🇺🇸
JJ Invasion Bow
0
- Opublikowano
Rola:
Zakres
Wykonane dla:
tylko PvE
Atrybuty (182)
5
Siła
498
Zręczność
5
Inteligencja
5
Skupienie
5
Kondycja
Model 3D
Umiejętności
Wydzielacz
Zabójcza konsekwencja
Kolejne ataki ciężkie na pojedynczy cel zadają o 10% większe obrażenia. (Kumuluje się do 3 razy).
14
Odświeżający wymach
Ataki ciężkie, które trafią cel, skracają wszystkie czasy odnowienia włóczni o 15%. (Maks. 1 redukcja na atak).
Manewry wymijające
Unik w tył zużywa o 20% mniej wytrzymałości przez 2 s po trafieniu celu.
15
Podcięcie
Podcięcie wrogowi nóg, zadające 45% obrażeń od broni i wywołujące powalenie.
Ochłonąć
10.0
16
Cyklon
Atak obrotowy, który zadaje 165% obrażeń od broni celom w promieniu 3 m i spowalnia je o 30% na 3 s. Ta zdolność aktywuje determinację.
(Spowolnienie zmniejsza szybkość ruchu celu).
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twojej włóczni jest osadzony karneol, ta zdolność wywołuje przy trafieniu prowokację trwającą 2 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
(Spowolnienie zmniejsza szybkość ruchu celu).
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twojej włóczni jest osadzony karneol, ta zdolność wywołuje przy trafieniu prowokację trwającą 2 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Ochłonąć
12.0
Orzeźwiający krytyk
Trafienie krytyczne przywraca 20 wytrzymałości.
19
Bezlitosna siła
Zadaje obrażenia większe o 25% powalonym celom.
18
Mocny wymach
Podczas ataku aktywuje się determinacja.
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
17
Palownik
Szpikulec
Rzut naprzód i nadzianie celu na broń, zadające 125% obrażeń od broni i wywołujące krwawienie. Krwawienie zadaje 20% obrażeń od broni co 1 s przez 10 s.
Ochłonąć
15.0
1
Odświeżające dźgnięcie
Drugie trafienie w serii ataków lekkich skraca wszystkie czasy odnowienia zdolności włóczni o 10%. (Maks. 1 redukcja na atak).
13
Podziurawienie
Wykonaj trzy szybkie, przebijające ciosy, zadające po 80% obrażeń od broni i nakładające na cel rozdarcie, które zmniejsza pancerz celu o 5% na 10 s. (Kumuluje się do 3 razy).
Ochłonąć
12.0
5
Obezwładniające dźgnięcie
Ostatni cios w serii ataków lekkich spowalnia cel mający mniej niż 30% zdrowia o 30% na 3 s. (Spowolnienie zmniejsza szybkość ruchu celu).
Śmiertelna zasadzka
Nadzianie zadaje o 20% większe obrażenia celom z pełnym zdrowiem.
2
Dobicie
Zadaje obrażenia większe o 15% celom mającym mniej niż 30% zdrowia.
9
Doskonała precyzja
Zadaje obrażenia większe o 20% celom z aktywną determinacją.
8
Zachęta
Trafienie krytyczne szpikulcem zapewnia nasączenie mocą zwiększające obrażenia o 20% na 10 s.
3
Kopnięcie z wyskoku
Użyj włóczni, by skoczyć naprzód i kopnąć cel, zadając mu 75% obrażeń od broni i wywołując u niego zachwianie. Nakłada ogłuszenie na 1.5 s.
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twojej włóczni jest osadzony karneol, ta zdolność wywołuje przy trafieniu prowokację trwającą 2 s (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twojej włóczni jest osadzony karneol, ta zdolność wywołuje przy trafieniu prowokację trwającą 2 s (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Ochłonąć
15.0
Rozdzierające ciosy
Zwiększa efekt rozdarcia każdego ciosu o 10% przeciwko celom mającym więcej niż 50% zdrowia.
6
Głęboka rana
Wydłuża czas trwania krwawienia do 15 s.
4
Agresywne manewry
Pierwsze trafienie zdolnością w ciągu 2 s po wykonaniu uniku skraca wszystkie czasy odnowienia włóczni o 20%. (Maks. 1 redukcja na każde użycie zdolności).
10
Decydujące ciosy
Każdy atak nakłada na cel 1 efekt osłabienia, zmniejszając zadawane przez niego obrażenia o 10% na 5 s. (Kumuluje się do 3 razy).
7
Krytyczne pogorszenie
Trafienie krytyczne wydłuża czas trwania negatywnych efektów nałożonych przez włócznię o 20%.
Otwarte rany
Szansa na trafienie krytyczne wzrasta o 15% przy atakowaniu krwawiącego celu.
11
Słaby punkt
Zadaje 10% dodatkowych obrażeń za każdy negatywny efekt działający na cel. (Maks. 30%).
12
Przedmioty
Eksploatacyjne
Komentarze (0)
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Bądź pierwszy!