🇺🇸
Armor of the Sentry for Corruption
0
- Opublikowano
Rola:
Tank
Wykonane dla:
wyprawy
Atrybuty (190)
5
Siła
5
Zręczność
5
Inteligencja
5
Skupienie
507
Kondycja
Model 3D
Strumień autora na Twitchu
Umiejętności
Mistrz miecza
Wirujące ostrze
Zadaje 80% obrażeń od broni wszystkim wrogom znajdującym się w promieniu 2 m.
Ochłonąć
15.0
Nasączone mocą pchnięcie
Trafienia atakiem ciężkim dają ci 30% do nasączenia mocą na 5 s. (Nasączenie mocą zwiększa zadawane obrażenia).
2
Pięta achillesowa
Ostatni atak w serii ataków lekkich powoduje spowolnienie o 20% na 2 s. (Spowolnienie zmniejsza szybkość ruchu celu).
1
Odwrócone pchnięcie
Pchnięcie zadające 175% obrażeń od broni.
Ochłonąć
20.0
8
Precyzja
Zwiększa szansę na trafienie krytyczne mieczem i tarczą o 10%.
5
Wyzwalająca sprawiedliwość
Trafienie celu atakiem ciężkim usuwa jeden z ciążących na tobie negatywnych efektów.
3
Niepowstrzymane pchnięcie
Odwrócone pchnięcie zyskuje determinację.
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
9
Ruchliwość
Poruszasz się o 33% szybciej podczas blokowania.
6
Kontratak
Gdy zablokujesz atak, zyskasz 3% kumulującego się nasączenia mocą na 5 s. (Nasączenie mocą zwiększa zadawane obrażenia). (Kumuluje się do 5 razy).
4
Oportunista
Zadajesz o 10% więcej obrażeń spowolnionym wrogom.
7
Taktyk
Trafienie odwróconym pchnięciem skraca wszystkie pozostałe czasy odnowienia miecza o 25%. (Maks. 1 redukcja na każde użycie zdolności).
Ochłonąć
20.0
10
Przywództwo
Gdy używasz miecza, obrażenia zadawane przez wszystkich członków grupy są zwiększone o 10%.
11
Obrońca
Solidna tarcza
Zapewnia dodatkowe 15% do pancerza fizycznego.
12
Szarża z tarczą
Zrywasz się 5 m do przodu, wywołując zachwianie u wrogów i odrzucając ich. Atak ten zadaje 100% obrażeń od broni.
Ta zdolność aktywuje determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Ta zdolność aktywuje determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Ochłonąć
20.0
Pewny chwyt
Zmniejsza utratę wytrzymałości o 15% podczas blokowania tarczą ataku wręcz.
14
Rąbnięcie tarczą
Zadaje 50% obrażeń od broni, wywołuje zachwianie i ogłusza wrogów naprzeciw ciebie na 2 s.
Ta zdolność aktywuje determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim mieczu jest osadzony karneol, ta zdolność prowokuje wszystkich trafionych wrogów przez 6 s. (Prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Ta zdolność aktywuje determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim mieczu jest osadzony karneol, ta zdolność prowokuje wszystkich trafionych wrogów przez 6 s. (Prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Ochłonąć
25.0
17
Odporność na żywioły
Zmniejsza otrzymywane obrażenia magiczne każdego rodzaju o 10%.
13
Trening obronny
Gdy zablokujesz atak, zyskasz 20% do umocnienia na 5 s. (Umocnienie zwiększa pancerz).
15
Przeraźliwe rąbnięcie
Rąbnięcie tarczą bardzo zwiększa generowane zagrożenie i zadaje 75% obrażeń od broni.
Jedność z tarczą
Po zablokowaniu ataku tarczą wszystkie czasy odnowienia miecza i tarczy zostaną skrócone o 1%.
Ulepszona szarża
Trafienie celu nakłada na wszystkich wrogów w promieniu 5 m 20% osłabienia na 10 s. (Osłabienie zmniejsza obrażenia zadawane przez cel).
Determinacja obrońcy
Zmniejsza obrażenia podstawowe zadawane przez wrogów o 30% i zmniejsza utratę wytrzymałości wroga podczas blokowania o 20% na 8 s.
Ta zdolność aktywuje determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim mieczu jest osadzony karneol, użycie tej zdolności prowokuje wszystkich trafionych wrogów w promieniu 8 m przez 8 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Ta zdolność aktywuje determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim mieczu jest osadzony karneol, użycie tej zdolności prowokuje wszystkich trafionych wrogów w promieniu 8 m przez 8 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Ochłonąć
45.0
16
Gwóźdź programu
Trzeci atak w serii ataków lekkich zadaje o 15% więcej obrażeń i generuje więcej zagrożenia.
18
Przeraźliwa szarża
Trafienie celu nakłada na wszystkich wrogów w promieniu 5 m wokół ciebie 30% spowolnienia na 4 s. (Spowolnienie zmniejsza szybkość ruchu celu).
Rekonwalescencja
Zwiększa wszystkie otrzymane efekty lecznicze i regeneracyjne o 10%.
19
Przedmioty
Eksploatacyjne
Komentarze (0)
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Bądź pierwszy!