🇵🇱
M i S
0
- Opublikowano
Rola:
Bruiser
Wykonane dla:
tylko PvE
Atrybuty (190)
350
Siła
100
Zręczność
5
Inteligencja
5
Skupienie
56
Kondycja
Model 3D
Umiejętności
Mistrz miecza
Wirujące ostrze
Zadaje 80% obrażeń od broni wszystkim wrogom znajdującym się w promieniu 2 m.
Ochłonąć
15.0
15
Nasączone mocą pchnięcie
Trafienia atakiem ciężkim dają ci 30% do nasączenia mocą na 5 s. (Nasączenie mocą zwiększa zadawane obrażenia).
8
Pięta achillesowa
Ostatni atak w serii ataków lekkich powoduje spowolnienie o 20% na 2 s. (Spowolnienie zmniejsza szybkość ruchu celu).
7
Odwrócone pchnięcie
Pchnięcie zadające 175% obrażeń od broni.
Ochłonąć
20.0
11
Precyzja
Zwiększa szansę na trafienie krytyczne mieczem i tarczą o 10%.
10
Sposobność
Wirujące ostrze powoduje 15% rozdarcia na 10 s. (Rozdarcie zmniejsza pancerz celu).
16
Wyzwalająca sprawiedliwość
Trafienie celu atakiem ciężkim usuwa jeden z ciążących na tobie negatywnych efektów.
9
Niepowstrzymane pchnięcie
Odwrócone pchnięcie zyskuje determinację.
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
12
Oportunista
Zadajesz o 10% więcej obrażeń spowolnionym wrogom.
13
Taktyczne uderzenie
Wirujące ostrze skraca własny czas odnowienia o 5% za każdego trafionego wroga.
Ochłonąć
15.0
17
Taktyk
Trafienie odwróconym pchnięciem skraca wszystkie pozostałe czasy odnowienia miecza o 25%. (Maks. 1 redukcja na każde użycie zdolności).
Ochłonąć
20.0
14
Pewność siebie
Zadajesz o 15% więcej obrażeń, gdy masz pełne zdrowie.
19
Przywództwo
Gdy używasz miecza, obrażenia zadawane przez wszystkich członków grupy są zwiększone o 10%.
18
Obrońca
Solidna tarcza
Zapewnia dodatkowe 15% do pancerza fizycznego.
2
Szarża z tarczą
Zrywasz się 5 m do przodu, wywołując zachwianie u wrogów i odrzucając ich. Atak ten zadaje 100% obrażeń od broni.
Ta zdolność aktywuje determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Ta zdolność aktywuje determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Ochłonąć
20.0
1
Rąbnięcie tarczą
Zadaje 50% obrażeń od broni, wywołuje zachwianie i ogłusza wrogów naprzeciw ciebie na 2 s.
Ta zdolność aktywuje determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim mieczu jest osadzony karneol, ta zdolność prowokuje wszystkich trafionych wrogów przez 6 s. (Prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Ta zdolność aktywuje determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim mieczu jest osadzony karneol, ta zdolność prowokuje wszystkich trafionych wrogów przez 6 s. (Prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Ochłonąć
25.0
Odporność na żywioły
Zmniejsza otrzymywane obrażenia magiczne każdego rodzaju o 10%.
3
Przeraźliwe rąbnięcie
Rąbnięcie tarczą bardzo zwiększa generowane zagrożenie i zadaje 75% obrażeń od broni.
Jedność z tarczą
Po zablokowaniu ataku tarczą wszystkie czasy odnowienia miecza i tarczy zostaną skrócone o 1%.
Ulepszona szarża
Trafienie celu nakłada na wszystkich wrogów w promieniu 5 m 20% osłabienia na 10 s. (Osłabienie zmniejsza obrażenia zadawane przez cel).
4
Determinacja obrońcy
Zmniejsza obrażenia podstawowe zadawane przez wrogów o 30% i zmniejsza utratę wytrzymałości wroga podczas blokowania o 20% na 8 s.
Ta zdolność aktywuje determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim mieczu jest osadzony karneol, użycie tej zdolności prowokuje wszystkich trafionych wrogów w promieniu 8 m przez 8 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Ta zdolność aktywuje determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim mieczu jest osadzony karneol, użycie tej zdolności prowokuje wszystkich trafionych wrogów w promieniu 8 m przez 8 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Ochłonąć
45.0
Gwóźdź programu
Trzeci atak w serii ataków lekkich zadaje o 15% więcej obrażeń i generuje więcej zagrożenia.
5
Przeraźliwa szarża
Trafienie celu nakłada na wszystkich wrogów w promieniu 5 m wokół ciebie 30% spowolnienia na 4 s. (Spowolnienie zmniejsza szybkość ruchu celu).
6
Przedmioty
Eksploatacyjne
Komentarze (0)
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Bądź pierwszy!