w czasie lub obrażenia zadawane obiektom nieożywionym). Koszt: 25 many.
Rozkład
Aktywowalna zdolność
Wybuchowa kula
Wybuchowa kula
Ponowne naciśnięcie klawisza przypisanego do tej zdolności zdetonuje kulę. Promień wybuchu: 4 m. W zależności od stanu kuli wybuch albo zrani wrogów, zadając im 70% obrażeń od broni i nakładając na nich 1 efekt dezintegracji, albo przywróci sojusznikom zdrowie w wysokości 70% obrażeń od broni. (Leczenie skaluje się wyłącznie ze skupieniem).
Rozkład
Pasywny
Zapomnienie
Zapomnienie
Przyzywasz wokół swoich stóp krąg energii próżni o promieniu 5 m na 6 s, który zadaje wrogom 30% obrażeń od broni na sekundę, a sojusznikom zapewnia nasączenie mocą zwiększające zadawane przez nich obrażenia o 15%. Koszt: 30 many.
Anihilacja
Aktywowalna zdolność
Spojrzenie w pustkę
Spojrzenie w pustkę
Trafienie celu za pomocą zdolności zapewnia 1 efekt esencji próżni. Przy co najmniej 4 efektach następny ciężki atak dystansowy, który trafi cel, usunie je wszystkie oraz natychmiast zresetuje wszystkie czasy odnowienia umiejętności rękawicy próżni (Czas odnowienia: 15 s).
Rozkład
Pasywny
Wysysające ostrze
Wysysające ostrze
Ciężkie pchnięcia, które trafią cel, przywracają zdrowie w wysokości 5% obrażeń od broni za każdy efekt dezintegracji działający na cel. (Skaluje się wyłącznie ze skupieniem).
Anihilacja
Pasywny
Wzmacniające sąsiedztwo
Wzmacniające sąsiedztwo
Gdy użyjesz zdolności w promieniu 5 m od wroga, zyskasz nasączenie mocą zwiększające zadawane obrażenia o 10% na 5 s. (Kumuluje się do 3 razy).
Anihilacja
Pasywny
Nadmiar esencji
Nadmiar esencji
Gdy wyciek esencji się zakończy albo gdy cel zginie, sojusznicy w promieniu 4 m od celu odzyskują zdrowie w wysokości 80% twoich obrażeń od broni. (Leczenie skaluje się wyłącznie ze skupieniem).
Rozkład
Pasywny
Wyniszczające zapomnienie
Wyniszczające zapomnienie
Twoje ataki wywołują u celów znajdujących się w zasięgu działania osłabienie zmniejszające zadawane przez nie obrażenia o 5% na 5 s za każde trafienie. (Kumuluje się do 3 razy).
Anihilacja
Pasywny
Odświeżająca kruchość
Odświeżająca kruchość
Skraca czasy odnowienia zdolności o 5% po trafieniu wroga będącego pod wpływem co najmniej 3 negatywnych efektów. (Efekty mogą być różne). (Maks. liczba trafień na atak: 5).
Anihilacja
Pasywny
Umacniające echo
Umacniające echo
Każde trafienie wroga zapewnia umocnienie zwiększające pancerz o 10% na 10 s za trafienie. (Kumuluje się do 3 razy).
Anihilacja
Pasywny
Spowalniająca kula
Spowalniająca kula
Kula spowalnia wrogów, na których działa dowolny negatywny efekt, zmniejszając ich szybkość ruchu o 30% na 3 s.
Rozkład
Pasywny
Uzdrawiający unik
Uzdrawiający unik
Unik wykonany przy pełnej manie przywraca ci zdrowie w wysokości 80% obrażeń od broni. (Leczenie skaluje się wyłącznie ze skupieniem). (Czas odnowienia: 20 s).
Rozkład
Pasywny
Oczyszczające żniwa
Oczyszczające żniwa
Używanie esencji żniw przez 0.8 s usuwa negatywny efekt (1) (czas odnowienia: 3 s).
