🇺🇸
VEZI AICI
0
- Opublikowano
Rola:
Mag
Wykonane dla:
ogólne (zarówno PvP, jak i PvE)
Atrybuty (190)
5
Siła
5
Zręczność
256
Inteligencja
50
Skupienie
210
Kondycja
Model 3D
Umiejętności
Strzelec wyborowy
Krytyczne przeładowanie
3 trafienia w głowę w odstępie maksymalnie 5 s od siebie dają natychmiastowe przeładowanie.
Mocarny strzał
Przeładuj muszkiet prochem strzelniczym, by następny strzał zadał 150% obrażeń od broni.
Nie kumuluje się z innymi przeładowanymi strzałami.
Nie kumuluje się z innymi przeładowanymi strzałami.
Ochłonąć
12.0
Dobrze wymierzony strzał
Obrażenia zadawane muszkietem zwiększają się o 5% po celowaniu dłuższym niż 3 s.
1
Palący proch
Przeładuj muszkiet prochem strzelniczym, by następny strzał zadał 110% obrażeń od broni i wywołał podpalenie zadające 20% obrażeń od broni na sekundę przez 9 s.
Nie kumuluje się z innymi przeładowanymi strzałami.
Nie kumuluje się z innymi przeładowanymi strzałami.
7
Lepsza celność
Usuwa karę do celności podczas ostrzału z biodra.
11
Przewaga
Gdy trafisz cel mocarnym strzałem, zyskasz nasączenie mocą zwiększające zadawane obrażenia o 10% na 5 s.
Ochłonąć
12.0
Nasączający mocą strzał w głowę
Gdy trafisz w głowę, zyskasz nasączenie mocą zwiększające zadawane obrażenia o 10% na 5 s.
2
Ognisty podmuch
Standardowe strzały z muszkietu zadają 12% dodatkowych obrażeń podpalonym celom.
8
Pewny chwyt
Celowanie przez 1,5 s zwiększa celność każdego strzału z muszkietu. Zwiększona celność zresetuje się po oddaniu strzału.
10
Postawa strzelecka
Gracz przyjmuje do strzału pozycję kuczną, która usprawnia strzelanie. Po przyjęciu tej postawy strzały zadają o 100% więcej obrażeń od broni, ruchliwość jest zmniejszona do zera, a czas przeładowania skraca się o 75%. Czas aktywacji pewnego chwytu zostaje zmniejszony do 0,75 s.
Postać wychodzi z postawy strzeleckiej po 3 strzałach.
Postać wychodzi z postawy strzeleckiej po 3 strzałach.
Ochłonąć
18.0
3
Przewlekły płomień
Jeśli strzał palącym prochem trafi cel w głowę, czas trwania podpalenia wydłuży się o 4 s.
9
W dziesiątkę!
Trafienie w głowę mocarnym strzałem skraca czas odnowienia mocarnego strzału o 15%.
Ochłonąć
12.0
Dobrze wymierzony strzał – uzupełnienie
Trafienia w głowę podstawowymi atakami skracają wszystkie czasy odnowienia zdolności muszkietu o 10%.
Liczne strzały
Liczba strzałów, które można oddać przed końcem postawy strzeleckiej, zwiększa się do 5.
Ochłonąć
18.0
4
Druzgocący dystans
Im dalej znajduje się cel, tym większe są obrażenia podstawowe zadawane przez standardowe strzały z muszkietu. Maksymalne zwiększenie wynosi 15% przy odległości co najmniej 100 m.
Nie usuwa zmniejszenia obrażeń wraz z odległością.
Nie usuwa zmniejszenia obrażeń wraz z odległością.
6
Większa precyzja
Trafienie celu muszkietem podczas celowania zwiększa zadawane obrażenia o 2,5%. Może się kumulować. Ten efekt kończy się, gdy przestajesz celować, lub gdy pomiędzy strzałami upływa więcej niż 5 s. (Kumuluje się do 6 razy).
5
Traper
Sól na rany
Zadajesz o 10% więcej obrażeń celom mającym mniej niż 30% zdrowia.
13
Pułapki
Zastaw pułapkę, która utrzyma się przez 20 s. Po uruchomieniu uziemi cel, nie pozwalając mu się ruszać przez 3 s.
Ochłonąć
20.0
Taktyczny odwrót
Zwiększa szybkość chodu i ruchu przy strzelaniu o 10%, gdy wróg znajduje się w promieniu 8 m od ciebie.
12
Hamująca moc
Potężny strzał, który zadaje 90% obrażeń od broni, wywołuje zachwianie celu i odrzuca go 3 m w tył. (Można oddać go z biodra lub podczas celowania).
Ochłonąć
20.0
Osłabienie obrony
Zwiększa utratę wytrzymałości wywoływaną przez standardowe strzały u wrogów blokujących za pomocą tarczy o 50%.
Zwiększa penetrację pancerza u celów nieblokujących za pomocą tarczy o 10%.
Zwiększa penetrację pancerza u celów nieblokujących za pomocą tarczy o 10%.
14
W pułapce obrażeń
Pułapki nakładają na cel, który je uruchomi, rozdarcie zwiększające otrzymywane przez niego obrażenia o 20% na 3 s.
Ochłonąć
20.0
Nasączające mocą osłabienie
Trafienie wroga będącego pod wpływem negatywnego efektu daje nasączenie mocą zwiększające zadawane obrażenia o 5% na 5 s.
15
Niezapomniane wrażenie
Cele trafione hamującą mocą ulegają wyczerpaniu – ich szybkość regeneracji wytrzymałości zmniejsza się o 10% na 8 s.
Ochłonąć
20.0
Krzątanina
Unik daje 10% przyspieszenia na 3 s. (Przyspieszenie zwiększa szybkość ruchu).
16
Bomba przylepna
Rzucasz na niewielką odległość bombę, która przylepia się do wszystkiego, w co trafi.
Detonacja nastąpi po 3 s od trafienia i zada 210% obrażeń od broni wszystkim celom w promieniu 3 m.
Detonacja nastąpi po 3 s od trafienia i zada 210% obrażeń od broni wszystkim celom w promieniu 3 m.
19
Przypływ energii
Zaatakowanie wroga będącego pod wpływem negatywnego efektu przywraca 5 wytrzymałości.
Woń krwi
Zadanie obrażeń celowi w pułapce przywraca ci zdrowie w wysokości 100% zadanych obrażeń od broni.
Ochłonąć
20.0
Taktyczne przeładowanie
Unik przeładowuje muszkiet. (Można skorzystać raz na 6 s).
17
Dodatkowe zniechęcenie
Spowalnia cele trafione hamującą mocą o 10% na 8 s. (Spowolnienie zmniejsza szybkość ruchu celu).
Ochłonąć
20.0
Podwójna pułapka
Zyskaj dodatkową pułapkę za każde odnowienie, co pozwala na umieszczenie 2 aktywnych pułapek.
Ochłonąć
20.0
Leżącego się kopie
Zadajesz 10% dodatkowych obrażeń celom będącym pod wpływem aktywnego efektu obezwładniającego. (Spowolnienie, ogłuszenie, uziemienie).
18
Przedmioty
Eksploatacyjne
Komentarze (0)
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Bądź pierwszy!