🇺🇸
Ancient Tank
0
- Opublikowano
Rola:
Tank
Wykonane dla:
tylko PvE
Atrybuty (190)
352
Siła
5
Zręczność
5
Inteligencja
5
Skupienie
160
Kondycja
Model 3D
Umiejętności
Mistrz miecza
Wirujące ostrze
Zadaje 80% obrażeń od broni wszystkim wrogom znajdującym się w promieniu 2 m.
Ochłonąć
15.0
Nasączone mocą pchnięcie
Trafienia atakiem ciężkim dają ci 30% do nasączenia mocą na 5 s. (Nasączenie mocą zwiększa zadawane obrażenia).
Pięta achillesowa
Ostatni atak w serii ataków lekkich powoduje spowolnienie o 20% na 2 s. (Spowolnienie zmniejsza szybkość ruchu celu).
1
Precyzja
Zwiększa szansę na trafienie krytyczne mieczem i tarczą o 10%.
19
Niepowstrzymane pchnięcie
Odwrócone pchnięcie zyskuje determinację.
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Obrońca
Solidna tarcza
Zapewnia dodatkowe 15% do pancerza fizycznego.
2
Szarża z tarczą
Zrywasz się 5 m do przodu, wywołując zachwianie u wrogów i odrzucając ich. Atak ten zadaje 100% obrażeń od broni.
Ta zdolność aktywuje determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Ta zdolność aktywuje determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Ochłonąć
20.0
4
Pewny chwyt
Zmniejsza utratę wytrzymałości o 15% podczas blokowania tarczą ataku wręcz.
3
Rąbnięcie tarczą
Zadaje 50% obrażeń od broni, wywołuje zachwianie i ogłusza wrogów naprzeciw ciebie na 2 s.
Ta zdolność aktywuje determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim mieczu jest osadzony karneol, ta zdolność prowokuje wszystkich trafionych wrogów przez 6 s. (Prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Ta zdolność aktywuje determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim mieczu jest osadzony karneol, ta zdolność prowokuje wszystkich trafionych wrogów przez 6 s. (Prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Ochłonąć
25.0
5
Odporność na żywioły
Zmniejsza otrzymywane obrażenia magiczne każdego rodzaju o 10%.
6
Trening obronny
Gdy zablokujesz atak, zyskasz 20% do umocnienia na 5 s. (Umocnienie zwiększa pancerz).
10
Tarcze w górę
Zmniejsza utratę wytrzymałości o 15% podczas blokowania tarczą ataku dystansowego.
11
Przeraźliwe rąbnięcie
Rąbnięcie tarczą bardzo zwiększa generowane zagrożenie i zadaje 75% obrażeń od broni.
7
Jedność z tarczą
Po zablokowaniu ataku tarczą wszystkie czasy odnowienia miecza i tarczy zostaną skrócone o 1%.
8
Ulepszona szarża
Trafienie celu nakłada na wszystkich wrogów w promieniu 5 m 20% osłabienia na 10 s. (Osłabienie zmniejsza obrażenia zadawane przez cel).
9
Determinacja obrońcy
Zmniejsza obrażenia podstawowe zadawane przez wrogów o 30% i zmniejsza utratę wytrzymałości wroga podczas blokowania o 20% na 8 s.
Ta zdolność aktywuje determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim mieczu jest osadzony karneol, użycie tej zdolności prowokuje wszystkich trafionych wrogów w promieniu 8 m przez 8 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Ta zdolność aktywuje determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twoim mieczu jest osadzony karneol, użycie tej zdolności prowokuje wszystkich trafionych wrogów w promieniu 8 m przez 8 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Ochłonąć
45.0
12
Gwóźdź programu
Trzeci atak w serii ataków lekkich zadaje o 15% więcej obrażeń i generuje więcej zagrożenia.
14
Ożywczy bastion
Zyskujesz 15 wytrzymałości, gdy trafisz cel za pomocą rąbnięcia tarczą lub szarży z tarczą.
13
Końcowe odliczanie
Jeśli masz mniej niż 50% zdrowia, zmniejszenie otrzymywanych obrażeń rośnie o 20%.
15
Przeraźliwa szarża
Trafienie celu nakłada na wszystkich wrogów w promieniu 5 m wokół ciebie 30% spowolnienia na 4 s. (Spowolnienie zmniejsza szybkość ruchu celu).
18
Rekonwalescencja
Zwiększa wszystkie otrzymane efekty lecznicze i regeneracyjne o 10%.
16
Formacja obronna
Podczas blokowania wszyscy sojusznicy w promieniu 4m otrzymują o 30% mniej obrażeń. (Czas odnowienia: 1 s).
17
Przedmioty
Eksploatacyjne
Komentarze (0)
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Bądź pierwszy!