🇫🇷
Sirr Codric
1
- Opublikowano
Rola:
Tank
Wykonane dla:
tylko PvP
Atrybuty (186)
50
Siła
15
Zręczność
250
Inteligencja
5
Skupienie
200
Kondycja
Model 3D
Umiejętności
Kontrola
Wystrzelenie siatki
Wystrzeliwuje z garłacza dużą siatkę zadającą 70% obrażeń od broni i spowalniającą trafiony cel o 40% na 3 s. (Spowolnienie zmniejsza szybkość ruchu celu).
Jeśli stoisz nieruchomo lub się cofasz, moc tego ataku odrzuci cię do tyłu.
Jeśli poruszasz się w bok lub do przodu, ten efekt nie zostanie wywołany.
Jeśli stoisz nieruchomo lub się cofasz, moc tego ataku odrzuci cię do tyłu.
Jeśli poruszasz się w bok lub do przodu, ten efekt nie zostanie wywołany.
Ochłonąć
20.0
19
Azothowe odłamki
Oddajesz 5 strzałów w poziomym łuku przed sobą i jednocześnie odpychasz się do tyłu. Każdy strzał zada 50% obrażeń od broni.
(Każde kolejne trafienie w ten sam cel zada o 20% mniej obrażeń niż poprzednie).
(Każde kolejne trafienie w ten sam cel zada o 20% mniej obrażeń niż poprzednie).
Ochłonąć
14.0
12
Strzelanie w biegu
Przeładowanie zapewnia 40% przyspieszenia na 1 s. (Przyspieszenie zwiększa szybkość ruchu).
Wystrzelenie szpona
Wystrzeliwuje szpon o czterech zakończeniach przytwierdzony łańcuchem do wylotu lufy. Pocisk przelatuje do 14 m i może unieść cię maksymalnie na 3 metry w górę.
Jeśli zahaczy o wroga, zada 40% obrażeń od broni i nałoży na niego uziemienie trwające 1 s, po czym szybko cię do niego przyciągnie.
Przyciągnięcie można anulować użyciem dowolnej zdolności lub podstawowym strzałem.
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim garłaczu jest osadzony karneol, ta zdolność wywołuje przy trafieniu prowokację trwającą 4 s (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Jeśli zahaczy o wroga, zada 40% obrażeń od broni i nałoży na niego uziemienie trwające 1 s, po czym szybko cię do niego przyciągnie.
Przyciągnięcie można anulować użyciem dowolnej zdolności lub podstawowym strzałem.
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim garłaczu jest osadzony karneol, ta zdolność wywołuje przy trafieniu prowokację trwającą 4 s (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Ochłonąć
20.0
Zasięg
Zwiększa zasięg tego ataku z 12 m do 16 m.
13
Niezgoda
Każde użycie tej zdolności powoduje wystrzelenie 4 dodatkowych śrucin.
14
Siatka kolczasta
Pierwsze trafienie podczas wystrzelenia siatki zadaje o 30% mniej obrażeń od broni. W zamian zadaje 35% dodatkowych obrażeń od broni co sekundę jako krwawienie przez 3 s.
Głębokie ładowanie
Ostatni pocisk załadowany do garłacza zada obrażenia większe o 15%.
18
Gotowość do walki
Każde trafienie śruciną, nawet jeśli zostanie zablokowane, skraca czas odnowienia tej zdolności o 2%.
Ochłonąć
20.0
Odświeżenie
Każde trafienie tą zdolnością lub podstawowym strzałem garłacza skróci czas odnowienia tej zdolności o 1.5%.
Ochłonąć
14.0
15
Ruchome przeciążenie
Przyciągnięcie zakończone powodzeniem automatycznie przyznaje jedną załadowaną sztukę amunicji. Jeśli masz obecnie załadowane 2 sztuki amunicji, spowoduje to przekroczenie maksimum i załadowanie trzeciej.
Umacniająca agresja
Trafienie celu znajdującego się w promieniu 3 m zapewnia umocnienie, zwiększające pancerz o 10% na 2 s.
17
Bomba azothowa
Wystrzeliwujesz pojedynczą bombę w środek poziomego łuku. Bomba wbije się w świat i wybuchnie z opóźnieniem 1 s, zadając 100% obrażeń na obszarze 3 m.
