🇺🇸
Void G
0
- Opublikowano
Rola:
Bruiser
Wykonane dla:
Uciecha / Mem
Atrybuty (190)
5
Siła
50
Zręczność
200
Inteligencja
5
Skupienie
185
Kondycja
Model 3D
Umiejętności
Anihilacja
Ostrze próżni
Przyzywasz ostrze utworzone z energii próżni, zamieniające twoje podstawowe ataki na ataki wręcz.
Naciśnięcie klawisza ataku podstawowego powoduje wyprowadzenie szybkiego cięcia zadającego 90% obrażeń od broni. Przytrzymanie klawisza ataku podstawowego powoduje wykonanie pchnięcia zadającego 140% obrażeń od broni. Oba ataki po trafieniu wywołują dezintegrację zadającą 5% obrażeń od broni na sekundę i zmniejszającą pancerz celu o 10% na 8 s.
Dezintegracja kumuluje się do 3 razy i trwa 15 s.
Koszt: 20 many.
Naciśnięcie klawisza ataku podstawowego powoduje wyprowadzenie szybkiego cięcia zadającego 90% obrażeń od broni. Przytrzymanie klawisza ataku podstawowego powoduje wykonanie pchnięcia zadającego 140% obrażeń od broni. Oba ataki po trafieniu wywołują dezintegrację zadającą 5% obrażeń od broni na sekundę i zmniejszającą pancerz celu o 10% na 8 s.
Dezintegracja kumuluje się do 3 razy i trwa 15 s.
Koszt: 20 many.
Ochłonąć
25.0
1
Niezachwiana pewność siebie
+10% do szansy na trafienie krytyczne, gdy masz więcej niż 50% zdrowia.
3
Szczera pokora
+10% do szansy na trafienie krytyczne, gdy trwa odnawianie wszystkich zdolności.
8
Wzmocnione ostrze
Zapewnia umocnienie zwiększające pancerz o 20% na 5 s.
2
Odświeżająca precyzja
Trafienie krytyczne skraca czas odnowienia wszystkich zdolności o 5%. (Maks. liczba trafień na atak: 5).
4
Paraliżujący krzyk
Wydajesz z siebie nasycony próżnią krzyk zadający 70% obrażeń od broni, powodujący zachwianie i uziemiający wrogów znajdujących się do 5 m przed tobą. Unieruchamia wrogów na 2 s.
Koszt: 25 many.
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twojej rękawicy próżni jest osadzony karneol, ta zdolność wywołuje przy trafieniu prowokację trwającą 4 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Koszt: 25 many.
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twojej rękawicy próżni jest osadzony karneol, ta zdolność wywołuje przy trafieniu prowokację trwającą 4 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Ochłonąć
25.0
9
Wzmacniające sąsiedztwo
Gdy użyjesz zdolności w promieniu 5 m od wroga, zyskasz nasączenie mocą zwiększające zadawane obrażenia o 10% na 5 s. (Kumuluje się do 3 razy).
5
Głos mrożący krew w żyłach
Wydłuża czas trwania uziemienia o 1 s w przypadku celów mających mniej niż 50% zdrowia.
10
Okrutna próżnia
+10% do obrażeń krytycznych od ostrza próżni.
7
Wysysająca agonia
Trafienie krytyczne przywraca zdrowie w wysokości 15% zadanych obrażeń.
6
Umacniające echo
Każde trafienie wroga zapewnia umocnienie zwiększające pancerz o 10% na 10 s za trafienie. (Kumuluje się do 3 razy).
11
Odświeżająca kruchość
Skraca czasy odnowienia zdolności o 5% po trafieniu wroga będącego pod wpływem co najmniej 3 negatywnych efektów. (Efekty mogą być różne). (Maks. liczba trafień na atak: 5).
17
Wysysające ostrze
Ciężkie pchnięcia, które trafią cel, przywracają zdrowie w wysokości 5% obrażeń od broni za każdy efekt dezintegracji działający na cel. (Skaluje się wyłącznie ze skupieniem).