Rozkład
Pasywny
Pożeracz dusz
Pożeracz dusz
Gdy połączenie zakończy się lub zostanie zerwane, odzyskasz zdrowie w wysokości 80% obrażeń od broni. (Leczenie skaluje się wyłącznie ze skupieniem).
Rozkład
Pasywny
Głos mrożący krew w żyłach
Głos mrożący krew w żyłach
Wydłuża czas trwania uziemienia o 1 s w przypadku celów mających mniej niż 50% zdrowia.
Anihilacja
Pasywny
Wydłużone cierpienie
Wydłużone cierpienie
Trafienie podstawowym atakiem dystansowym wydłuża czas trwania nałożonych przez ciebie negatywnych efektów niebędących efektami obezwładniającymi o 10%.
Rozkład
Pasywny
Gorączkowe pragnienie
Gorączkowe pragnienie
Za każde trafienie podstawowym atakiem dystansowym celu z nałożonym przez ciebie negatywnym efektem rękawicy próżni otrzymasz +5% many.
Rozkład
Pasywny
Wzmocnione ostrze
Wzmocnione ostrze
Zapewnia umocnienie zwiększające pancerz o 20% na 5 s.
Anihilacja
Pasywny
Odświeżająca precyzja
Odświeżająca precyzja
Trafienie krytyczne skraca czas odnowienia wszystkich zdolności o 5%. (Maks. liczba trafień na atak: 5).
Anihilacja
Pasywny
Zabójczy zasięg
Zabójczy zasięg
+10% do obrażeń od udanych podstawowych ataków dystansowych zadawanych celom z aktywnym negatywnym efektem.
Rozkład
Pasywny
Wysysające bełty
Wysysające bełty
Leczenie po ciężkich atakach dystansowych jest zwiększone o dodatkowe 20% zadanych obrażeń.
Rozkład
Pasywny
Niezachwiana pewność siebie
Niezachwiana pewność siebie
+10% do szansy na trafienie krytyczne, gdy masz więcej niż 50% zdrowia.
Anihilacja
Pasywny
Wysysająca agonia
Wysysająca agonia
Trafienie krytyczne przywraca zdrowie w wysokości 15% zadanych obrażeń.
Anihilacja
Pasywny
Promieniująca skuteczność
Promieniująca skuteczność
Gdy masz więcej niż 50% many, koszty many zostają zmniejszone o 25%.
Rozkład
Pasywny
Obfite żniwa
Obfite żniwa
Zmniejsza wyczerpanie zdrowia przez esencję żniw o 35%.
Anihilacja
Pasywny
Ożywcze zapomnienie
Ożywcze zapomnienie
Gdy ty i twoi sojusznicy przebywacie w zasięgu działania umiejętności, otrzymujecie +25% do tempa regeneracji wytrzymałości.
Anihilacja
Pasywny
Zapomniany pakt
Zapomniany pakt
+10% do obrażeń, gdy masz mniej niż 50% many.
Anihilacja
Pasywny
Orzeźwiający wyciek
Orzeźwiający wyciek
Sojusznicy otrzymają dodatkowo 15 wytrzymałości, jeśli trafią cel znajdujący się pod wpływem wycieku esencji.
Rozkład
Pasywny
Związane odświeżenie
Związane odświeżenie
Trafienie spętanego celu skraca czas odnowienia pozostałych zdolności rękawicy próżni o 5%.
Rozkład
Pasywny
Szczera pokora
Szczera pokora
+10% do szansy na trafienie krytyczne, gdy trwa odnawianie wszystkich zdolności.
Anihilacja
Pasywny
Związane skupienie
Związane skupienie
+200% do regeneracji many, gdy połączenie jest aktywne.
Rozkład
Pasywny
Drenująca kula
Drenująca kula
Zyskujesz 5% do many za każdego wroga trafionego kulą.
Rozkład
Pasywny
Okrutna próżnia
Okrutna próżnia
+10% do obrażeń krytycznych od ostrza próżni.
Anihilacja
Pasywny