16
Chaos
Planowanie na przyszłość
Użycie zdolności skraca czasy odnowienia wszystkich innych zdolności o 4%.
6
Granat dzielony
Wystrzeliwuje z garłacza granat, który odbija się maksymalnie 4 razy.
Granat dzielony wybuchnie po 1,5 s, ale można też zdetonować go wcześniej, naciskając ponownie klawisz tej zdolności przed upływem podanego czasu.
W chwili wybuchu granat rozdziela się na 3 minigranaty, które oddalają się nieco od siebie i wybuchają po 1 s od wylądowania, zadając 85% obrażeń od broni na obszarach o promieniu 3 m.
(Każde kolejne trafienie granatem tego samego celu zadaje o 40% mniej obrażeń podstawowych).
Granat dzielony wybuchnie po 1,5 s, ale można też zdetonować go wcześniej, naciskając ponownie klawisz tej zdolności przed upływem podanego czasu.
W chwili wybuchu granat rozdziela się na 3 minigranaty, które oddalają się nieco od siebie i wybuchają po 1 s od wylądowania, zadając 85% obrażeń od broni na obszarach o promieniu 3 m.
(Każde kolejne trafienie granatem tego samego celu zadaje o 40% mniej obrażeń podstawowych).
2
Na fali
Aktywowanie zdolności zapewnia 3% do umocnienia na 10 s. (Kumuluje się do 5 razy). (Umocnienie zwiększa pancerz).
1
Odpłata
Każde trafienie śruciną w głowę skraca wszystkie czasy odnowienia o 0.5%.
7
Zmiękczenie
Zadajesz o 25% więcej obrażeń celom mającym więcej niż 50% zdrowia.
3
Ładunek moździerzowy
Ładujesz garłacz ciężkimi kartaczami. Przez następne 15 s lub 3 strzały wystrzeliwane pociski nie składają się z wielu śrucin, lecz zawierają ciężki, szybko opadający kartacz, który po uderzeniu wywołuje wysoki wybuch zadający 100% obrażeń od broni na obszarze 3 m.
Jeśli cel znajduje się w odległości co najmniej 10 m, otrzyma o 35% więcej obrażeń od moździerza.
Jeśli cel znajduje się w odległości co najmniej 10 m, otrzyma o 35% więcej obrażeń od moździerza.
Wybuchy zapalające
Wybuchy granatu dzielonego przy trafieniu nakładają na cel podpalenie zadające 10% obrażeń od broni na sekundę przez 10 s. (Kumuluje się do 3 razy).
5
Opóźniona ucieczka
Każde trafienie granatem zapewnia przyspieszenie zwiększające szybkość ruchu o 20% na 3 s. (Kolejne trafienia odświeżają ten czas).
4
Gruby śrut
Zadajesz 10% więcej obrażeń dowolnemu celowi pod warunkiem, że nie został przez ciebie zraniony w ciągu ostatnich 8 s.
8
Artyleria
Bezpośrednie obrażenia od zdolności rosną o 15%, jeśli ofiara znajduje się w odległości co najmniej 10 m.
9
Potężny strzał
Z lufy garłacza wydobywa się potężny podmuch, który powala każdy cel znajdujący się bezpośrednio przed tobą. Potężny strzał zadaje 50% obrażeń od broni.
Ta zdolność aktywuje determinację.
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim garłaczu jest osadzony karneol, ta zdolność wywołuje przy trafieniu prowokację trwającą 4 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Ta zdolność aktywuje determinację.
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim garłaczu jest osadzony karneol, ta zdolność wywołuje przy trafieniu prowokację trwającą 4 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Ostatnia szansa
Zawsze, gdy otrzymujesz trafienie przy zdrowiu wynoszącym mniej niż 50%, zyskujesz umocnienie zwiększające pancerz o 50% na 4 s (czas odnowienia: 30 s).
10
Wydłużona komora
Utrzymanie w lufie 2 załadowanych sztuk amunicji przez 2 s po przeładowaniu spowoduje załadowanie trzeciej sztuki aktywnej amunicji.
Podbicie stawki
Raz na 30 s skraca o 50% czas odnowienia kolejnej zdolności, której użyjesz.
Ochłonąć
18.0
11
Przedmioty
Eksploatacyjne
Komentarze (0)
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Bądź pierwszy!