🇵🇹🇧🇷
Arco e Machadinha DPS
0
- Opublikowano

Rola:
Zakres
Wykonane dla:
ogólne (zarówno PvP, jak i PvE)
Atrybuty (190)
5
Siła
412
Zręczność
5
Inteligencja
5
Skupienie
100
Kondycja
Model 3D
Umiejętności
Berserker
Wściekłe ciosy

Zdolności oraz ataki ciężkie zadają o 20% więcej obrażeń celom mającym mniej niż 30% zdrowia.
7

Berserker

Uruchamia tryb berserkera, w którym wszystkie zadawane obrażenia rosną o 20%. Efekt trwa przez 12 s. (Czas odnowienia tej zdolności jest liczony dopiero od chwili zakończenia trybu).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twojej siekierce jest osadzony karneol, użycie tej zdolności przez 8 s prowokuje wszystkich wrogów w promieniu 8 m. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twojej siekierce jest osadzony karneol, użycie tej zdolności przez 8 s prowokuje wszystkich wrogów w promieniu 8 m. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Ochłonąć
18.0
1

Dzika szarża

Skok do przodu i dwukrotny cios.
Pierwsze trafienie: 80% obrażeń od broni i zachwianie.
Drugie trafienie: 130% obrażeń od broni.
Pierwsze trafienie: 80% obrażeń od broni i zachwianie.
Drugie trafienie: 130% obrażeń od broni.
Ochłonąć
12.0

Łowy

W trybie berserkera twoja szybkość ruchu wzrasta o 20%.
Ochłonąć
18.0
2

Nieokiełznany gniew

Po trafieniu celu atakiem ciężkim zyskujesz nasączenie mocą zapewniające 15% do obrażeń zadawanych czterema kolejnymi atakami w ciągu najbliższych 5 s.

Desperacka odnowa

Gdy masz mniej niż 30% zdrowia i trafisz wroga, wszystkie czasy odnowienia zostaną skrócone o 2%. (Maks. liczba trafień na atak: 5).
8

Na przekór wszystkiemu

Zwiększa obrażenia podstawowe o 10% za każdego wroga znajdującego się w promieniu 5 m od ciebie. (Maks. liczba celów: 5).

Odnowa berserkera

W trybie berserkera wszystkie ataki zyskują 5% kradzieży życia.
Ochłonąć
18.0
3

Obezwładniające ciosy

Jeśli podczas dzikiej szarży trafisz cel od tyłu, zostanie on uziemiony, co unieruchomi go na 2 s.
Ochłonąć
12.0

Berserkerskie oczyszczenie

Aktywowanie trybu berserkera usuwa z ciebie wszystkie efekty ogłuszenia, spowolnienia i uziemienia.
Ochłonąć
18.0
4

Wściekłe oczyszczenie

Gdy masz mniej niż 30% zdrowia i trafisz wroga, wszystkie efekty krwawienia, oparzenia i trucizny zostaną z ciebie zdjęte. (Czas odnowienia: 60 s).

Niepowstrzymany berserker

Gdy tryb berserkera jest aktywny, twoich ataków nie można przerwać i nie można tobą zachwiać.
Ochłonąć
18.0
5

Toporek
Rozdzierający rzut

Rzucasz siekierką na odległość do 25 m, zadając 110% obrażeń od broni i nakładając na cel rozdarcie zmniejszające pancerz celu o 20% na 10 s.
Ochłonąć
8.0
10

Celny rzut

Zastępuje blok celnym rzutem zadającym 100% obrażeń od broni. Przytrzymaj blok, by przyjąć postawę celowania, i naciśnij przycisk ataku podstawowego, by rzucić.
6

Rzut krytyczny

Zwiększona szansa na trafienie krytyczne wszystkimi atakami wręcz o 5%.
Zwiększona szansa na trafienie krytyczne wszystkimi atakami dystansowymi o 10%.
Zwiększona szansa na trafienie krytyczne wszystkimi atakami dystansowymi o 10%.
9

Zamierzony impet

Czas trwania rozdarcia zwiększa się o 4 s, jeśli cel znajduje się dalej niż 6 m.
Ochłonąć
8.0
11

Dystans społeczny

Rzucasz siekierką na odległość do 25 m przed siebie, zadając 115% obrażeń od broni i wywołując spowolnienie o 30% na 5 s. (Spowolnienie zmniejsza szybkość ruchu celu).
Jeśli stoisz nieruchomo lub się cofasz, wykonasz unik w tył i zyskasz chwilową nietykalność. Jeśli poruszasz się w bok lub do przodu, ten efekt nie zostanie wywołany.
Jeśli stoisz nieruchomo lub się cofasz, wykonasz unik w tył i zyskasz chwilową nietykalność. Jeśli poruszasz się w bok lub do przodu, ten efekt nie zostanie wywołany.
Ochłonąć
18.0

Oportunistyczny

Jeśli rozdzierający rzut trafi cel będący już pod wpływem negatywnego efektu, zada dodatkowe 20% obrażeń.
Ochłonąć
8.0
12

Odświeżające rzuty

Rzuty siekierką, które trafią cel pod wpływem negatywnego efektu, skracają wszystkie czasy odnowienia zdolności siekierki o 5%.
17

Szybka moc

Jeśli trafisz dystansem społecznym cel będący pod wpływem negatywnego efektu, zyskasz przyspieszenie zwiększające szybkość ruchu o 20% na 6 s.
Ochłonąć
18.0

Zakażony rzut

Skok w powietrze i rzut siekierką zadający 140% obrażeń od broni.
Atak nakłada na cel 30% choroby i 10% osłabienia na 10 s.
(Choroba zmniejsza skuteczność leczenia celu).
(Osłabienie zmniejsza obrażenia zadawane przez cel).
Atak nakłada na cel 30% choroby i 10% osłabienia na 10 s.
(Choroba zmniejsza skuteczność leczenia celu).
(Osłabienie zmniejsza obrażenia zadawane przez cel).
Ochłonąć
15.0
13

Śmiertelna moc

Wydłuża czas trwania choroby i osłabienia o dodatkowe 5 s przy trafieniu celów mających mniej niż 50% zdrowia.
Ochłonąć
15.0
14

Drugi oddech

Jeśli rozdzierający rzut trafi cel będący już pod wpływem negatywnego efektu, jego czas odnowienia zostanie skrócony o 20%.
Ochłonąć
8.0
16

Potęga rzutu

Rzuty siekierką zadają dodatkowe obrażenia zależnie od odległości od celu. Maksymalnie 20% dodatkowych obrażeń na dystansie 20 m lub większym.

Przypływ adrenaliny

Uniki wykonane w ciągu 2 s po trafieniu celu zdolnością zużywają o 25% mniej wytrzymałości.
18

Transmisja powietrzna

Przy trafieniu tworzy obszar działania choroby i osłabienia o promieniu 3 m, utrzymujący się przez 6 s.
15

Uporczywość

Trafienie celu rzuconą siekierką wydłuża czas działania wszystkich negatywnych efektów siekierki nałożonych przez ciebie na ten cel o 20%.
Wszystkie ataki zadają 3% dodatkowych obrażeń za każdy negatywny efekt nałożony na cel (maks. 4)
Wszystkie ataki zadają 3% dodatkowych obrażeń za każdy negatywny efekt nałożony na cel (maks. 4)
19

Przedmioty
Eksploatacyjne
Komentarze (0)
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Bądź pierwszy!