🇵🇹🇧🇷
Healer meu char
0
- Opublikowano
Rola:
Leczyć
Wykonane dla:
ogólne (zarówno PvP, jak i PvE)
Atrybuty (190)
5
Siła
5
Zręczność
20
Inteligencja
334
Skupienie
150
Kondycja
Model 3D
Umiejętności
Anihilacja
Zapomniany pakt
+10% do obrażeń, gdy masz mniej niż 50% many.
3
Ostrze próżni
Przyzywasz ostrze utworzone z energii próżni, zamieniające twoje podstawowe ataki na ataki wręcz.
Naciśnięcie klawisza ataku podstawowego powoduje wyprowadzenie szybkiego cięcia zadającego 90% obrażeń od broni. Przytrzymanie klawisza ataku podstawowego powoduje wykonanie pchnięcia zadającego 140% obrażeń od broni. Oba ataki po trafieniu wywołują dezintegrację zadającą 5% obrażeń od broni na sekundę i zmniejszającą pancerz celu o 10% na 8 s.
Dezintegracja kumuluje się do 3 razy i trwa 15 s.
Koszt: 20 many.
Naciśnięcie klawisza ataku podstawowego powoduje wyprowadzenie szybkiego cięcia zadającego 90% obrażeń od broni. Przytrzymanie klawisza ataku podstawowego powoduje wykonanie pchnięcia zadającego 140% obrażeń od broni. Oba ataki po trafieniu wywołują dezintegrację zadającą 5% obrażeń od broni na sekundę i zmniejszającą pancerz celu o 10% na 8 s.
Dezintegracja kumuluje się do 3 razy i trwa 15 s.
Koszt: 20 many.
Ochłonąć
25.0
Niezachwiana pewność siebie
+10% do szansy na trafienie krytyczne, gdy masz więcej niż 50% zdrowia.
4
Szczera pokora
+10% do szansy na trafienie krytyczne, gdy trwa odnawianie wszystkich zdolności.
5
Odświeżająca precyzja
Trafienie krytyczne skraca czas odnowienia wszystkich zdolności o 5%. (Maks. liczba trafień na atak: 5).
11
Zapomnienie
Przyzywasz wokół swoich stóp krąg energii próżni o promieniu 5 m na 6 s, który zadaje wrogom 30% obrażeń od broni na sekundę, a sojusznikom zapewnia nasączenie mocą zwiększające zadawane przez nich obrażenia o 15%.
Koszt: 30 many.
Koszt: 30 many.
Ochłonąć
20.0
13
Paraliżujący krzyk
Wydajesz z siebie nasycony próżnią krzyk zadający 70% obrażeń od broni, powodujący zachwianie i uziemiający wrogów znajdujących się do 5 m przed tobą. Unieruchamia wrogów na 2 s.
Koszt: 25 many.
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twojej rękawicy próżni jest osadzony karneol, ta zdolność wywołuje przy trafieniu prowokację trwającą 4 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Koszt: 25 many.
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twojej rękawicy próżni jest osadzony karneol, ta zdolność wywołuje przy trafieniu prowokację trwającą 4 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Ochłonąć
25.0
6
Wzmacniające sąsiedztwo
Gdy użyjesz zdolności w promieniu 5 m od wroga, zyskasz nasączenie mocą zwiększające zadawane obrażenia o 10% na 5 s. (Kumuluje się do 3 razy).
9
Wyniszczające zapomnienie
Twoje ataki wywołują u celów znajdujących się w zasięgu działania osłabienie zmniejszające zadawane przez nie obrażenia o 5% na 5 s za każde trafienie. (Kumuluje się do 3 razy).
14
Głos mrożący krew w żyłach
Wydłuża czas trwania uziemienia o 1 s w przypadku celów mających mniej niż 50% zdrowia.
7
Wysysająca agonia
Trafienie krytyczne przywraca zdrowie w wysokości 15% zadanych obrażeń.
12
Umacniające echo
Każde trafienie wroga zapewnia umocnienie zwiększające pancerz o 10% na 10 s za trafienie. (Kumuluje się do 3 razy).
8
Odświeżająca kruchość
Skraca czasy odnowienia zdolności o 5% po trafieniu wroga będącego pod wpływem co najmniej 3 negatywnych efektów. (Efekty mogą być różne). (Maks. liczba trafień na atak: 5).
