🇺🇸
Hunter heal mit Splash
0
- Opublikowano
Rola:
Leczyć
Wykonane dla:
tylko PvP
Atrybuty (189)
5
Siła
5
Zręczność
5
Inteligencja
300
Skupienie
210
Kondycja
Model 3D
Umiejętności
Leczenie
Boskie objęcia
Tworzy wokół sojusznika lub w wybranym miejscu obszar o promieniu 0.5 m, który przywraca celowi zdrowie: 120% obrażeń broni.
Koszt: 25 many.
Koszt: 25 many.
Ochłonąć
6.0
1
Wyzwolenie
Ataki ciężkie laską życia nie zużywają many.
4
Przywilej
Koszt boskich objęć: 20 many.
13
Święta ziemia
Tworzysz na ziemi obszar o promieniu 3 m, który utrzymuje się przez 12 s. Sojusznicy na tym obszarze odzyskują zdrowie w wysokości 16% obrażeń od broni co sekundę.
Koszt: 15 many.
Koszt: 15 many.
Ochłonąć
20.0
2
Laska, która leczy
Atak lekki przywraca zdrowie w wysokości 16% obrażeń od broni sojusznikowi, przez którego przeleci.
5
Desperacka szybkość
Po uleczeniu sojusznika mającego mniej niż 50% zdrowia czasy odnowienia zdolności laski życia skrócą się o 10%. (Można skorzystać raz na 5 s).
11
Uświęcona ziemia
Regeneracja wytrzymałości na świętej ziemi przebiega o 25% szybciej, a many o 50% szybciej.
9
Rewitalizacja
Trafienie atakiem lekkim skraca czasy odnowienia zdolności laski życia o 5%.
6
Ożywcza światłość
Przywraca tobie i wszystkim członkom grupy w promieniu 100 m zdrowie w wysokości 80% obrażeń od broni.
Koszt: 15 many.
Koszt: 15 many.
Ochłonąć
15.0
3
Wspólne zmagania
Jeśli cel ma mniej niż 50% zdrowia, przywróć tę samą ilość zdrowia dodatkowemu sojusznikowi znajdującemu się w odległości do 8 m.
14
Pomazany
Sojusznicy znajdujący się na świętej ziemi odzyskują o 50% więcej zdrowia od wszystkich efektów leczniczych.
10
Zaklęta sprawiedliwość
Po trafieniu przez wroga aktywuje się lecznicza aura przywracająca zdrowie tobie i twoim znajomym znajdującym się w promieniu 4 m. Aura przywraca zdrowie w wysokości 8% obrażeń od broni co sekundę przez 6 s. (Czas odnowienia: 120 s).
19
Wspólne ozdrowienie
Za każdego uleczonego sojusznika mającego mniej niż 50% zdrowia zyskasz 15% maks. poziomu many.
7
Rykoszet
Jeśli sojusznik uleczony wspólnymi zmaganiami ma mniej niż 50% zdrowia, ulecz kolejnego sojusznika znajdującego się w odległości do 8 m od niego.
Święta ochrona
Trzymanie laski życia powoduje zwiększenie leczenia wszystkich sojuszników z twojej grupy o 5%.
12
Intensyfikacja
Po trafieniu wroga atakiem ciężkim zyskujesz kumulującą się premię 10% do skuteczności leczenia bazującego na obrażeniach na 10 s. (Kumuluje się do 3 razy).
Puryfikacja
Ożywcza światłość usuwa 1 negatywny efekt, gdy leczy sojusznika.
8
Boskie błogosławieństwo
Lecząc sojusznika mającego mniej niż 50% zdrowia, przywracasz mu o 30% więcej zdrowia.
15
Obrońca
Kula ochronna
Wystrzeliwujesz świetlisty pocisk, który zapewnia 20% do umocnienia na 10 s, przywraca sojusznikowi zdrowie w wysokości 8% obrażeń od broni, a po trafieniu wroga zadaje mu 146% obrażeń od broni. (Umocnienie zwiększa pancerz).
Koszt: 16 many.
Koszt: 16 many.
Ochłonąć
10.0
Chyże światło
Po wykonaniu uniku przywracasz o 20% więcej zdrowia bazującego na obrażeniach przez 5 s.
16
Błogosławieństwo obrońcy
Jeśli kula ochronna trafi sojusznika, zyska on regenerację i zdrowie w wysokości 6% obrażeń od broni co sekundę przez 10 s.
Dotyk obrońcy
Podstawowe ataki laską życia zapewniają 15% do umocnienia na 3 s po trafieniu wroga. (Umocnienie zwiększa pancerz).
17
Wspólna ochrona
Jeśli uleczysz sojusznika za pomocą kuli ochronnej, zyskasz umocnienie i regenerację.
Siła obrońcy
Jeśli działa na ciebie premia, przywracasz o 20% więcej zdrowia bazującego na obrażeniach.
18
Egida
Gdy pocisk trafi cel, obejmie działaniem wszystkich sojuszników znajdujących się w promieniu 3 m.
Przedmioty
Eksploatacyjne
Komentarze (0)
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Bądź pierwszy!