🇩🇪
PvP Zerg Healer
7
- Opublikowano
Rola:
Leczyć
Wykonane dla:
tylko PvP
Atrybuty (190)
5
Siła
5
Zręczność
5
Inteligencja
311
Skupienie
200
Kondycja
Model 3D
Strumień autora na Twitchu
Umiejętności
Krew
Tondo
Cięcie tak szybkie, że zwiększa zasięg twojego ostrza do 5 metrów. Ten cios zadaje 50% obrażeń od broni i wywołuje krwawienie zadające dodatkowe 10% obrażeń od broni na sekundę przez 12 s. (Kumuluje się do 3 razy i odświeża poprzednie nałożenia).
Ochłonąć
6.0
Odświeżające ciosy
Skraca wszystkie czasy odnowienia rapiera o 1% przy dowolnym trafieniu. (Maks. liczba redukcji na trafienie: 5).
1
En garde
Zadajesz o 10% więcej obrażeń, gdy cel ma więcej niż 50% zdrowia.
2
Popis i finisz
Popis pozwala wykonać cios, który zadaje 60% obrażeń od broni, wywołuje zachwianie i odrzuca wrogów.
Jeśli pod koniec popisu naciśniesz atak podstawowy, wykonasz atak uzupełniający – finisz.
Finisz to wypad do przodu, który zadaje 120% obrażeń od broni i pochłania wszystkie efekty krwawienia rapiera na wszystkich trafionych celach, zadając przy tym od razu 110% ich obrażeń.
Jeśli pod koniec popisu naciśniesz atak podstawowy, wykonasz atak uzupełniający – finisz.
Finisz to wypad do przodu, który zadaje 120% obrażeń od broni i pochłania wszystkie efekty krwawienia rapiera na wszystkich trafionych celach, zadając przy tym od razu 110% ich obrażeń.
Ochłonąć
20.0
Z klasą
Zyskujesz determinację podczas popisu i finiszu.
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Jeszcze raz
Jeśli trafisz tylko jeden cel, to nawet w razie bloku czas odnowienia tonda zostanie skrócony o 25%.
Ochłonąć
6.0
Gracja
Desperacja
Zadajesz o 10% więcej obrażeń, gdy twoja wytrzymałość spada poniżej 40%.
3
Unik
Wykonasz mały, pewny krok w bok na swojej osi ruchu, który anuluje bieżącą akcję i zapewni ci chwilową nietykalność. Ataki lekkie wyprowadzane podczas uniku są wyjątkowo szybkie.
Ochłonąć
12.0
4
Riposta
Przyjmij postawę obronną na 1 s. Jeśli wróg zaatakuje cię, kiedy ta zdolność jest aktywna, wykonasz kontrę, która zada 50% obrażeń od broni, wywoła zachwianie i ogłuszy cel na 2 s. Po pomyślnym wykonaniu riposty zyskasz chwilową nietykalność.
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim rapierze jest osadzony karneol, użycie tej zdolności prowokuje wszystkich wrogów w promieniu 5 m przez 4 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim rapierze jest osadzony karneol, użycie tej zdolności prowokuje wszystkich wrogów w promieniu 5 m przez 4 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Ochłonąć
18.0
5
Crescendo
Każdy z poszczególnych ataków lekkich, który sięgnie celu, skraca czas odnowienia tej zdolności o 30%.
Ochłonąć
12.0
10
Przebicie
Odbicie się od ziemi i 10-metrowy wypad, przebijający wrogów i zadający 145% obrażeń od broni.
Ochłonąć
20.0
16
Oliwa do ognia
Gdy trafisz cel ripostą, zyskasz nasączenie mocą zwiększające zadawane obrażenia o 10% na 3 s.
6
Czerwone zasłony
Trafienie krytyczne skraca wszystkie czasy odnowienia o 5%. (Maks. liczba redukcji na trafienie: 5).
9
Allegro
Zapewnia 20% przyspieszenia na 3 s po uniknięciu ataku wroga. (Przyspieszenie zwiększa szybkość ruchu).
11
Szybki wypad
Zabicie wroga za pomocą tej zdolności skraca jej czas odnowienia o 80%.
Ochłonąć
20.0
17
Priorytet
Skraca czas odnowienia innych zdolności rapiera o 20%, kiedy riposta kogoś ogłuszy.
Ochłonąć
18.0
7
Adagio
Unik w przód zwiększa obrażenia od następnego ataku lekkiego o 15%. Efekt ten znika po trafieniu przeciwnika lub po upływie 1 s.
12
Pęd
Przy trafieniach rapierem zyskujesz 3% przyspieszenia na 4 s. Efekt kumuluje się do 5 razy. (Przyspieszenie zwiększa szybkość ruchu).
15
Następstwo
Po wykonaniu przebicia twoje następne trafienie krytyczne w ciągu 5 s zada obrażenia większe o 15%.
18
Długofalowe konsekwencje
Wydłuża czas trwania ogłuszenia wywołanego ripostą do 2.5 s.
8
Wdech
Zapewnia 20 pkt wytrzymałości po uniknięciu ataku wroga.
13
Przerwanie
Jeśli naciśniesz atak podstawowy w dowolnym momencie podczas przebicia, zatrzymasz się i wykonasz kolejny atak z miejsca, zadający 115% obrażeń.
Ochłonąć
20.0
19
Rozpęd
Gdy użyjesz dowolnej zdolności, twój następny atak lekki lub ciężki zada o 30% więcej obrażeń. Efekt ten znika po trafieniu przeciwnika lub po upływie 3 s.
14
Przedmioty
Eksploatacyjne
Komentarze (0)
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Bądź pierwszy!