🇺🇸
3s Burn and Bleed
0
- Opublikowano

Rola:
Mag
Wykonane dla:
Arena
Atrybuty (190)
5
Siła
5
Zręczność
361
Inteligencja
5
Skupienie
150
Kondycja
Model 3D
Umiejętności
Mag ognia
Ognisty filar

Wywołujesz na obszarze docelowym wybuch płomieni o promieniu 2.5 m, który zadaje 155% obrażeń od broni.
Koszt: 15 many.
Koszt: 15 many.
Ochłonąć
10.0

Skupione zaklęcie

Ataki ciężkie nie zużywają many i przywracają 5% maksymalnego poziomu many przy trafieniu.

Ognista odnowa

Ataki ciężkie skracają czasy odnowienia ognistej laski o 10% przy trafieniu.
1

Zapałka

Ognisty filar zadaje o 5% więcej obrażeń za każdy skumulowany efekt węgli, jaki działa na cel.

Deszcz meteorów

Przywołujesz na 4 s deszcz meteorów o promieniu 4.5 m na obszar docelowy w odległości maksymalnie 20 m od ciebie. Zadaje 100% obrażeń od broni celom wchodzącym na obszar, a potem dodatkowe 50% obrażeń od broni co 1 s celom pozostającym na obszarze.
Koszt: 30 many.
Koszt: 30 many.
Ochłonąć
18.0

Czysty umysł

Gdy masz więcej niż 50% many i używasz ognistej laski, zyskujesz 5% nasączenia mocą. (Nasączenie mocą zwiększa zadawane obrażenia).
2

Spryt podpalacza

Zyskujesz 15% maksymalnego poziomu many za każdego wroga trafionego ognistym filarem.

Przypalenie

Ataki lekkie i ciężkie nakładają na wrogów efekt węgli zadający im 10% obrażeń od broni co sekundę przez 6 s. (Kumuluje się do 5 razy).
5

Kula ognia

Wystrzeliwujesz ciężką kulę ognia, która zadaje 150% obrażeń od broni w polu rażenia o promieniu 3 m.
Koszt: 25 many.
Koszt: 25 many.
Ochłonąć
15.0
3

Zaklęciomiot

Twoje zdolności używania ognistej laski dają o 10% większą szansę na zadanie obrażeń krytycznych.
7

Wyrok Heliosa

Trafienie celu przebywającego na obszarze działania deszczu meteorów lekkim lub ciężkim atakiem nałoży na niego efekt węgli zadający 10% obrażeń od broni co sekundę przez 6 s.

Niezmącone zaklęcie

Jeśli żaden atak nie zadał ci obrażeń w ciągu ostatnich 3 s, zadajesz o 5% więcej obrażeń.
6

Osmalona ziemia

Trafienia kulą ognia nakładają na cele 1 efekt węgli zadający 10% obrażeń od broni co sekundę przez 6 s.
4

Prorok boga ognia

Zwiększa obrażenia krytyczne podczas używania ognistej laski o 15%.
8

Flara

Ataki ciężkie wyzwalają przy trafieniu rozbryzg o promieniu 1 m, w zamian zmniejszając zadawane obrażenia o 110%.

Piromanta
Piromania

Wszystkie ataki zadają obrażenia większe o 10% celom z aktywnym efektem podpalenia lub węgli.
19

Miotacz ognia

Wypuszczasz z laski 4-metrowy strumień płomieni zadający 100% obrażeń od broni co sekundę. Każde trafienie nakłada efekt węgli zadający 10% obrażeń od broni co sekundę przez 6 s. (Kumuluje się do 5 razy).
Koszt: 5 many na sekundę.
Koszt: 5 many na sekundę.
Ochłonąć
8.0
9

Spopielenie

Wyzwala wokół ciebie ognistą eksplozję o promieniu 3 m zadającą 125% obrażeń od broni i odpychającą wszystkich wrogów 0.3 m w tył. Nakłada na trafionych wrogów efekt węgli zadający im 10% obrażeń od broni co sekundę przez 6 s.
Ta zdolność aktywuje determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Koszt: 22 many.
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twojej ognistej lasce jest osadzony karneol, ta zdolność wywołuje przy trafieniu prowokację trwającą 3 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Ta zdolność aktywuje determinację. (Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Koszt: 22 many.
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twojej ognistej lasce jest osadzony karneol, ta zdolność wywołuje przy trafieniu prowokację trwającą 3 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Ochłonąć
12.0

Nagrzanie

Uniknięcie atakującego wręcz wroga nałoży na wrogów efekt węgli zadający im 10% obrażeń od broni co sekundę przez 6 s (kumuluje się do 5 razy. Czas odnowienia: 1 s).

Zachłanne płomienie

Zwiększa zasięg miotacza ognia o 50%.
10

Niech płoną

Gdy efekt węgli nałożony ognistą laską zadaje obrażenia, zyskujesz 10% umocnienia na 2 s. (Umocnienie zwiększa pancerz).
18

Rozniecenie

Nałożony efekt węgli trwa o 20% dłużej.
17

Ognie piekielne

Zwiększa obrażenia podstawowe miotacza ognia o 25%.
11

Wypalenie

Rzucasz się na wrogów maks. 18 metrów do przodu, zadając im 130% obrażeń od broni przy trafieniu. Przebijając się przez wroga, nakładasz efekt węgli zadający 10% obrażeń od broni co sekundę przez 6 s.
Koszt: 30 many.
Koszt: 30 many.
Ochłonąć
20.0
13

Ognisty tancerz

Miotacz ognia nie ma czasu odnowienia.
12

Patrz, jak płoną

Trafienia krytyczne zdolnościami ognistej laski wywołują efekt węgli zadający 10% obrażeń od broni co sekundę przez 6 s. (Kumuluje się do 5 razy).
16

Va banque

Czasy odnowienia ognistej laski są krótsze o 5% za każdego wroga trafionego wypaleniem. (Maks. liczba redukcji na każde użycie zdolności: 5).
14

Zapłon

Zapewnia 3% nasączenia mocą na 7 s za każdego wroga trafionego spopieleniem (kumuluje się do 5 razy).

Chrzest ognia

Gdy trafisz cel znajdujący się w promieniu 4 m od ciebie, otoczy cię pole ognia, które przez 5 s będzie zadawać 20% obrażeń od broni wszystkim wrogom znajdującym się w promieniu 4 m. (Czas odnowienia: 30 s).

Pęd bojowy

Po użyciu zdolności ognistej laski zyskujesz 10% przyspieszenia na 5 s. (Przyspieszenie zwiększa szybkość ruchu). (Czas odnowienia: 10 s).

Podkręcona atmosfera

Wypalenie kończy się eksplozją zadającą 100% obrażeń wszystkim celom w promieniu 2,5 m.
15

Przedmioty
Eksploatacyjne
Komentarze (0)
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Bądź pierwszy!