10
Wołanie pustki
Trafienie celu za pomocą zdolności zapewni ci jeden efekt esencji próżni. Gdy efekt skumuluje się 6 razy, zostanie on pochłonięty w zamian za aurę o promieniu 3 m, która przywraca tobie i sojusznikom zdrowie w wysokości 30% obrażeń od broni i zadaje 30% obrażeń od broni na sekundę wrogom objętym jej działaniem. Czas trwania: 5 s. (Leczenie skaluje się wyłącznie ze skupieniem). (Czas odnowienia: 20 s).
19
Rozkład
Zabójczy zasięg
+10% do obrażeń od udanych podstawowych ataków dystansowych zadawanych celom z aktywnym negatywnym efektem.
Kula rozkładu
Wystrzeliwujesz niemożliwą do zablokowania kulę, która przelatuje przez wrogów, zadając 90% obrażeń od broni oraz wywołując u nich dezintegrację zadającą 5% obrażeń od broni na sekundę i zmniejszającą pancerz celu o 10% na 8 s. Kumuluje do się 3 razy).
Gdy osiągnie maksymalny zasięg, wróci do ciebie, przywracając twoim sojusznikom zdrowie w wysokości 20% obrażeń od broni co sekundę przez 5 s. (Leczenie skaluje się wyłącznie ze skupieniem).
Koszt: 20 many.
Gdy osiągnie maksymalny zasięg, wróci do ciebie, przywracając twoim sojusznikom zdrowie w wysokości 20% obrażeń od broni co sekundę przez 5 s. (Leczenie skaluje się wyłącznie ze skupieniem).
Koszt: 20 many.
Ochłonąć
15.0
15
Zwodnicze pęta
Wystrzeliwujesz pocisk zadający 100% obrażeń od broni, który połączy cię z wrogiem na 10 s, co nałoży na niego osłabienie, a tobie zapewni 20% nasączenia mocą. Jeśli cel oddali się od ciebie na więcej niż 20 m, połączenie zostanie zerwane.
Koszt: 25 many.
(Zmiana broni nie zrywa połączenia).
Koszt: 25 many.
(Zmiana broni nie zrywa połączenia).
Ochłonąć
25.0
Promieniująca skuteczność
Gdy masz więcej niż 50% many, koszty many zostają zmniejszone o 25%.
1
Drenująca kula
Zyskujesz 5% do many za każdego wroga trafionego kulą.
16
Oczyszczające żniwa
Używanie esencji żniw przez 0.8 s usuwa negatywny efekt (1) (czas odnowienia: 3 s).
2
Związane odświeżenie
Trafienie spętanego celu skraca czas odnowienia pozostałych zdolności rękawicy próżni o 5%.
Ochłonąć
25.0
Wysysające bełty
Leczenie po ciężkich atakach dystansowych jest zwiększone o dodatkowe 20% zadanych obrażeń.
Spowalniająca kula
Kula spowalnia wrogów, na których działa dowolny negatywny efekt, zmniejszając ich szybkość ruchu o 30% na 3 s.
17
Wyciek esencji
Wystrzeliwujesz pocisk zadający 100% obrażeń od broni, który nałoży na cel wyciek esencji trwający 10 s. Każdy, kto trafi ten cel, odzyska zdrowie w wysokości 20% zadanych obrażeń. (Nie działa na obrażenia rozłożone w czasie lub obrażenia zadawane obiektom nieożywionym).
Koszt: 25 many.
Koszt: 25 many.
Ochłonąć
20.0
Wybuchowa kula
Ponowne naciśnięcie klawisza przypisanego do tej zdolności zdetonuje kulę. Promień wybuchu: 4 m. W zależności od stanu kuli wybuch albo zrani wrogów, zadając im 70% obrażeń od broni i nakładając na nich 1 efekt dezintegracji, albo przywróci sojusznikom zdrowie w wysokości 70% obrażeń od broni. (Leczenie skaluje się wyłącznie ze skupieniem).
18
Pożeracz dusz
Gdy połączenie zakończy się lub zostanie zerwane, odzyskasz zdrowie w wysokości 80% obrażeń od broni. (Leczenie skaluje się wyłącznie ze skupieniem).
Przedmioty
Eksploatacyjne
Komentarze (0)
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Bądź pierwszy!