Wszystkie zalecane codzienne zadania dla graczy end-game w New World

Zdarzyło ci się kiedyś zapomnieć o wykonaniu niektórych codziennych czynności w New World? Oto lista wszystkich najważniejszych codziennych czynności w New World, upewnij się, że o niczym nie zapomnisz z New World Guide Database!

KategoriaPrzedmiotliczba
Rzemiosło
Icon for item "Asmodeum"
Asmodeumx10
Icon for item "Runiczna skóra"
Runiczna skórax10
Icon for item "Splot feniksa"
Splot feniksax10
Icon for item "Błyszczący heban"
Błyszczący hebanx10
Icon for item "Kamień runiczny"
Kamień runicznyx10
Icon for item "Runiczny stoper"
Runiczny stoperx1
gips
Icon for item "Obsydianowy gips"
Obsydianowy gips
L60+ Open W Boss - Obsidian (45 mins)
x3 = 1 Kule gipsowe
Icon for item "Szafirowy gips"
Szafirowy gips
Expedition - Saphire (1 hour)
x2 = 2 Kule gipsowe
Icon for item "Rubinowy gips"
Rubinowy gips
Outpost Rush - Ruby (90 mins)
x2 = 2 Kule gipsowe
Icon for item "Granatowy gips"
Granatowy gips
PvP Arena - Garnet (15 mins)
x2 = 2 Kule gipsowe
Icon for item "Szmaragdowy gips"
Szmaragdowy gips
Trade Skill Aptitude - Emerald (20 mins)
x1 = 1 Kule gipsowe
Icon for item "Topazowy gips"
Topazowy gips
Topaz Potion - Topaz (20 mins)
x10 = 2 Kule gipsowe
Icon for item "Cytrynowy gips"
Cytrynowy gips
PvE Arena - Citrine (20 mins)
x2 = 2 Kule gipsowe
Icon for item "Diamentowy gips"
Diamentowy gips
Ukryty zapas - Diamentowy (5 mins)
x3 = 1 Kule gipsowe
Icon for item "Ametystowy gips"
Ametystowy gips
Corrupted Breaches - Amethyst (20 mins)
x7 = 1 Kule gipsowe
Icon for item "Gipsowa kula"
Gipsowa kula
Kup 2 od Frakcyjnego Sprzedawcy
x2 = 2 Kule gipsowe
Różne.
Zadania frakcji
x3 = Dzienna premia
Icon for item "Duża skrytka z wyłomu (poziom: 60.)"
Duża skrytka z wyłomu (poziom: 60.)
Corrupted Breaches / Elite Chests
x2 = 500 Złoto
barnacles
tempest
Tempest Heart / Barnacles and Black Powder
Unlimited Orbs
Mines - Strzaskana Góra - Chest Run or WT/CR/ECR
x1
Myrkgard - Strzaskana Góra - Chest Run or WT/CR/ECR
x1
imp (Imperial Palace) - Czarna Łuska - Chest Run or WT/CR/ECR
x1
Mangled Heights - Wielka Wyrwa - Chest Run or WT/CR/ECR
x1
Pools - Cuchnąca Woda - Chest Run or WT/CR/ECR
x1
Sirens/Pirates - Cuchnąca Woda - Chest Run or WT/CR/ECR
x1
Malevolence - Rajski Gaj - Chest Run or WT/CR/ECR
x1
Helios - Piaskobrzegi - Chest Run or WT/CR/ECR
x1
Sulfur Pools - Piaskobrzegi - Chest Run or WT/CR/ECR
x1
KategoriaPrzedmiotliczba
Udało ci się osiągnąć 60. poziom! Gratulacje! Świat Aeternum stoi przed tobą otworem. Poniżej znajdziesz szczegóły na temat końcowej fazy gry. Na 60. poziomie masz dostęp do kilku nowych ekspedycji. Są to: Ogród Genezy w Rajskim Gaju, Użyteczność Łazarza w Cuchnącej Wodzie, Serce Burzy w Strzaskanej Górze oraz Pąkle i czarny proch na Wyspach Kordelasowych. Zwróć uwagę na okrągłą czerwoną ikonę, jaka widnieje na mapie przy dwóch ekspedycjach jednocześnie – ikona ta oznacza, że dana ekspedycja jest obecnie zmutowana. Oznacza to wyższy poziom trudności w zamian za cenniejsze nagrody. Niektóre z najlepszych nagród w końcowej fazie gry można zdobyć, pokonując finałowych bossów na zmutowanych ekspedycjach (wrócimy do tego później). Na 60. poziomie zyskujesz również dostęp do napadu na