🇺🇸
Musket Build Season 1
0
- Opublikowano
Rola:
Zakres
Wykonane dla:
tylko PvP
Atrybuty (188)
5
Siła
300
Zręczność
165
Inteligencja
5
Skupienie
50
Kondycja
Model 3D
Strumień autora na Twitchu
Umiejętności
Strzelec wyborowy
Krytyczne przeładowanie
3 trafienia w głowę w odstępie maksymalnie 5 s od siebie dają natychmiastowe przeładowanie.
Mocarny strzał
Przeładuj muszkiet prochem strzelniczym, by następny strzał zadał 150% obrażeń od broni.
Nie kumuluje się z innymi przeładowanymi strzałami.
Nie kumuluje się z innymi przeładowanymi strzałami.
Ochłonąć
12.0
Dobrze wymierzony strzał
Obrażenia zadawane muszkietem zwiększają się o 5% po celowaniu dłuższym niż 3 s.
12
Palący proch
Przeładuj muszkiet prochem strzelniczym, by następny strzał zadał 110% obrażeń od broni i wywołał podpalenie zadające 20% obrażeń od broni na sekundę przez 9 s.
Nie kumuluje się z innymi przeładowanymi strzałami.
Nie kumuluje się z innymi przeładowanymi strzałami.
13
Ognisty podmuch
Standardowe strzały z muszkietu zadają 12% dodatkowych obrażeń podpalonym celom.
14
Pewny chwyt
Celowanie przez 1,5 s zwiększa celność każdego strzału z muszkietu. Zwiększona celność zresetuje się po oddaniu strzału.
15
Postawa strzelecka
Gracz przyjmuje do strzału pozycję kuczną, która usprawnia strzelanie. Po przyjęciu tej postawy strzały zadają o 100% więcej obrażeń od broni, ruchliwość jest zmniejszona do zera, a czas przeładowania skraca się o 75%. Czas aktywacji pewnego chwytu zostaje zmniejszony do 0,75 s.
Postać wychodzi z postawy strzeleckiej po 3 strzałach.
Postać wychodzi z postawy strzeleckiej po 3 strzałach.
Ochłonąć
18.0
16
Przewlekły płomień
Jeśli strzał palącym prochem trafi cel w głowę, czas trwania podpalenia wydłuży się o 4 s.
W dziesiątkę!
Trafienie w głowę mocarnym strzałem skraca czas odnowienia mocarnego strzału o 15%.
Ochłonąć
12.0
Dobrze wymierzony strzał – uzupełnienie
Trafienia w głowę podstawowymi atakami skracają wszystkie czasy odnowienia zdolności muszkietu o 10%.
Liczne strzały
Liczba strzałów, które można oddać przed końcem postawy strzeleckiej, zwiększa się do 5.
Ochłonąć
18.0
17
Druzgocący dystans
Im dalej znajduje się cel, tym większe są obrażenia podstawowe zadawane przez standardowe strzały z muszkietu. Maksymalne zwiększenie wynosi 15% przy odległości co najmniej 100 m.
Nie usuwa zmniejszenia obrażeń wraz z odległością.
Nie usuwa zmniejszenia obrażeń wraz z odległością.
19
Większa precyzja
Trafienie celu muszkietem podczas celowania zwiększa zadawane obrażenia o 2,5%. Może się kumulować. Ten efekt kończy się, gdy przestajesz celować, lub gdy pomiędzy strzałami upływa więcej niż 5 s. (Kumuluje się do 6 razy).
18
Traper
Sól na rany
Zadajesz o 10% więcej obrażeń celom mającym mniej niż 30% zdrowia.
1
Pułapki
Zastaw pułapkę, która utrzyma się przez 20 s. Po uruchomieniu uziemi cel, nie pozwalając mu się ruszać przez 3 s.
Ochłonąć
20.0
Taktyczny odwrót
Zwiększa szybkość chodu i ruchu przy strzelaniu o 10%, gdy wróg znajduje się w promieniu 8 m od ciebie.
3
Hamująca moc
Potężny strzał, który zadaje 90% obrażeń od broni, wywołuje zachwianie celu i odrzuca go 3 m w tył. (Można oddać go z biodra lub podczas celowania).
Ochłonąć
20.0
5
Osłabienie obrony
Zwiększa utratę wytrzymałości wywoływaną przez standardowe strzały u wrogów blokujących za pomocą tarczy o 50%.
Zwiększa penetrację pancerza u celów nieblokujących za pomocą tarczy o 10%.
Zwiększa penetrację pancerza u celów nieblokujących za pomocą tarczy o 10%.
4
W pułapce obrażeń
Pułapki nakładają na cel, który je uruchomi, rozdarcie zwiększające otrzymywane przez niego obrażenia o 20% na 3 s.
Ochłonąć
20.0
Nasączające mocą osłabienie
Trafienie wroga będącego pod wpływem negatywnego efektu daje nasączenie mocą zwiększające zadawane obrażenia o 5% na 5 s.
2
Niezapomniane wrażenie
Cele trafione hamującą mocą ulegają wyczerpaniu – ich szybkość regeneracji wytrzymałości zmniejsza się o 10% na 8 s.
Ochłonąć
20.0
6
Krzątanina
Unik daje 10% przyspieszenia na 3 s. (Przyspieszenie zwiększa szybkość ruchu).
7
Przypływ energii
Zaatakowanie wroga będącego pod wpływem negatywnego efektu przywraca 5 wytrzymałości.
Woń krwi
Zadanie obrażeń celowi w pułapce przywraca ci zdrowie w wysokości 100% zadanych obrażeń od broni.
Ochłonąć
20.0
Taktyczne przeładowanie
Unik przeładowuje muszkiet. (Można skorzystać raz na 6 s).
8
Dodatkowe zniechęcenie
Spowalnia cele trafione hamującą mocą o 10% na 8 s. (Spowolnienie zmniejsza szybkość ruchu celu).
Ochłonąć
20.0
10
Podwójna pułapka
Zyskaj dodatkową pułapkę za każde odnowienie, co pozwala na umieszczenie 2 aktywnych pułapek.
Ochłonąć
20.0
Leżącego się kopie
Zadajesz 10% dodatkowych obrażeń celom będącym pod wpływem aktywnego efektu obezwładniającego. (Spowolnienie, ogłuszenie, uziemienie).
9
Zabójcza kombinacja
Zwiększa o 20% obrażenia zadawane przez muszkiet celom będącym pod wpływem negatywnych efektów z drzewka trapera.
11
Przedmioty
Eksploatacyjne
Komentarze (0)
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Bądź pierwszy!