🇵🇹🇧🇷
Darkk
0
- Opublikowano
Rola:
Leczyć
Wykonane dla:
tylko PvP
Atrybuty (190)
5
Siła
5
Zręczność
46
Inteligencja
321
Skupienie
110
Kondycja
Model 3D
Strumień autora na Twitchu
Umiejętności
Leczenie
Boskie objęcia
Tworzy wokół sojusznika lub w wybranym miejscu obszar o promieniu 0.5 m, który przywraca celowi zdrowie: 120% obrażeń broni.
Koszt: 25 many.
Koszt: 25 many.
Ochłonąć
6.0
Wyzwolenie
Ataki ciężkie laską życia nie zużywają many.
1
Święta ziemia
Tworzysz na ziemi obszar o promieniu 3 m, który utrzymuje się przez 12 s. Sojusznicy na tym obszarze odzyskują zdrowie w wysokości 16% obrażeń od broni co sekundę.
Koszt: 15 many.
Koszt: 15 many.
Ochłonąć
20.0
4
Laska, która krzepi
Ataki ciężkie usuwają 1 negatywny efekt, gdy przelecą przez sojusznika.
2
Laska, która leczy
Atak lekki przywraca zdrowie w wysokości 16% obrażeń od broni sojusznikowi, przez którego przeleci.
3
Desperacka szybkość
Po uleczeniu sojusznika mającego mniej niż 50% zdrowia czasy odnowienia zdolności laski życia skrócą się o 10%. (Można skorzystać raz na 5 s).
8
Uświęcona ziemia
Regeneracja wytrzymałości na świętej ziemi przebiega o 25% szybciej, a many o 50% szybciej.
5
Rewitalizacja
Trafienie atakiem lekkim skraca czasy odnowienia zdolności laski życia o 5%.
7
Wspólne zmagania
Jeśli cel ma mniej niż 50% zdrowia, przywróć tę samą ilość zdrowia dodatkowemu sojusznikowi znajdującemu się w odległości do 8 m.
Pomazany
Sojusznicy znajdujący się na świętej ziemi odzyskują o 50% więcej zdrowia od wszystkich efektów leczniczych.
6
Rykoszet
Jeśli sojusznik uleczony wspólnymi zmaganiami ma mniej niż 50% zdrowia, ulecz kolejnego sojusznika znajdującego się w odległości do 8 m od niego.
Święta ochrona
Trzymanie laski życia powoduje zwiększenie leczenia wszystkich sojuszników z twojej grupy o 5%.
9
Intensyfikacja
Po trafieniu wroga atakiem ciężkim zyskujesz kumulującą się premię 10% do skuteczności leczenia bazującego na obrażeniach na 10 s. (Kumuluje się do 3 razy).
10
Boskie błogosławieństwo
Lecząc sojusznika mającego mniej niż 50% zdrowia, przywracasz mu o 30% więcej zdrowia.
11
Obrońca
Kula ochronna
Wystrzeliwujesz świetlisty pocisk, który zapewnia 20% do umocnienia na 10 s, przywraca sojusznikowi zdrowie w wysokości 8% obrażeń od broni, a po trafieniu wroga zadaje mu 146% obrażeń od broni. (Umocnienie zwiększa pancerz).
Koszt: 16 many.
Koszt: 16 many.
Ochłonąć
10.0
12
Błogosławieństwo obrońcy
Jeśli kula ochronna trafi sojusznika, zyska on regenerację i zdrowie w wysokości 6% obrażeń od broni co sekundę przez 10 s.
13
Dotyk obrońcy
Podstawowe ataki laską życia zapewniają 15% do umocnienia na 3 s po trafieniu wroga. (Umocnienie zwiększa pancerz).
Światło przewodnie
Wystrzeliwujesz świetlisty pocisk, który zadaje 146% obrażeń od broni wrogom, przywiera do celu i przywraca wszystkim sojusznikom w promieniu 3 m zdrowie w wysokości 16% obrażeń od broni na sekundę przez 10 s.
Koszt: 16 many.
Koszt: 16 many.
Ochłonąć
35.0
15
Wspólna ochrona
Jeśli uleczysz sojusznika za pomocą kuli ochronnej, zyskasz umocnienie i regenerację.
14
Siła obrońcy
Jeśli działa na ciebie premia, przywracasz o 20% więcej zdrowia bazującego na obrażeniach.
19
Objęcia światła
Tworzy wokół sojusznika lub w wybranym miejscu obszar o promieniu 0.5 m, który przywraca celowi zdrowie w wysokości 80% obrażeń broni + 20% zdrowia więcej za każdą premię laski życia działającą na cel.
Koszt: 18 many.
Koszt: 18 many.
Ochłonąć
4.0
Nasycone światło
Zwiększa obszar działania światła przewodniego o 4.5 m.
16
Egida
Gdy pocisk trafi cel, obejmie działaniem wszystkich sojuszników znajdujących się w promieniu 3 m.
Balans
Gdy masz mniej niż 50% zdrowia i trafi cię wróg, zyskujesz 10% do przyspieszenia na 5 s. (Czas odnowienia: 20 s).
Błogosławiony blask
Światło przewodnie trwa o 5 s dłużej.
17
Połączenie
Gdy uleczysz cel objęciami światła, zyskaj 2% maks. poziomu many za każdą premię, która działa na twój cel.
Prędkość światła
Sojusznicy znajdujący się na obszarze działania światła przewodniego zyskują 20% przyspieszenia na 3 s. (Przyspieszenie zwiększa szybkość ruchu).
18