🇺🇸
Tinek Tank Ancient Build
1
- Opublikowano
Rola:
Tank
Wykonane dla:
wyprawy
Atrybuty (190)
310
Siła
5
Zręczność
5
Inteligencja
5
Skupienie
201
Kondycja
Model 3D
Umiejętności
Mistrz miecza
Wirujące ostrze
Zadaje 80% obrażeń od broni wszystkim wrogom znajdującym się w promieniu 2 m.
Ochłonąć
15.0
Nasączone mocą pchnięcie
Trafienia atakiem ciężkim dają ci 30% do nasączenia mocą na 5 s. (Nasączenie mocą zwiększa zadawane obrażenia).
10
Pięta achillesowa
Ostatni atak w serii ataków lekkich powoduje spowolnienie o 20% na 2 s. (Spowolnienie zmniejsza szybkość ruchu celu).
9
Precyzja
Zwiększa szansę na trafienie krytyczne mieczem i tarczą o 10%.
16
Wyzwalająca sprawiedliwość
Trafienie celu atakiem ciężkim usuwa jeden z ciążących na tobie negatywnych efektów.
11
Niepowstrzymane pchnięcie
Odwrócone pchnięcie zyskuje determinację.
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Ruchliwość
Poruszasz się o 33% szybciej podczas blokowania.
17
Kontratak
Gdy zablokujesz atak, zyskasz 3% kumulującego się nasączenia mocą na 5 s. (Nasączenie mocą zwiększa zadawane obrażenia). (Kumuluje się do 5 razy).
13
Doskok i cios
Skaczesz do przodu, zadając 100% obrażeń od broni i wywołując zachwianie u celu.
Ochłonąć
18.0
12
Oportunista
Zadajesz o 10% więcej obrażeń spowolnionym wrogom.
18
Taktyczne uderzenie
Wirujące ostrze skraca własny czas odnowienia o 5% za każdego trafionego wroga.
Ochłonąć
15.0
Ostateczny cios
Jeśli trafisz wroga mającego mniej niż 30% zdrowia, zadasz mu o 50% więcej obrażeń.
14
Taktyk
Trafienie odwróconym pchnięciem skraca wszystkie pozostałe czasy odnowienia miecza o 25%. (Maks. 1 redukcja na każde użycie zdolności).
Ochłonąć
20.0
Krytyczna precyzja
Trafienie krytyczne zapewnia 20% przyspieszenia na 5 s. (Przyspieszenie zwiększa szybkość ruchu).
Kara za tchórzostwo
Udane trafienie wywołuje spowolnienie o 30% na 3 s. (Spowolnienie zmniejsza szybkość ruchu celu).
15
Przywództwo
Gdy używasz miecza, obrażenia zadawane przez wszystkich członków grupy są zwiększone o 10%.
19
Obrońca
Solidna tarcza
Zapewnia dodatkowe 15% do pancerza fizycznego.
2
Szarża z tarczą
Zrywasz się 5 m do przodu, wywołując zachwianie u wrogów i odrzucając ich. Atak ten zadaje 100% obrażeń od broni.
Ta zdolność aktywuje determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Ta zdolność aktywuje determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Ochłonąć
20.0
1
Pewny chwyt
Zmniejsza utratę wytrzymałości o 15% podczas blokowania tarczą ataku wręcz.
3
Rąbnięcie tarczą
Zadaje 50% obrażeń od broni, wywołuje zachwianie i ogłusza wrogów naprzeciw ciebie na 2 s.
Ta zdolność aktywuje determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim mieczu jest osadzony karneol, ta zdolność prowokuje wszystkich trafionych wrogów przez 6 s. (Prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Ta zdolność aktywuje determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim mieczu jest osadzony karneol, ta zdolność prowokuje wszystkich trafionych wrogów przez 6 s. (Prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Ochłonąć
25.0
Odporność na żywioły
Zmniejsza otrzymywane obrażenia magiczne każdego rodzaju o 10%.
5
Trening obronny
Gdy zablokujesz atak, zyskasz 20% do umocnienia na 5 s. (Umocnienie zwiększa pancerz).
4
Przeraźliwe rąbnięcie
Rąbnięcie tarczą bardzo zwiększa generowane zagrożenie i zadaje 75% obrażeń od broni.
Jedność z tarczą
Po zablokowaniu ataku tarczą wszystkie czasy odnowienia miecza i tarczy zostaną skrócone o 1%.
Ulepszona szarża
Trafienie celu nakłada na wszystkich wrogów w promieniu 5 m 20% osłabienia na 10 s. (Osłabienie zmniejsza obrażenia zadawane przez cel).
Determinacja obrońcy
Zmniejsza obrażenia podstawowe zadawane przez wrogów o 30% i zmniejsza utratę wytrzymałości wroga podczas blokowania o 20% na 8 s.
Ta zdolność aktywuje determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim mieczu jest osadzony karneol, użycie tej zdolności prowokuje wszystkich trafionych wrogów w promieniu 8 m przez 8 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Ta zdolność aktywuje determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim mieczu jest osadzony karneol, użycie tej zdolności prowokuje wszystkich trafionych wrogów w promieniu 8 m przez 8 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Ochłonąć
45.0
6
Gwóźdź programu
Trzeci atak w serii ataków lekkich zadaje o 15% więcej obrażeń i generuje więcej zagrożenia.
Ożywczy bastion
Zyskujesz 15 wytrzymałości, gdy trafisz cel za pomocą rąbnięcia tarczą lub szarży z tarczą.
Końcowe odliczanie
Jeśli masz mniej niż 50% zdrowia, zmniejszenie otrzymywanych obrażeń rośnie o 20%.
7
Przeraźliwa szarża
Trafienie celu nakłada na wszystkich wrogów w promieniu 5 m wokół ciebie 30% spowolnienia na 4 s. (Spowolnienie zmniejsza szybkość ruchu celu).
Rekonwalescencja
Zwiększa wszystkie otrzymane efekty lecznicze i regeneracyjne o 10%.
8
Przedmioty
Eksploatacyjne
Komentarze (0)
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Bądź pierwszy!