🇷🇺
Corrupted FireMut
0
- Opublikowano
Rola:
Walka wręcz
Wykonane dla:
tylko PvE
Atrybuty (190)
250
Siła
200
Zręczność
5
Inteligencja
5
Skupienie
66
Kondycja
Model 3D
Umiejętności
Berserker
Wściekłe ciosy
Zdolności oraz ataki ciężkie zadają o 20% więcej obrażeń celom mającym mniej niż 30% zdrowia.
19
Berserker
Uruchamia tryb berserkera, w którym wszystkie zadawane obrażenia rosną o 20%. Efekt trwa przez 12 s. (Czas odnowienia tej zdolności jest liczony dopiero od chwili zakończenia trybu).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twojej siekierce jest osadzony karneol, użycie tej zdolności przez 8 s prowokuje wszystkich wrogów w promieniu 8 m. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twojej siekierce jest osadzony karneol, użycie tej zdolności przez 8 s prowokuje wszystkich wrogów w promieniu 8 m. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Ochłonąć
18.0
2
Skumulowana siła
Po trafieniu tego samego celu trzema atakami lekkimi lub celnymi rzutami zyskujesz nasączenie mocą zapewniające 20% do zadawanych obrażeń na 3 s lub do następnego ataku.
1
Dzika szarża
Skok do przodu i dwukrotny cios.
Pierwsze trafienie: 80% obrażeń od broni i zachwianie.
Drugie trafienie: 130% obrażeń od broni.
Pierwsze trafienie: 80% obrażeń od broni i zachwianie.
Drugie trafienie: 130% obrażeń od broni.
Ochłonąć
12.0
Łowy
W trybie berserkera twoja szybkość ruchu wzrasta o 20%.
Ochłonąć
18.0
3
Na przekór wszystkiemu
Zwiększa obrażenia podstawowe o 10% za każdego wroga znajdującego się w promieniu 5 m od ciebie. (Maks. liczba celów: 5).
Odnowa berserkera
W trybie berserkera wszystkie ataki zyskują 5% kradzieży życia.
Ochłonąć
18.0
4
Obezwładniające ciosy
Jeśli podczas dzikiej szarży trafisz cel od tyłu, zostanie on uziemiony, co unieruchomi go na 2 s.
Ochłonąć
12.0
Berserkerskie oczyszczenie
Aktywowanie trybu berserkera usuwa z ciebie wszystkie efekty ogłuszenia, spowolnienia i uziemienia.
Ochłonąć
18.0
Toporek
Rozdzierający rzut
Rzucasz siekierką na odległość do 25 m, zadając 110% obrażeń od broni i nakładając na cel rozdarcie zmniejszające pancerz celu o 20% na 10 s.
Ochłonąć
8.0
5
Celny rzut
Zastępuje blok celnym rzutem zadającym 100% obrażeń od broni. Przytrzymaj blok, by przyjąć postawę celowania, i naciśnij przycisk ataku podstawowego, by rzucić.
6
Rzut krytyczny
Zwiększona szansa na trafienie krytyczne wszystkimi atakami wręcz o 5%.
Zwiększona szansa na trafienie krytyczne wszystkimi atakami dystansowymi o 10%.
Zwiększona szansa na trafienie krytyczne wszystkimi atakami dystansowymi o 10%.
13
Zamierzony impet
Czas trwania rozdarcia zwiększa się o 4 s, jeśli cel znajduje się dalej niż 6 m.
Ochłonąć
8.0
7
Dystans społeczny
Rzucasz siekierką na odległość do 25 m przed siebie, zadając 115% obrażeń od broni i wywołując spowolnienie o 30% na 5 s. (Spowolnienie zmniejsza szybkość ruchu celu).
Jeśli stoisz nieruchomo lub się cofasz, wykonasz unik w tył i zyskasz chwilową nietykalność. Jeśli poruszasz się w bok lub do przodu, ten efekt nie zostanie wywołany.
Jeśli stoisz nieruchomo lub się cofasz, wykonasz unik w tył i zyskasz chwilową nietykalność. Jeśli poruszasz się w bok lub do przodu, ten efekt nie zostanie wywołany.
Ochłonąć
18.0
Zapalczywość
Co trzecie trafienie rzuconą siekierką jest gwarantowanym trafieniem krytycznym.
14
Oportunistyczny
Jeśli rozdzierający rzut trafi cel będący już pod wpływem negatywnego efektu, zada dodatkowe 20% obrażeń.
Ochłonąć
8.0
8
Odświeżające rzuty
Rzuty siekierką, które trafią cel pod wpływem negatywnego efektu, skracają wszystkie czasy odnowienia zdolności siekierki o 5%.
18
Szybka moc
Jeśli trafisz dystansem społecznym cel będący pod wpływem negatywnego efektu, zyskasz przyspieszenie zwiększające szybkość ruchu o 20% na 6 s.
Ochłonąć
18.0
Zakażony rzut
Skok w powietrze i rzut siekierką zadający 140% obrażeń od broni.
Atak nakłada na cel 30% choroby i 10% osłabienia na 10 s.
(Choroba zmniejsza skuteczność leczenia celu).
(Osłabienie zmniejsza obrażenia zadawane przez cel).
Atak nakłada na cel 30% choroby i 10% osłabienia na 10 s.
(Choroba zmniejsza skuteczność leczenia celu).
(Osłabienie zmniejsza obrażenia zadawane przez cel).
Ochłonąć
15.0
9
Wyzysk
Wszystkie ataki zadają 10% dodatkowych obrażeń celom będącym pod wpływem negatywnego efektu.
17
Śmiertelna moc
Wydłuża czas trwania choroby i osłabienia o dodatkowe 5 s przy trafieniu celów mających mniej niż 50% zdrowia.
Ochłonąć
15.0
10
Drugi oddech
Jeśli rozdzierający rzut trafi cel będący już pod wpływem negatywnego efektu, jego czas odnowienia zostanie skrócony o 20%.
Ochłonąć
8.0
12
Potęga rzutu
Rzuty siekierką zadają dodatkowe obrażenia zależnie od odległości od celu. Maksymalnie 20% dodatkowych obrażeń na dystansie 20 m lub większym.
16
Przypływ adrenaliny
Uniki wykonane w ciągu 2 s po trafieniu celu zdolnością zużywają o 25% mniej wytrzymałości.
Transmisja powietrzna
Przy trafieniu tworzy obszar działania choroby i osłabienia o promieniu 3 m, utrzymujący się przez 6 s.
11
Uporczywość
Trafienie celu rzuconą siekierką wydłuża czas działania wszystkich negatywnych efektów siekierki nałożonych przez ciebie na ten cel o 20%.
Wszystkie ataki zadają 3% dodatkowych obrażeń za każdy negatywny efekt nałożony na cel (maks. 4)
Wszystkie ataki zadają 3% dodatkowych obrażeń za każdy negatywny efekt nałożony na cel (maks. 4)
15
Przedmioty
Eksploatacyjne
Komentarze (0)
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Bądź pierwszy!