🇺🇸
Snows Greatness tank
0
- Opublikowano
Rola:
Tank
Wykonane dla:
tylko PvE
Atrybuty (190)
200
Siła
5
Zręczność
5
Inteligencja
5
Skupienie
328
Kondycja
Model 3D
Umiejętności
Kosiarz
Skoszenie
Wydłuża topór do 5 metrów, przyciągając wrogów do ciebie, zadając 80% obrażeń od broni i wywołując zachwianie u trafionych wrogów.
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim toporze dwuręcznym jest osadzony karneol, ta zdolność wywołuje przy trafieniu prowokację trwającą 4 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim toporze dwuręcznym jest osadzony karneol, ta zdolność wywołuje przy trafieniu prowokację trwającą 4 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Zachłanność
Ataki lekkie toporem dwuręcznym zapewniają nasączenie mocą, zwiększając obrażenia o 5% na 5 s. (Kumuluje się do 3 razy).
3
Szarża
Szarżujesz 15 m naprzód i zadajesz 120% obrażeń od broni, gdy dotrzesz do celu. Naciśnij klawisz ataku podstawowego, by przerwać szarżę i zaatakować wcześniej.
Ta zdolność aktywuje determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Ta zdolność aktywuje determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
4
Krytyczny sukces
Po trafieniu krytycznym zadanym toporem dwuręcznym zyskasz zdrowie w wysokości 10% zadanych obrażeń.
6
Wielki impet
Szarża zadaje 120–140% obrażeń od broni w zależności od pokonanego dystansu.
15
Frustracja
Przy każdym twoim zablokowanym ataku zyskujesz 15% do obrażeń na 10 s. (Kumuluje się do 1 razy).
Stan krytyczny
Ataki toporem dwuręcznym na wrogów mających mniej niż 30% zdrowia mają o 15% więcej szans na zadanie obrażeń krytycznych.
16
Nieprzewidywalny cios
Podczas szarży możesz wykonać blok, by wyprowadzić cios zadający 140–165% obrażeń od broni w zależności od pokonanego dystansu.
17
Młócarz
Determinacja młócarza
Jeśli wróg cię trafi, kiedy dzierżysz topór dwuręczny i masz mniej niż 50% zdrowia, zyskasz 40 do wytrzymałości (Czas odnowienia: 20 s).
Wir wodny
Wykonujesz szybki atak obrotowy przyciągający do ciebie cele znajdujące się w promieniu 2,5 m. Zadaje on 110% obrażeń od broni.
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim toporze dwuręcznym jest osadzony karneol, ta zdolność wywołuje przy trafieniu prowokację trwającą 4 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim toporze dwuręcznym jest osadzony karneol, ta zdolność wywołuje przy trafieniu prowokację trwającą 4 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
1
Ciężkie przyciągnięcie
Ciężkie ataki toporem dwuręcznym przyciągają wrogów do ciebie.
5
Wir
Atakujesz z obrotu wszystkich wrogów w promieniu 2,5 m i zadajesz 50% obrażeń od broni. Po trafieniu wroga następuje kolejny obrót. Podczas obrotu możesz się ruszać. (Maks. 4 obroty.) (Ten atak nie zadaje obrażeń od dźgnięć w plecy.)
Ta zdolność aktywuje determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Ta zdolność aktywuje determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
2
Zachłanna burza
Zwiększa zasięg przyciągania wiru wodnego o 50%.
8
Wytrwały rębajło
Dodaje determinację do ataków ciężkich topora dwuręcznego. Zmniejsza otrzymywane obrażenia o 12%, gdy determinacja jest aktywna.
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
19
Niekończąca się wichura
Zwiększa maksymalną liczbę obrotów wiru do 7.
9
Grawitacja
Przyciągnięty wróg pozostanie uziemiony na 0.3 s.
7
Wchłonięcie
Gdy wir wodny jest aktywny, pochłania wszystkie pociski.
10
Studnia grawitacyjna
Zamach w górę zadający 25% obrażeń od broni i wywołujący potężne rozdarcie rzeczywistości tworzące wir w odległości maksymalnie 10 m od ciebie. Wir wciąga w swój środek wrogów w promieniu 4 m i uziemia ich na 1 s.
Wrogowie znajdujący się w wirze zostają spowolnieni o 60% z powodu oddziaływania grawitacyjnego.
Zanikający wir kończy się po 3 sekundach wybuchem zadającym 100% obrażeń od broni.
Wrogowie znajdujący się w wirze zostają spowolnieni o 60% z powodu oddziaływania grawitacyjnego.
Zanikający wir kończy się po 3 sekundach wybuchem zadającym 100% obrażeń od broni.
Porywisty wiatr
Zwiększa szybkość ruchu o 100% podczas używania wiru.
11
Wykonalność natychmiastowa
Dodaje do wiru wodnego kolejny atak obrotowy przyciągający wrogów i zadający 110% obrażeń od broni. Ponadto zyskuje determinację podczas aktywowania.
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
12
W potrzasku
Jeśli otacza cię co najmniej 3 wrogów, zadajesz o 30% więcej obrażeń.
13
Centrum uwagi
Gdy dzierżysz topór dwuręczny i co najmniej 3 wrogów znajduje się w promieniu 4 m od ciebie, zyskujesz 10% do obrażeń.
Ochrona przed tłumem
Gdy dzierżysz topór dwuręczny i co najmniej 3 wrogów znajduje się w odległości 4 m od ciebie, otrzymujesz 20% do pancerza.
18
Furia młócarza
Ataki toporem dwuręcznym dają kumulujące się zwiększenie obrażeń o 3% na 3 s. (Kumuluje się do 10 razy).
14
Przedmioty
Eksploatacyjne
Komentarze (0)
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Bądź pierwszy!