18
Wołanie pustki
Trafienie celu za pomocą zdolności zapewni ci jeden efekt esencji próżni. Gdy efekt skumuluje się 6 razy, zostanie on pochłonięty w zamian za aurę o promieniu 3 m, która przywraca tobie i sojusznikom zdrowie w wysokości 30% obrażeń od broni i zadaje 30% obrażeń od broni na sekundę wrogom objętym jej działaniem. Czas trwania: 5 s. (Leczenie skaluje się wyłącznie ze skupieniem). (Czas odnowienia: 20 s).
12
Rozkład
Zabójczy zasięg
+10% do obrażeń od udanych podstawowych ataków dystansowych zadawanych celom z aktywnym negatywnym efektem.
Kula rozkładu
Wystrzeliwujesz niemożliwą do zablokowania kulę, która przelatuje przez wrogów, zadając 90% obrażeń od broni oraz wywołując u nich dezintegrację zadającą 5% obrażeń od broni na sekundę i zmniejszającą pancerz celu o 10% na 8 s. Kumuluje do się 3 razy).
Gdy osiągnie maksymalny zasięg, wróci do ciebie, przywracając twoim sojusznikom zdrowie w wysokości 20% obrażeń od broni co sekundę przez 5 s. (Leczenie skaluje się wyłącznie ze skupieniem).
Koszt: 20 many.
Gdy osiągnie maksymalny zasięg, wróci do ciebie, przywracając twoim sojusznikom zdrowie w wysokości 20% obrażeń od broni co sekundę przez 5 s. (Leczenie skaluje się wyłącznie ze skupieniem).
Koszt: 20 many.
Ochłonąć
15.0
Gorączkowe pragnienie
Za każde trafienie podstawowym atakiem dystansowym celu z nałożonym przez ciebie negatywnym efektem rękawicy próżni otrzymasz +5% many.
13
Zwodnicze pęta
Wystrzeliwujesz pocisk zadający 100% obrażeń od broni, który połączy cię z wrogiem na 10 s, co nałoży na niego osłabienie, a tobie zapewni 20% nasączenia mocą. Jeśli cel oddali się od ciebie na więcej niż 20 m, połączenie zostanie zerwane.
Koszt: 25 many.
(Zmiana broni nie zrywa połączenia).
Koszt: 25 many.
(Zmiana broni nie zrywa połączenia).
Ochłonąć
25.0
14
Związane odświeżenie
Trafienie spętanego celu skraca czas odnowienia pozostałych zdolności rękawicy próżni o 5%.
Ochłonąć
25.0
15
Wysysające bełty
Leczenie po ciężkich atakach dystansowych jest zwiększone o dodatkowe 20% zadanych obrażeń.
Spowalniająca kula
Kula spowalnia wrogów, na których działa dowolny negatywny efekt, zmniejszając ich szybkość ruchu o 30% na 3 s.
Wyciek esencji
Wystrzeliwujesz pocisk zadający 100% obrażeń od broni, który nałoży na cel wyciek esencji trwający 10 s. Każdy, kto trafi ten cel, odzyska zdrowie w wysokości 20% zadanych obrażeń. (Nie działa na obrażenia rozłożone w czasie lub obrażenia zadawane obiektom nieożywionym).
Koszt: 25 many.
Koszt: 25 many.
Ochłonąć
20.0
Związane skupienie
+200% do regeneracji many, gdy połączenie jest aktywne.
16
Wybuchowa kula
Ponowne naciśnięcie klawisza przypisanego do tej zdolności zdetonuje kulę. Promień wybuchu: 4 m. W zależności od stanu kuli wybuch albo zrani wrogów, zadając im 70% obrażeń od broni i nakładając na nich 1 efekt dezintegracji, albo przywróci sojusznikom zdrowie w wysokości 70% obrażeń od broni. (Leczenie skaluje się wyłącznie ze skupieniem).
Pożeracz dusz
Gdy połączenie zakończy się lub zostanie zerwane, odzyskasz zdrowie w wysokości 80% obrażeń od broni. (Leczenie skaluje się wyłącznie ze skupieniem).
19
Przedmioty
Eksploatacyjne
Komentarze (0)
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Bądź pierwszy!