posterunek. Możesz dołączyć do kolejki do tego trybu gry, odwiedzając dowolnego przedstawiciela frakcji, niektórych NPC w posterunkach na północy lub z poziomu zakładki "Tryby", którą znajdziesz na pasku nawigacji. Możesz dołączyć do kolejki w pojedynkę lub z grupą (maksymalnie 5 graczy). Napad na posterunek jest instancją PvPvE, w której ścierają się ze sobą dwie drużyny liczące po 20 graczy. Na mapie są trzy posterunki, które po przejęciu generują punkty dla twojej drużyny. Posterunki te można ulepszyć, zbierając lokalne zasoby i przekazując je do bram, armat oraz innych obiektów. By wygrać, twoja drużyna musi przejąć i utrzymać posterunki. Pierwsza drużyna, która zdobędzie 1000 punktów, wygrywa. Jeśli zdobędziesz dla swojej drużyny minimum 500 punktów – czy to poprzez PvP, czy PvE – na koniec rozgrywki otrzymasz nagrody. Gdy terytorium jest atakowane przez skażonych, możesz pomóc w jego obronie: by to zrobić, zapisz się przy lokalnej tablicy wojennej lub w zakładce "Nadchodzące wojny" na ekranie mapy. Zapisać mogą się członkowie wszystkich frakcji – istnieje 40 wolnych miejsc. Gracze są każdorazowo wybierani przez system. Podczas inwazji obrońcy zmierzą się z 6 falami wrogów. Nie mogą pozwolić, by skażeni przejęli fort. Jeśli jednak skażonym uda się przejąć fort, losowo wybrane stanowiska rzemieślnicze lub premie związane z jakością życia w miejscowej osadzie ulegną degradacji. Przy każdym miejscu na wyposażenie w ekwipunku widnieje liczba. Liczba ta określa biegłość posługiwania się danym rodzajem wyposażenia. Jednocześnie liczba ta określa maksymalną liczbę pkt wyposażenia (PW) przedmiotu, jaki możesz umieścić w danym miejscu. Zdobywając łup od wrogów na poziomie 61 i wyższym, masz szansę na uzyskanie przedmiotu o nieco wyższej liczbie pkt wyposażenia niż ta wynikająca z twojego obecnego poz. biegłości, dzięki czemu twój poz. biegłości wzrośnie do liczby pkt wyposażenia zdobytych przez ciebie przedmiotów. Twój poziom biegłości mogą zwiększyć nawet skrzynie podczas napadu na posterunek. • Łup upuszczany przez wrogów na poz. 61.: 500–530 pkt wyposażenia Łup upuszczany przez wrogów na poz. 62.: 530–560 pkt wyposażenia Łup upuszczany przez wrogów na poz. 63.: 560–591 pkt wyposażenia Łup upuszczany przez wrogów na poz. 64.: 590–600 pkt wyposażenia Możesz używać pozyskanych wskutek handlu przedmiotów o większej liczbie pkt wyposażenia niż ta wynikająca z twojego obecnego poz. biegłości. Nie zwiększą one jednak twojego poz. biegłości ani nie będą działać lepiej niż określa to twój obecny poz. biegłości. Wrogowie występujący w elitarnych punktach orientacyjnych i na ekspedycjach zapewniają większą szansę na zwiększenie twojego poz. biegłości, tak samo jak nazwani wrogowie na poz. 60+. Bossowie z ekspedycji zawsze upuszczą przedmiot, który zwiększy twój poz. biegłości. Ponadto same ekspedycje zawsze zapewniają 3 tego typu przedmioty (1 pochodzący od wspomnianych bossów) na każdą wyprawę. Szansa na znalezienie łupu zwiększającego poz. biegłości w elitarnych skrzyniach jest większa niż szansa na znalezienie takiego łupu u pokonanych elitarnych wrogów. 