🇺🇸
Castle Of Steel MED GSHa
0
- Opublikowano
Rola:
Walka wręcz
Wykonane dla:
ogólne (zarówno PvP, jak i PvE)
Atrybuty (190)
158
Siła
158
Zręczność
5
Inteligencja
5
Skupienie
200
Kondycja
Model 3D
Umiejętności
Berserker
Wściekłe ciosy
Zdolności oraz ataki ciężkie zadają o 20% więcej obrażeń celom mającym mniej niż 30% zdrowia.
1
Berserker
Uruchamia tryb berserkera, w którym wszystkie zadawane obrażenia rosną o 20%. Efekt trwa przez 12 s. (Czas odnowienia tej zdolności jest liczony dopiero od chwili zakończenia trybu).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twojej siekierce jest osadzony karneol, użycie tej zdolności przez 8 s prowokuje wszystkich wrogów w promieniu 8 m. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twojej siekierce jest osadzony karneol, użycie tej zdolności przez 8 s prowokuje wszystkich wrogów w promieniu 8 m. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Ochłonąć
18.0
2
Skumulowana siła
Po trafieniu tego samego celu trzema atakami lekkimi lub celnymi rzutami zyskujesz nasączenie mocą zapewniające 20% do zadawanych obrażeń na 3 s lub do następnego ataku.
10
Dzika szarża
Skok do przodu i dwukrotny cios.
Pierwsze trafienie: 80% obrażeń od broni i zachwianie.
Drugie trafienie: 130% obrażeń od broni.
Pierwsze trafienie: 80% obrażeń od broni i zachwianie.
Drugie trafienie: 130% obrażeń od broni.
Ochłonąć
12.0
Łowy
W trybie berserkera twoja szybkość ruchu wzrasta o 20%.
Ochłonąć
18.0
3
Na przekór wszystkiemu
Zwiększa obrażenia podstawowe o 10% za każdego wroga znajdującego się w promieniu 5 m od ciebie. (Maks. liczba celów: 5).
4
Odnowa berserkera
W trybie berserkera wszystkie ataki zyskują 5% kradzieży życia.
Ochłonąć
18.0
5
Obezwładniające ciosy
Jeśli podczas dzikiej szarży trafisz cel od tyłu, zostanie on uziemiony, co unieruchomi go na 2 s.
Ochłonąć
12.0
Berserkerskie oczyszczenie
Aktywowanie trybu berserkera usuwa z ciebie wszystkie efekty ogłuszenia, spowolnienia i uziemienia.
Ochłonąć
18.0
6
Umacniające ciosy
Trafienie celu atakiem ciężkim zapewnia umocnienie zwiększające pancerz o 15% na 3 s.
7
Wściekłe oczyszczenie
Gdy masz mniej niż 30% zdrowia i trafisz wroga, wszystkie efekty krwawienia, oparzenia i trucizny zostaną z ciebie zdjęte. (Czas odnowienia: 60 s).
9
Niepowstrzymany berserker
Gdy tryb berserkera jest aktywny, twoich ataków nie można przerwać i nie można tobą zachwiać.
Ochłonąć
18.0
8
Nieśmiertelność
Gdy otrzymasz śmiertelne obrażenia, unikniesz śmierci i zyskasz nietykalność na 0.5 s. Ponadto po aktywacji odzyskasz 500 PZ oraz 50% podstawowego zdrowia (czas odnowienia: 60 s).
11
Toporek
Rozdzierający rzut
Rzucasz siekierką na odległość do 25 m, zadając 110% obrażeń od broni i nakładając na cel rozdarcie zmniejszające pancerz celu o 20% na 10 s.
Ochłonąć
8.0
Celny rzut
Zastępuje blok celnym rzutem zadającym 100% obrażeń od broni. Przytrzymaj blok, by przyjąć postawę celowania, i naciśnij przycisk ataku podstawowego, by rzucić.
Rzut krytyczny
Zwiększona szansa na trafienie krytyczne wszystkimi atakami wręcz o 5%.
Zwiększona szansa na trafienie krytyczne wszystkimi atakami dystansowymi o 10%.
Zwiększona szansa na trafienie krytyczne wszystkimi atakami dystansowymi o 10%.
12
Zamierzony impet
Czas trwania rozdarcia zwiększa się o 4 s, jeśli cel znajduje się dalej niż 6 m.
Ochłonąć
8.0
Dystans społeczny
Rzucasz siekierką na odległość do 25 m przed siebie, zadając 115% obrażeń od broni i wywołując spowolnienie o 30% na 5 s. (Spowolnienie zmniejsza szybkość ruchu celu).
Jeśli stoisz nieruchomo lub się cofasz, wykonasz unik w tył i zyskasz chwilową nietykalność. Jeśli poruszasz się w bok lub do przodu, ten efekt nie zostanie wywołany.
Jeśli stoisz nieruchomo lub się cofasz, wykonasz unik w tył i zyskasz chwilową nietykalność. Jeśli poruszasz się w bok lub do przodu, ten efekt nie zostanie wywołany.
Ochłonąć
18.0
13
Oportunistyczny
Jeśli rozdzierający rzut trafi cel będący już pod wpływem negatywnego efektu, zada dodatkowe 20% obrażeń.
Ochłonąć
8.0
Odświeżające rzuty
Rzuty siekierką, które trafią cel pod wpływem negatywnego efektu, skracają wszystkie czasy odnowienia zdolności siekierki o 5%.
Szybka moc
Jeśli trafisz dystansem społecznym cel będący pod wpływem negatywnego efektu, zyskasz przyspieszenie zwiększające szybkość ruchu o 20% na 6 s.
Ochłonąć
18.0
14
Zakażony rzut
Skok w powietrze i rzut siekierką zadający 140% obrażeń od broni.
Atak nakłada na cel 30% choroby i 10% osłabienia na 10 s.
(Choroba zmniejsza skuteczność leczenia celu).
(Osłabienie zmniejsza obrażenia zadawane przez cel).
Atak nakłada na cel 30% choroby i 10% osłabienia na 10 s.
(Choroba zmniejsza skuteczność leczenia celu).
(Osłabienie zmniejsza obrażenia zadawane przez cel).
Ochłonąć
15.0
16
Nie podchodź
Trafienia dystansem społecznym wywołują uziemienie trwające przez 1 s.
Ochłonąć
18.0
15
Wyzysk
Wszystkie ataki zadają 10% dodatkowych obrażeń celom będącym pod wpływem negatywnego efektu.
19
Śmiertelna moc
Wydłuża czas trwania choroby i osłabienia o dodatkowe 5 s przy trafieniu celów mających mniej niż 50% zdrowia.
Ochłonąć
15.0
17
Drugi oddech
Jeśli rozdzierający rzut trafi cel będący już pod wpływem negatywnego efektu, jego czas odnowienia zostanie skrócony o 20%.
Ochłonąć
8.0
Potęga rzutu
Rzuty siekierką zadają dodatkowe obrażenia zależnie od odległości od celu. Maksymalnie 20% dodatkowych obrażeń na dystansie 20 m lub większym.
Przypływ adrenaliny
Uniki wykonane w ciągu 2 s po trafieniu celu zdolnością zużywają o 25% mniej wytrzymałości.
Transmisja powietrzna
Przy trafieniu tworzy obszar działania choroby i osłabienia o promieniu 3 m, utrzymujący się przez 6 s.
18
Przedmioty
Eksploatacyjne
Komentarze (0)
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Bądź pierwszy!