🇵🇹🇧🇷
ARAGORN VERME ARC
0
- Opublikowano
Rola:
Zakres
Wykonane dla:
tylko PvE
Atrybuty (190)
5
Siła
490
Zręczność
5
Inteligencja
5
Skupienie
21
Kondycja
Model 3D
Strumień autora na Twitchu
Umiejętności
Harcownik
Unikowy strzał
Odskakujesz 5 metrów w tył i wystrzeliwujesz strzałę zadającą celowi 90% obrażeń od broni.
Ochłonąć
15.0
Rozdzierające trafienie w głowę
Trafienia w głowę nakładają na cel rozdarcie zmniejszające jego pancerz o 10% na 5 s.
1
Nadzianie
Trafienie wroga z pełnym zdrowiem spowolni go o 10% na 2 s. (Spowolnienie zmniejsza szybkość ruchu celu).
Skracanie dystansu
Trafienie wroga mającego mniej niż 50% zdrowia skraca czas odnowienia wszystkich zdolności łuku o 5%.
2
Trujący strzał
Wystrzeliwuje strzałę zadającą 50% obrażeń od broni. Po trafieniu strzała wyzwala obłok trucizny o promieniu 3 m, utrzymujący się przez 6 s. Wrogowie, którzy wejdą w obłok, zostaną zatruci i będą otrzymywać 20% obrażeń od broni na sekundę przez 10 s. (Tą zdolnością nie można wykonywać trafień w głowę).
Ochłonąć
30.0
5
Jak piskorz
Jeśli wykonasz unik przed atakiem, mając pełny poziom wytrzymałości, zyskasz 10% przyspieszenia na 2 s. (Przyspieszenie zwiększa szybkość ruchu).
10
Intuicja łowcy
Trafienie wroga pod wpływem negatywnego efektu zapewnia 5 wytrzymałości.
3
Zakażone strzały
Trucizna rozpylana przez trujący strzał zadaje 24% obrażeń od broni na sekundę przez 10 s.
Ochłonąć
30.0
6
Zwiększanie dystansu
Unikowy strzał zapewnia 15% przyspieszenia na 5 s. (Przyspieszenie zwiększa szybkość ruchu).
Szybkość łucznika
Zyskujesz 10% przyspieszenia na 5 s po zmianie broni na łuk. (Przyspieszenie zwiększa szybkość ruchu). (Czas odnowienia: 10 s).
4
Bezpośrednie trafienie
Bezpośrednie trafienia w cel są potężniejsze i zadają teraz 100% obrażeń od broni.
Ochłonąć
30.0
7
Oznaczenie
Zadajesz o 10% więcej obrażeń wrogom pod wpływem negatywnego efektu.
8
Precyzja bojowa
Negatywne efekty trwają 20% dłużej. (Nie ma to wpływu na negatywne efekty obezwładniające).
9
Taktyka unikowa
Po uniku będziesz zadawać o 15% więcej obrażeń przez 5 s.
11
Łowca
Długodystansowiec
Zadajesz o 10% więcej obrażeń wrogom znajdującym się minimum 10 m od ciebie.
12
Dobijający strzał
Zadajesz o 15% więcej obrażeń celom mającym mniej niż 50% zdrowia.
18
Zakrwawiona strzała
Przeszywający strzał zadaje o 10% więcej obrażeń po każdym trafieniu. (Maks. 50% obrażeń).
Wybuchowa strzała
Wystrzel strzałę, która zada 50% obrażeń od broni przy trafieniu, a następnie wybuchnie, zadając dodatkowe 135% obrażeń wszystkim celom znajdującym się w promieniu 2.5 m.
Ochłonąć
22.0
13
Szybki strzał
Strzela 3 razy z rzędu.
Pierwsza strzała: 100% obrażeń od broni.
Druga strzała: 100% obrażeń od broni.
Trzecia strzała: 125% obrażeń od broni.
Pierwsza strzała: 100% obrażeń od broni.
Druga strzała: 100% obrażeń od broni.
Trzecia strzała: 125% obrażeń od broni.
Ochłonąć
14.0
15
Ognista strzała
Bezpośrednie trafienie wybuchową strzałą nakłada podpalenie, zadające 8% obrażeń od broni co sekundę przez 10 s.
14
Szybka precyzja
Jeśli wszystkie trzy strzały trafią ten sam cel, czas odnowienia szybkiego strzału skróci się o 50%.
Ochłonąć
14.0
16
Przedmioty
Eksploatacyjne
Komentarze (0)
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Bądź pierwszy!