500–525 pkt wyposażenia (elitarne 61+) – Wielka Wyrwa: Poorane Szczyty, Strzaskana Góra: Wyższy Svikin 525–549 pkt wyposażenia (elitarne 62+) – Czarna Łuska Pałac cesarski, Rajski Gaj: Wrogość 549–577 pkt wyposażenia (elitarne 63+) – Cuchnąca Woda: Dryfujący Kadłub, Strzaskana Góra: Wypalone Kopalnie 577–591 pkt wyposażenia (elitarne 64+) – Strzaskana Góra: Myrkgard, Cuchnąca Woda: Wieczny Staw, Cuchnąca Woda: Syreni Przyczółek 591+ pkt wyposażenia – Rajski Gaj: Wrogość, Czarna Łuska: Pałac cesarski, Czarna Łuska: Północna Stocznia Dynastii, Rajski Gaj: Ogród Genezy, Cuchnąca Woda: Użyteczność Łazarza, Rajski Gaj: Jednopienna Rozpadlina (arena ze sprigganem), Cuchnąca Woda: Amfiteatr (arena), Rajski Gaj: Arena Wiecznych Stawów Gips pozwala na zwiększenie poziomu biegłości konkretnej części wyposażenia. Istnieje kilka rodzajów gipsu – każdego z nich można użyć w piecu do obróbki gipsu, by wytworzyć gipsową kulę. Potrzeba określonej ilości gipsu danego rodzaju, by móc wytworzyć 1 gipsową kulę. Kuli tej można następnie użyć do wytworzenia odlewu gipsowego wybranej części wyposażenia, który po użyciu zwiększy poziom biegłości wybranej części wyposażenia i zapewni nową część wyposażenia o większej liczbie pkt wyposażenia. Gips w różnych ilościach można zdobyć, biorąc udział w poniższych aktywnościach: • Obsydianowy gips, 3 szt. dziennie – nazwani bossowie otwartego świata, poziom 60+, zwykle występujący w elitarnych punktach orientacyjnych. • Szafirowy gips, 2 szt. dziennie – finałowi bossowie w Użyteczności Łazarza i Ogrodzie Genezy. • Rubinowy gips, 2 szt. dziennie – napad na posterunek (należy zdobyć minimum 501 pkt podczas meczu). • Szmaragdowy gips, 1 szt. dziennie – nagroda za osiągnięcie punktu kontrolnego smykałki profesji. • Cytrynowy gips, 2 szt. dziennie – areny PvE. • Ametystowy gips, 7 szt. dziennie – zamykanie wyłomów skażenia. • Topazowy gips, 5 szt. dziennie – skorzystaj ze stanowiska arkanistycznego lub obozu klasy 5., by wytworzyć eliksir zestrajający. Wypij ten eliksir, a następnie zabij wrogów na poziomie 55+, którzy upuszczą topazowy gips. • Diamentowy gips, 3 szt. dziennie – gips tego rodzaju można zdobyć podczas pozyskiwania surowców z dowolnego złoża na terenie całego Aeternum. Ta metoda zwykle ulega zmianie podczas wydarzeń sezonowych, takich jak Zimowa Konwergencja. • Granatowy gips, 2 szt. dziennie – areny PvP 3 na 3. Odłamków umbralu można użyć do ulepszenia dowolnej części wyposażenia z minimum 590 pkt i maksimum 625 pkt wyposażenia. Gdy po ulepszeniu tej części wyposażenia wyposażysz się w nią, zwiększy się twój poziom biegłości. Odłamki umbralu można zdobyć podczas napadów na posterunek, w elitarnych skrzyniach wysokiego poziomu, na zmutowanych ekspedycjach, poprzez wytwarzanie wysokopoziomowego wyposażenia i otwierając odlewy gipsowe części wyposażenia, których poziom biegłości wynosi 600 lub więcej.
uide","defaultLocale":"en-US"},{"domain":"newworldguide.de","defaultLocale":"de-DE"},{"domain":"nwguide.pl","defaultLocale":"pl-PL"},{"domain":"newworld-pt.com","defaultLocale":"pt-BR"},{"domain":"nwguide.it","defaultLocale":"it-IT"},{"domain":"nwguide.es","defaultLocale":"es-ES"},{"domain":"nwguide.fr","defaultLocale":"fr-FR"},{"domain":"nwguide.ru","defaultLocale":"ru-RU"},{"domain":"nwguide.cn","defaultLocale":"zh-CN"}],"scriptLoader":[]}