🇩🇪
Vampir
2
- Opublikowano
Rola:
Walka wręcz
Wykonane dla:
tylko PvE
Atrybuty (190)
361
Siła
5
Zręczność
5
Inteligencja
5
Skupienie
150
Kondycja
Model 3D
Strumień autora na Twitchu
Umiejętności
Niszczyciel
Przełamanie pancerza
Potężny cios, ignorujący 35% pancerza celu i zadający 160% obrażeń od broni.
Ochłonąć
12.0
Przyspieszona zagłada
Zwiększa penetrację pancerza o 10% wszystkich standardowych ataków młota bojowego.
1
Młoty w dłoń
Trafienie ciężkie zapewnia nasączenie mocą zwiększające zadawane obrażenia o 20% na 4 s.
2
Niezłomny
Dodaje determinację do przełamania pancerza.
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Ochłonąć
12.0
Wyczerpujący atak
Wszystkie zdolności młota bojowego nakładają na cel wyczerpanie zmniejszające jego szybkość regeneracji wytrzymałości o 20% na 5 s. (Nie kumuluje się).
Potężny młot
Atak z doskoku wyprowadzany znad głowy, który spada na wrogów, zadając im 170% obrażeń od broni.
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim młocie bojowym jest osadzony karneol, ta zdolność wywołuje przy trafieniu prowokację trwającą 4 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim młocie bojowym jest osadzony karneol, ta zdolność wywołuje przy trafieniu prowokację trwającą 4 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Ochłonąć
20.0
Zahartowana stal
Dodaje determinację do ataków ciężkich młota bojowego. Zmniejsza otrzymywane obrażenia o 12%, gdy determinacja jest aktywna.
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
3
Długotrwały efekt
Przełamanie pancerza nakłada na cel rozdarcie zmniejszające jego pancerz o 30% na 10 s.
Ochłonąć
12.0
Sąd doraźny
Zwiększa o 20% obrażenia zadawane potężnym młotem celom mającym mniej niż 30% zdrowia.
Ochłonąć
20.0
Wyburzenie
Uderzenie młotem w ziemię, zadające celowi 90% obrażeń od broni i powalające go na ziemię.
Ta zdolność aktywuje determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Ta zdolność aktywuje determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Ochłonąć
15.0
4
Szybka regeneracja
Trafione ataki ciężkie skracają czasy odnowienia o 7%. (Maks. liczba redukcji na trafienie: 5).
8
Przezorny zawsze ubezpieczony
Po trafieniu zyskujesz umocnienie zwiększające pancerz o 20% na 7 s.
Ochłonąć
15.0
5
Wstęp
Zwiększa o 25% obrażenia zadawane przełamaniem pancerza celom mającym powyżej 70% zdrowia.
Ochłonąć
12.0
Rozmach
Trafienie celu potężnym młotem zapewnia przyspieszenie zwiększające szybkość ruchu o 30% na 3 s.
Ochłonąć
20.0
Bolesna siła
Zadajesz 35% dodatkowych obrażeń przez 1 s po otrzymaniu obrażeń.
7
Przestrzeń osobista
Zwiększa promień wyburzenia do 1,5 m.
Ochłonąć
15.0
6
Rozganiacz tłumów
Przewaga liczebna
Jeśli co najmniej 2 wrogów znajduje się w promieniu 3 m, zwiększa pancerz o 20%.
9
Fala uderzeniowa
Uderzenie młotem bojowym w ziemię, wywołujące w promieniu 3 m trzęsienie ziemi, które zadaje 60% obrażeń od broni, wywołuje zachwianie u trafionych celów i ogłusza je na 2 s.
Ta zdolność aktywuje determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim młocie bojowym jest osadzony karneol, ta zdolność przez 6 s prowokuje wszystkich trafionych wrogów (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Ta zdolność aktywuje determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim młocie bojowym jest osadzony karneol, ta zdolność przez 6 s prowokuje wszystkich trafionych wrogów (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Ochłonąć
20.0
10
Taran
Trafienie celu zdolnością "Z drogi!" zapewnia umocnienie zwiększające pancerz o 20% na 4 s wszystkim sojusznikom znajdującym się w promieniu 6 m.
Ochłonąć
15.0
Akceleracja
Skraca czasy odnowienia młota bojowego o 7% podczas używania ataków lekkich przeciwko celom będącym pod wpływem negatywnego efektu. (Maks. liczba redukcji na trafienie: 5).
13
Słabeusze
Atak wywołuje u celu osłabienie zmniejszające zadawane przez niego obrażenia o 10% na 10 s.
Ochłonąć
20.0
11
W pośpiechu
Trafienie celu będącego pod wpływem negatywnego efektu zapewnia przyspieszenie zwiększające szybkość ruchu o 15% na 3 s.
Wstrząsające uderzenie
Zadajesz o 15% więcej obrażeń celom będącym pod wpływem negatywnych efektów młota bojowego.
14
Droga przeznaczenia
Potężne uderzenie w ziemię, które wyzwala przed postacią gracza falę energii zadającą 70% obrażeń od broni wszystkim celom na jej drodze.
Ochłonąć
22.0
16
Krater
Zwiększa promień fali uderzeniowej do 4 m.
Ochłonąć
20.0
12
Odnowa przestrzenna
Skraca czasy odnowienia zdolności "Z drogi!" o 5% za każdego trafionego nią wroga.
Ochłonąć
15.0
Niezłomny charakter
Podczas używania zdolności rozganiacza tłumów przywraca zdrowie w wysokości 35% zadanych obrażeń.
15
Fale sejsmiczne
Droga przeznaczenia wywołuje zachwianie u wszystkich celów.
Ochłonąć
22.0
17
Odrodzenie
Wyprowadzenie 2 ataków lekkich młotem bojowym skraca o 25% czas trwania negatywnych efektów u gracza. (Czas odnowienia: 5 s).
Manewry
Trafienie celu zdolnością "Z drogi!" zapewnia przyspieszenie zwiększające szybkość ruchu o 30% na 3 s.
Ochłonąć
15.0
Skrócenie poprzez stymulację
Skraca czas odnowienia zdolności o 5% za każdego wroga trafionego drogą przeznaczenia. (Maks. liczba wrogów: 5).
Ochłonąć
22.0
18
Wstrząs następczy
Gdy cel znajdzie się pod wpływem któregoś z efektów obezwładniających, zostanie spowolniony o 20% na 4 s.
19
Przedmioty
Eksploatacyjne
Komentarze (0)
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Bądź pierwszy!