🇵🇹🇧🇷
Build Tolkien Aragorn
1
- Opublikowano
Rola:
Zakres
Wykonane dla:
ogólne (zarówno PvP, jak i PvE)
Atrybuty (190)
57
Siła
161
Zręczność
5
Inteligencja
5
Skupienie
39
Kondycja
Model 3D
Umiejętności
Harcownik
Unikowy strzał
Odskakujesz 5 metrów w tył i wystrzeliwujesz strzałę zadającą celowi 90% obrażeń od broni.
Ochłonąć
15.0
1
Nadzianie
Trafienie wroga z pełnym zdrowiem spowolni go o 10% na 2 s. (Spowolnienie zmniejsza szybkość ruchu celu).
Odrzucający unik
Unikowy strzał wywołuje zachwianie u celu i odpycha go 2 m do tyłu.
2
Trujący strzał
Wystrzeliwuje strzałę zadającą 50% obrażeń od broni. Po trafieniu strzała wyzwala obłok trucizny o promieniu 3 m, utrzymujący się przez 6 s. Wrogowie, którzy wejdą w obłok, zostaną zatruci i będą otrzymywać 20% obrażeń od broni na sekundę przez 10 s. (Tą zdolnością nie można wykonywać trafień w głowę).
Ochłonąć
30.0
Jak piskorz
Jeśli wykonasz unik przed atakiem, mając pełny poziom wytrzymałości, zyskasz 10% przyspieszenia na 2 s. (Przyspieszenie zwiększa szybkość ruchu).
4
Zakażone strzały
Trucizna rozpylana przez trujący strzał zadaje 24% obrażeń od broni na sekundę przez 10 s.
Ochłonąć
30.0
Zwiększanie dystansu
Unikowy strzał zapewnia 15% przyspieszenia na 5 s. (Przyspieszenie zwiększa szybkość ruchu).
5
Szybkość łucznika
Zyskujesz 10% przyspieszenia na 5 s po zmianie broni na łuk. (Przyspieszenie zwiększa szybkość ruchu). (Czas odnowienia: 10 s).
6
Bezpośrednie trafienie
Bezpośrednie trafienia w cel są potężniejsze i zadają teraz 100% obrażeń od broni.
Ochłonąć
30.0
Oznaczenie
Zadajesz o 10% więcej obrażeń wrogom pod wpływem negatywnego efektu.
7
Łowca
Przeszywający strzał
Wystrzeliwuje strzałę zadającą 150% obrażeń od broni i przeszywającą cele.
Ten atak ma zasięg 100 m.
Ten atak ma zasięg 100 m.
Ochłonąć
18.0
8
Zakrwawiona strzała
Przeszywający strzał zadaje o 10% więcej obrażeń po każdym trafieniu. (Maks. 50% obrażeń).
9
Szybki strzał
Strzela 3 razy z rzędu.
Pierwsza strzała: 100% obrażeń od broni.
Druga strzała: 100% obrażeń od broni.
Trzecia strzała: 125% obrażeń od broni.
Pierwsza strzała: 100% obrażeń od broni.
Druga strzała: 100% obrażeń od broni.
Trzecia strzała: 125% obrażeń od broni.
Ochłonąć
14.0
11
Impet strzały
Przeszywający strzał zadaje o 15% więcej obrażeń celom odległym o co najmniej 20 m.
10
Szybka precyzja
Jeśli wszystkie trzy strzały trafią ten sam cel, czas odnowienia szybkiego strzału skróci się o 50%.
Ochłonąć
14.0
Przedmioty
Eksploatacyjne
Komentarze (0)
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Bądź pierwszy!