🇺🇸
Zeeeh
0
- Opublikowano
Rola:
Zakres
Wykonane dla:
tylko PvP
Atrybuty (190)
5
Siła
388
Zręczność
5
Inteligencja
5
Skupienie
83
Kondycja
Model 3D
Umiejętności
Harcownik
Unikowy strzał
Odskakujesz 5 metrów w tył i wystrzeliwujesz strzałę zadającą celowi 90% obrażeń od broni.
Ochłonąć
15.0
Nadzianie
Trafienie wroga z pełnym zdrowiem spowolni go o 10% na 2 s. (Spowolnienie zmniejsza szybkość ruchu celu).
Skracanie dystansu
Trafienie wroga mającego mniej niż 50% zdrowia skraca czas odnowienia wszystkich zdolności łuku o 5%.
2
Trujący strzał
Wystrzeliwuje strzałę zadającą 50% obrażeń od broni. Po trafieniu strzała wyzwala obłok trucizny o promieniu 3 m, utrzymujący się przez 6 s. Wrogowie, którzy wejdą w obłok, zostaną zatruci i będą otrzymywać 20% obrażeń od broni na sekundę przez 10 s. (Tą zdolnością nie można wykonywać trafień w głowę).
Ochłonąć
30.0
Jak piskorz
Jeśli wykonasz unik przed atakiem, mając pełny poziom wytrzymałości, zyskasz 10% przyspieszenia na 2 s. (Przyspieszenie zwiększa szybkość ruchu).
3
Zakażone strzały
Trucizna rozpylana przez trujący strzał zadaje 24% obrażeń od broni na sekundę przez 10 s.
Ochłonąć
30.0
Łowca
Długodystansowiec
Zadajesz o 10% więcej obrażeń wrogom znajdującym się minimum 10 m od ciebie.
8
Przeszywający strzał
Wystrzeliwuje strzałę zadającą 150% obrażeń od broni i przeszywającą cele.
Ten atak ma zasięg 100 m.
Ten atak ma zasięg 100 m.
Ochłonąć
18.0
4
Celne oko
Strzały wystrzelone w ramach ataku ciężkiego lecą szybciej i zadają o 10% więcej obrażeń.
7
Dobijający strzał
Zadajesz o 15% więcej obrażeń celom mającym mniej niż 50% zdrowia.
9
Zakrwawiona strzała
Przeszywający strzał zadaje o 10% więcej obrażeń po każdym trafieniu. (Maks. 50% obrażeń).
5
Wybuchowa strzała
Wystrzel strzałę, która zada 50% obrażeń od broni przy trafieniu, a następnie wybuchnie, zadając dodatkowe 135% obrażeń wszystkim celom znajdującym się w promieniu 2.5 m.
Ochłonąć
22.0
17
Szybki strzał
Strzela 3 razy z rzędu.
Pierwsza strzała: 100% obrażeń od broni.
Druga strzała: 100% obrażeń od broni.
Trzecia strzała: 125% obrażeń od broni.
Pierwsza strzała: 100% obrażeń od broni.
Druga strzała: 100% obrażeń od broni.
Trzecia strzała: 125% obrażeń od broni.
Ochłonąć
14.0
10
Impet strzały
Przeszywający strzał zadaje o 15% więcej obrażeń celom odległym o co najmniej 20 m.
6
Ognista strzała
Bezpośrednie trafienie wybuchową strzałą nakłada podpalenie, zadające 8% obrażeń od broni co sekundę przez 10 s.
18
Szybka precyzja
Jeśli wszystkie trzy strzały trafią ten sam cel, czas odnowienia szybkiego strzału skróci się o 50%.
Ochłonąć
14.0
11
Atak z zaskoczenia
Zadajesz 15% dodatkowych obrażeń dowolnemu wrogowi pod warunkiem, że nie został przez ciebie zraniony w ciągu ostatnich 10 s.
13
Zasięg strzału
Zwiększa o 100% odległość, po której lecąca strzała zaczyna podlegać wpływowi grawitacji.
16
Gwóźdź programu
Trzecia strzała wystrzelona w ramach szybkiego strzału zada 25% dodatkowych obrażeń.
12
W dziesiątkę!
Zwiększa szansę na trafienie krytyczne z łuku o 10%.
14
Kontrolowana detonacja
Zwiększa obrażenia od wybuchu o 170% obrażeń od broni, ale zmniejsza promień eksplozji do 1.3 m.
19
Wstrząśnienie mózgu
Gdy trafisz cel w głowę, zadasz o 20% więcej obrażeń. Ponadto masz 50% szans na odzyskanie strzały.
15
Przedmioty
Eksploatacyjne
Komentarze (0)
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Bądź pierwszy!