🇵🇹🇧🇷
Fire mage ice
0
- Opublikowano
Rola:
Mag
Wykonane dla:
tylko PvE
Atrybuty (0)
5
Siła
5
Zręczność
198
Inteligencja
5
Skupienie
5
Kondycja
Model 3D
Strumień autora na Twitchu
Umiejętności
Mag ognia
Ognisty filar
Wywołujesz na obszarze docelowym wybuch płomieni o promieniu 2.5 m, który zadaje 155% obrażeń od broni.
Koszt: 15 many.
Koszt: 15 many.
Ochłonąć
10.0
1
Skupione zaklęcie
Ataki ciężkie nie zużywają many i przywracają 5% maksymalnego poziomu many przy trafieniu.
13
Ognista odnowa
Ataki ciężkie skracają czasy odnowienia ognistej laski o 10% przy trafieniu.
3
Zapałka
Ognisty filar zadaje o 5% więcej obrażeń za każdy skumulowany efekt węgli, jaki działa na cel.
2
Deszcz meteorów
Przywołujesz na 4 s deszcz meteorów o promieniu 4.5 m na obszar docelowy w odległości maksymalnie 20 m od ciebie. Zadaje 100% obrażeń od broni celom wchodzącym na obszar, a potem dodatkowe 50% obrażeń od broni co 1 s celom pozostającym na obszarze.
Koszt: 30 many.
Koszt: 30 many.
Ochłonąć
18.0
Czysty umysł
Gdy masz więcej niż 50% many i używasz ognistej laski, zyskujesz 5% nasączenia mocą. (Nasączenie mocą zwiększa zadawane obrażenia).
4
Spryt podpalacza
Zyskujesz 15% maksymalnego poziomu many za każdego wroga trafionego ognistym filarem.
Przypalenie
Ataki lekkie i ciężkie nakładają na wrogów efekt węgli zadający im 10% obrażeń od broni co sekundę przez 6 s. (Kumuluje się do 5 razy).
5
Kula ognia
Wystrzeliwujesz ciężką kulę ognia, która zadaje 150% obrażeń od broni w polu rażenia o promieniu 3 m.
Koszt: 25 many.
Koszt: 25 many.
Ochłonąć
15.0
7
Zaklęciomiot
Twoje zdolności używania ognistej laski dają o 10% większą szansę na zadanie obrażeń krytycznych.
9
Wyrok Heliosa
Trafienie celu przebywającego na obszarze działania deszczu meteorów lekkim lub ciężkim atakiem nałoży na niego efekt węgli zadający 10% obrażeń od broni co sekundę przez 6 s.
Niezmącone zaklęcie
Jeśli żaden atak nie zadał ci obrażeń w ciągu ostatnich 3 s, zadajesz o 5% więcej obrażeń.
6
Osmalona ziemia
Trafienia kulą ognia nakładają na cele 1 efekt węgli zadający 10% obrażeń od broni co sekundę przez 6 s.
8
Prorok boga ognia
Zwiększa obrażenia krytyczne podczas używania ognistej laski o 15%.
10
Flara
Ataki ciężkie wyzwalają przy trafieniu rozbryzg o promieniu 1 m, w zamian zmniejszając zadawane obrażenia o 110%.
14
Ognista determinacja
Rzucając deszcz meteorów, zyskujesz determinację.
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Łap!
Bezpośrednie trafienia kulą ognia zapewniają 10% maksymalnego poziomu many i skracają czasy odnowienia zdolności ognistej laski o 7%.
15
Runy Heliosa
Użycie zdolności ognistej laski powoduje umieszczenie na ziemi 4-metrowej runy zwiększającej zadawane przez ciebie obrażenia o 20%, gdy się na niej znajdujesz. Runa utrzymuje się przez 7 s. (Czas odnowienia: 30 s).
11
Piromanta
Piromania
Wszystkie ataki zadają obrażenia większe o 10% celom z aktywnym efektem podpalenia lub węgli.
12
Spopielenie
Wyzwala wokół ciebie ognistą eksplozję o promieniu 3 m zadającą 125% obrażeń od broni i odpychającą wszystkich wrogów 0.3 m w tył. Nakłada na trafionych wrogów efekt węgli zadający im 10% obrażeń od broni co sekundę przez 6 s.
Ta zdolność aktywuje determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Koszt: 22 many.
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twojej ognistej lasce jest osadzony karneol, ta zdolność wywołuje przy trafieniu prowokację trwającą 3 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Ta zdolność aktywuje determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Koszt: 22 many.
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twojej ognistej lasce jest osadzony karneol, ta zdolność wywołuje przy trafieniu prowokację trwającą 3 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Ochłonąć
12.0
16
Spieczenie
Każde trafienie spopieleniem nakłada dodatkowy efekt węgli.
17
Przyżeganie ran
Przywraca zdrowie w wysokości 20% obrażeń zadanych spopieleniem.
18
Zapłon
Zapewnia 3% nasączenia mocą na 7 s za każdego wroga trafionego spopieleniem (kumuluje się do 5 razy).
19
Chrzest ognia
Gdy trafisz cel znajdujący się w promieniu 4 m od ciebie, otoczy cię pole ognia, które przez 5 s będzie zadawać 20% obrażeń od broni wszystkim wrogom znajdującym się w promieniu 4 m. (Czas odnowienia: 30 s).
Przedmioty
Eksploatacyjne
Komentarze (0)
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Bądź pierwszy!