🇺🇸
Med dps ward and bane swappable
0
- Opublikowano
Rola:
Walka wręcz
Wykonane dla:
wyprawy
Atrybuty (190)
250
Siła
250
Zręczność
5
Inteligencja
5
Skupienie
16
Kondycja
Model 3D
Strumień autora na Twitchu
Umiejętności
Wydzielacz
Zabójcza konsekwencja
Kolejne ataki ciężkie na pojedynczy cel zadają o 10% większe obrażenia. (Kumuluje się do 3 razy).
Oszczep
Rzucasz włócznią, zadając 80% obrażeń od broni i wywołując zachwianie celu przy trafieniu.
Ochłonąć
15.0
Zabójczy zasięg
Szansa na trafienie krytyczne wzrasta o 10% przy atakowaniu celów znajdujących się w odległości co najmniej 3 m.
13
Odświeżający wymach
Ataki ciężkie, które trafią cel, skracają wszystkie czasy odnowienia włóczni o 15%. (Maks. 1 redukcja na atak).
17
Podcięcie
Podcięcie wrogowi nóg, zadające 45% obrażeń od broni i wywołujące powalenie.
Ochłonąć
10.0
14
Cyklon
Atak obrotowy, który zadaje 165% obrażeń od broni celom w promieniu 3 m i spowalnia je o 30% na 3 s. Ta zdolność aktywuje determinację.
(Spowolnienie zmniejsza szybkość ruchu celu).
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twojej włóczni jest osadzony karneol, ta zdolność wywołuje przy trafieniu prowokację trwającą 2 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
(Spowolnienie zmniejsza szybkość ruchu celu).
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twojej włóczni jest osadzony karneol, ta zdolność wywołuje przy trafieniu prowokację trwającą 2 s. (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Ochłonąć
12.0
Orzeźwiający krytyk
Trafienie krytyczne przywraca 20 wytrzymałości.
18
Bezlitosna siła
Zadaje obrażenia większe o 25% powalonym celom.
19
Mocny wymach
Podczas ataku aktywuje się determinacja.
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
(Determinacja chroni przed zachwianiem od otrzymywanych ciosów).
15
Postawa obronna
Ataki ciężkie, które trafią cel, zapewniają umocnienie zwiększające pancerz o 15% na 2 s.
Cios miłosierdzia
Naciśnięcie klawisza ataku podstawowego podczas podcięcia dodaje atak uzupełniający w postaci silnego pchnięcia, zadającego 150% obrażeń od broni.
16
Palownik
Szpikulec
Rzut naprzód i nadzianie celu na broń, zadające 125% obrażeń od broni i wywołujące krwawienie. Krwawienie zadaje 20% obrażeń od broni co 1 s przez 10 s.
Ochłonąć
15.0
1
Odświeżające dźgnięcie
Drugie trafienie w serii ataków lekkich skraca wszystkie czasy odnowienia zdolności włóczni o 10%. (Maks. 1 redukcja na atak).
5
Podziurawienie
Wykonaj trzy szybkie, przebijające ciosy, zadające po 80% obrażeń od broni i nakładające na cel rozdarcie, które zmniejsza pancerz celu o 5% na 10 s. (Kumuluje się do 3 razy).
Ochłonąć
12.0
8
Obezwładniające dźgnięcie
Ostatni cios w serii ataków lekkich spowalnia cel mający mniej niż 30% zdrowia o 30% na 3 s. (Spowolnienie zmniejsza szybkość ruchu celu).
Śmiertelna zasadzka
Nadzianie zadaje o 20% większe obrażenia celom z pełnym zdrowiem.
2
Dobicie
Zadaje obrażenia większe o 15% celom mającym mniej niż 30% zdrowia.
4
Zachęta
Trafienie krytyczne szpikulcem zapewnia nasączenie mocą zwiększające obrażenia o 20% na 10 s.
3
Kopnięcie z wyskoku
Użyj włóczni, by skoczyć naprzód i kopnąć cel, zadając mu 75% obrażeń od broni i wywołując u niego zachwianie. Nakłada ogłuszenie na 1.5 s.
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twojej włóczni jest osadzony karneol, ta zdolność wywołuje przy trafieniu prowokację trwającą 2 s (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Kompatybilne z klejnotem prowokacji: Jeśli w twojej włóczni jest osadzony karneol, ta zdolność wywołuje przy trafieniu prowokację trwającą 2 s (prowokacja sprawia, że potwory skupiają się tylko na tobie).
Ochłonąć
15.0
Rozdzierające ciosy
Zwiększa efekt rozdarcia każdego ciosu o 10% przeciwko celom mającym więcej niż 50% zdrowia.
9
Agresywne manewry
Pierwsze trafienie zdolnością w ciągu 2 s po wykonaniu uniku skraca wszystkie czasy odnowienia włóczni o 20%. (Maks. 1 redukcja na każde użycie zdolności).
6
Decydujące ciosy
Każdy atak nakłada na cel 1 efekt osłabienia, zmniejszając zadawane przez niego obrażenia o 10% na 5 s. (Kumuluje się do 3 razy).
10
Krytyczne pogorszenie
Trafienie krytyczne wydłuża czas trwania negatywnych efektów nałożonych przez włócznię o 20%.
11
Otwarte rany
Szansa na trafienie krytyczne wzrasta o 15% przy atakowaniu krwawiącego celu.
7
Słaby punkt
Zadaje 10% dodatkowych obrażeń za każdy negatywny efekt działający na cel. (Maks. 30%).
12
Przedmioty
Eksploatacyjne
Komentarze (0)
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Bądź pierwszy!