🇵🇹🇧🇷
att valdir
0
- Opublikowano
Rola:
Zakres
Wykonane dla:
tylko PvP
Atrybuty (0)
5
Siła
5
Zręczność
5
Inteligencja
5
Skupienie
5
Kondycja
Model 3D
Umiejętności
Harcownik
Unikowy strzał
Odskakujesz 5 metrów w tył i wystrzeliwujesz strzałę zadającą celowi 90% obrażeń od broni.
Ochłonąć
15.0
13
Rozdzierające trafienie w głowę
Trafienia w głowę nakładają na cel rozdarcie zmniejszające jego pancerz o 10% na 5 s.
Złap mnie, jeśli potrafisz
Jeśli co najmniej 3 wrogów znajduje się w promieniu 3 metrów od ciebie, zyskujesz 20% przyspieszenia. (Przyspieszenie zwiększa szybkość ruchu).
11
Nadzianie
Trafienie wroga z pełnym zdrowiem spowolni go o 10% na 2 s. (Spowolnienie zmniejsza szybkość ruchu celu).
Odrzucający unik
Unikowy strzał wywołuje zachwianie u celu i odpycha go 2 m do tyłu.
14
Skracanie dystansu
Trafienie wroga mającego mniej niż 50% zdrowia skraca czas odnowienia wszystkich zdolności łuku o 5%.
19
Trujący strzał
Wystrzeliwuje strzałę zadającą 50% obrażeń od broni. Po trafieniu strzała wyzwala obłok trucizny o promieniu 3 m, utrzymujący się przez 6 s. Wrogowie, którzy wejdą w obłok, zostaną zatruci i będą otrzymywać 20% obrażeń od broni na sekundę przez 10 s. (Tą zdolnością nie można wykonywać trafień w głowę).
Ochłonąć
30.0
Jak piskorz
Jeśli wykonasz unik przed atakiem, mając pełny poziom wytrzymałości, zyskasz 10% przyspieszenia na 2 s. (Przyspieszenie zwiększa szybkość ruchu).
15
Zakażone strzały
Trucizna rozpylana przez trujący strzał zadaje 24% obrażeń od broni na sekundę przez 10 s.
Ochłonąć
30.0
Zwiększanie dystansu
Unikowy strzał zapewnia 15% przyspieszenia na 5 s. (Przyspieszenie zwiększa szybkość ruchu).
Szybkość łucznika
Zyskujesz 10% przyspieszenia na 5 s po zmianie broni na łuk. (Przyspieszenie zwiększa szybkość ruchu). (Czas odnowienia: 10 s).
16
Bezpośrednie trafienie
Bezpośrednie trafienia w cel są potężniejsze i zadają teraz 100% obrażeń od broni.
Ochłonąć
30.0
Oznaczenie
Zadajesz o 10% więcej obrażeń wrogom pod wpływem negatywnego efektu.
17
Łowca
Długodystansowiec
Zadajesz o 10% więcej obrażeń wrogom znajdującym się minimum 10 m od ciebie.
1
Dobijający strzał
Zadajesz o 15% więcej obrażeń celom mającym mniej niż 50% zdrowia.
10
Zakrwawiona strzała
Przeszywający strzał zadaje o 10% więcej obrażeń po każdym trafieniu. (Maks. 50% obrażeń).
Skupienie absolutne
Zwiększa pancerz o 10% podczas celowania.
8
Wybuchowa strzała
Wystrzel strzałę, która zada 50% obrażeń od broni przy trafieniu, a następnie wybuchnie, zadając dodatkowe 135% obrażeń wszystkim celom znajdującym się w promieniu 2.5 m.
Ochłonąć
22.0
2
Szybki strzał
Strzela 3 razy z rzędu.
Pierwsza strzała: 100% obrażeń od broni.
Druga strzała: 100% obrażeń od broni.
Trzecia strzała: 125% obrażeń od broni.
Pierwsza strzała: 100% obrażeń od broni.
Druga strzała: 100% obrażeń od broni.
Trzecia strzała: 125% obrażeń od broni.
Ochłonąć
14.0
3
Ognista strzała
Bezpośrednie trafienie wybuchową strzałą nakłada podpalenie, zadające 8% obrażeń od broni co sekundę przez 10 s.
9
Szybka precyzja
Jeśli wszystkie trzy strzały trafią ten sam cel, czas odnowienia szybkiego strzału skróci się o 50%.
Ochłonąć
14.0
4
Atak z zaskoczenia
Zadajesz 15% dodatkowych obrażeń dowolnemu wrogowi pod warunkiem, że nie został przez ciebie zraniony w ciągu ostatnich 10 s.
Zasięg strzału
Zwiększa o 100% odległość, po której lecąca strzała zaczyna podlegać wpływowi grawitacji.
6
Gwóźdź programu
Trzecia strzała wystrzelona w ramach szybkiego strzału zada 25% dodatkowych obrażeń.
5
W dziesiątkę!
Zwiększa szansę na trafienie krytyczne z łuku o 10%.
7
Wstrząśnienie mózgu
Gdy trafisz cel w głowę, zadasz o 20% więcej obrażeń. Ponadto masz 50% szans na odzyskanie strzały.
18
Przedmioty
Eksploatacyjne
Komentarze (0)
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Bądź pierwszy!